Bekijk originele versie : Vechtpartij Voor mijn Balkon ayooo
vandaag was het weer eens raak in voor mijn balkon nog wel........ 2 marrokkanen waren aan het vechten, waren ongeveer 18 jaar oud......... je kent ze wel de gladjakkertjes.... echt gewoon op de vuist smmm eentje heeft een mooie rechtse gehad. De een scheld met je moer ****** etc etc etc, En je raad het al, weer eens een rwiena marokkanen en anderen eromheen, mijn Pa sliep en wie mijn pa kent, maak geen grap met hem als hij slaapt, maak het niet wakker, deze jongemannen hebben hem dus wakker gemaakt en ja hoor pappa ging flippen....... Stond op Ging naar het balkon en alatif heb hem nog nooit zo kwaad gezien.......... Hij begon met La hawla wala kawatilahi Bilah en toen was het raaak......... smmm wat een woorden kwamen uit de mond van pa........... Hoe denken jullie dat het geeindigt is :D
naadyaaa.
Lady_moi
21-09-2003, 18:00
smehli a ami :engel:
chicamaroquia
21-09-2003, 18:00
De wekker ging... :confused:
socialedienst
21-09-2003, 18:01
je pa nam een fles wisky naar beneden en ze dronken gezellig met zijn allen een glaasje :D
THE END
yasminatje18
21-09-2003, 18:06
hahahahahahahha.echt marokanen he
socialedienst
21-09-2003, 18:06
Origineel gepost door nadyaa
Fles wisky stak ie in je Reet mr on wellfare :D Nee Nieuwe poging en ooh ja op dat monent reageert pa niet met Bni....... No dat zijn ze niet waard :D
hahaha......ik was er niet bij.....je pa wel!
de enige on wellfare....dat is je papa he :hihi:
ps: woonde jij niet laang in osdorp? :o
Lady_moi
21-09-2003, 18:09
wa wete gij wa de mensen intreseert of nie? :rolleyes:
socialedienst
21-09-2003, 18:14
neej meid...mijn vader die bikkelt nog steeds op zijn ouwe dag :verdriet: hij is geen profiteur.......al begrijp ik niet waarom.......
serieus? weet ik veel.....je pa ging naar beneden en haalde ze uit elkaar..zoiets
en jij bent t wel! jij woonde in Osdorp..nie?
socialedienst
21-09-2003, 18:19
Origineel gepost door nadyaa
Ja en Ik ken jou Ook :ego: Smm is Dit Mijn Populaire Dag, En als je pa bikkelt Lay sahel :D Ik woonde In osdorp Wie zijn jullie allemaal?????/
wajaaw.....op straat kom je zooo rustig over...en hier ben je za3ma de biatch van de forum :verdriet:
la waloe....je rustige jij is veeel leuker....
en nog een..NEE jij kent me niet :D ik ben een schim.....misschien heb je me auto weleens nagekeken :D maar nopes....JIJ kent MIJ niet.....
:jammer: *dit is de ik zeg niets modus*
:lol: nog steeds ik zeg niets modus:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.