Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse films..........wella la?

socialedienst
21-09-2003, 17:29

Oelharrie Lebotaa (Harry Potter) > de film gaat over Oelharrie die is opgegroeid zonder ouders ...en > opgegroeid met de toverkunsten van de jamah el fna. waar hij alles leert > over de hocus bocus > in de trein Royal Tran Maroc Express ontmoet hij Moulay Ron zijn sahbi > voor het leven...samen met Aicha Kandoush de heks maken ze een avontuur > mee. het is een fantasie film voor alle leeftijden.. zelfs voor mahalou en > bahalou is de film geschikt... > entree: 50 dirham > tijden: dagelijks na salaat el maghrib > El Betouta (Titanic) > Lahcen di Camio (Leonardo di Caprio) wint in Tanger een kaartspel met zijn > maatjes...en met het winnen daarvan krijgt hij een ticket naar Algiciras > met de boot El Batouta... Lahcen is een arme jongen van de achter wijken > van Tanger....maar op de boot krijgt hij een geheime romance met lalla > Salma de roodharige > lehana dame..haar zogenaamde vriend Mohammed de 6de een hoge piet wil daar > een stokje voor steken... plotseling bots de El Batouta tegen een rots in > de straat van Gibraltar...en de boot zinkt met zijn duizenden busjes met > bagagedragers.... een romantische film leeftijdscategorie is 14 jaar en > ouder en neem je carte nationale mee.. > entree: 60 dirham vanwege de lengte van de film > tijden: na zonsondergang wanneer de elektrische motor draait > La Plagje Agadir (Costa) > actrice Khadija Siherman (Katja Schuurman) is verliefd op Douad herman > (Daan Schuurman)?.... maar er is nog een meisje verliefd op Douad. in de > discotheek Papagayo played Douad met de twee...en zo creëert hij liefdes > verdriet bij de twee dames....een romantische film dat zich afspeelt in > Agadir leeftijdscategorie is 18 jaar en ouder vanwege de vele liefdesscène > mogen alleen mannen naar deze film... > entree:fabour > tijden: vragen naar mohsin ....de projector eigenaar > > in de tamazirt bios is er ook dra (maiskorn) te koop... maar je moet zelf > een pannetje meenemen om popcorn te maken...!! > dinken zit in plastic literfles..smaken zoals poms en hawai en crush en > sprite zijn aanwezig we hebben ook ago (milkshake) met tazart (vijgen) > smaak bimo koekjes is ook aanwezig .... en voor de kleintjes is er ook > danone of raaibi > wegens de enorme drukte bij El Batouta (Titanic) hebben we stoelen tekort > neem je eigen lekoursi (stoel) mee aub reserveren kan maar dan moet je > vragen naar Mark tot ziens en veel kijk plezier

Ksar_el_Kebir
21-09-2003, 17:42
Lachen........vind ik nou echt een goeie!!!!!!!!!!!!.

Ikram_4ever
21-09-2003, 21:52
Very funny, vraag me toch af hoe iemand dit verzint!!!!! Tbarkallah 3liek. Thalla, Ikram

socialedienst
21-09-2003, 21:59
Origineel gepost door nadyaa Standaart dat ik er ben Mr Osdorpertje :D la waloe nadya..... ben geen osdorper meer......allebe is nu t ritme.. maar maak je niet druk....je kent me niet.. ik ken je zus, zusje, en nog een zusje toch? en je papie en mamie en tetouan en HBO en........... ewa jaaaa....ben van de FBI he :D

socialedienst
21-09-2003, 22:06

ja me neef is lekker ik weet.. maar ey...al SPRING JE HOOG EN LAAG........en gebruik je al je asociale woorden en vijandig taalgebruik.....IK weet wel beter..... je bent een rustige meid die op t internet zichzelf voor doet als een super-b!tch............dusseh...ik ga maar niet op je in...ben wel verstandiger dan dat :ego: :D (moeite gedaan om die picca te vinden, woelahila joke)