Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat een mooie dag sub7annallah

MariamaMslma
21-09-2003, 17:49

De buren zijn heerlijk aan het BBQen. Ik ruik de heerlijke geur van verbranding wat mij doet denken aan mijn geliefde Marokko.....vooral op dit tijdstip waar de zon hoog staat en iedereen aan het luieren is. Het tijdstip na lgda en voor mirinda..... :Iluvu:

GillDeLaTouret
21-09-2003, 17:52
zijn het marokkaanse buren of hollanders die varkensflees BBQen :hihi: dat het zo heerlijk ruikt :hihi:

MariamaMslma
21-09-2003, 17:54
Origineel gepost door -MeXX- zijn het marokkaanse buren of hollanders die varkensflees BBQen :hihi: dat het zo heerlijk ruikt :hihi: haha, het zijn irakezen......maar ik ruik niet eens echt eten, maar meer kolen die aan het branden zijn Net als die zebellat in Marokko, daar komt ook altijd zo sterke verbrandingsgeur vandaan...........echt heerlijk. Ik heb dat ook met de geur van benzine en uitlaatgassen :wat?!:

BENTGHATAR
21-09-2003, 17:54
Origineel gepost door MariamaMslma De buren zijn heerlijk aan het BBQen. Ik ruik de heerlijke geur van verbranding wat mij doet denken aan mijn geliefde Marokko.....vooral op dit tijdstip waar de zon hoog staat en iedereen aan het luieren is. Het tijdstip na lgda en voor mirinda..... :Iluvu: :Iluvu: ..... Op die tijdstip kan ik eindelijk even voor de deur zitten, zonder dat iemand wat zegt...........

MariamaMslma
21-09-2003, 17:57

Origineel gepost door BENTGHATAR :Iluvu: ..... Op die tijdstip kan ik eindelijk even voor de deur zitten, zonder dat iemand wat zegt........... haha Pipa eten, en dan met sjetabba voor de deur alles schoonvegen. I"m out................slemmaaaaaaaaaaaaaa :zwaai:

chicamaroquia
21-09-2003, 17:58
Bij mij thuis zitten ze nu ook in de tuin te bbq'en. De geur komt via het raam naar binnen. Maar ik ben aan het vasten dus moet nog ff wachten... :o

GillDeLaTouret
21-09-2003, 18:00
Origineel gepost door MariamaMslma haha, het zijn irakezen......maar ik ruik niet eens echt eten, maar meer kolen die aan het branden zijn Net als die zebellat in Marokko, daar komt ook altijd zo sterke verbrandingsgeur vandaan...........echt heerlijk. Ik heb dat ook met de geur van benzine en uitlaatgassen :wat?!: :hihi: zodra je wat vlees voor je zelf hebt kunnen roven uit hun terassje :d pass me dan ook wet :o :maf2: :D

BENTGHATAR
21-09-2003, 18:02
Origineel gepost door MariamaMslma haha Pipa eten, en dan met sjetabba voor de deur alles schoonvegen. I"m out................slemmaaaaaaaaaaaaaa :zwaai: sjetabba???????..........Ben je gek ofzo....Ik heb zehma vakantie....:hih:........

0uidath
21-09-2003, 18:16
he kanjer:)

MariamaMslma
21-09-2003, 23:09
He kanjerin :D En bentghatar....tegen mij hoef je niet te liegen hoor......ik weet hoe het is. Zjbed stal de lma oe siejak dar smen b7ar :hihi: :p