Bekijk originele versie : effe jullie aandacht dames
Moslima27
30-05-2007, 10:39
goedemorgen dames.
ik lees hier de laatste tijd veel over slechte huwelijken en dat vind ik heel erg voor die vrouwen maar mijn vraag zijn hier ook nog vrouwen die echt een goed huwelijk hebben??????????
ik bedoel als je m.nl mag geloven zijn bijna alle mannen vreemgangers,klootzakken of gierigaards:confused:
of moet ik hier alles met een kilo zout nemen aldus badparel:hihi:
Romainna
30-05-2007, 10:42
O mjn god ik dacht net nog wat is dit vandaag, Slechte Mannendag ofzo?
Bijn overal waar ik kijk zie ik mijn man dit en mijn man dat. :jammer:
Moslima27
30-05-2007, 10:46
O mjn god ik dacht net nog wat is dit vandaag, Slechte Mannendag ofzo?
Bijn overal waar ik kijk zie ik mijn man dit en mijn man dat. :jammer:
ja erg he.m.nl begint steeds meer op een spui je gal over je man site te worden:jammer:
Allah ya7fad oe safi.. :jammer:
MaRoCcInA
30-05-2007, 10:49
Als ik op deze Forum een kijkje neem, heb ik het gevoel dat ik nooit een man mag vertrouwen.
Moslima27
30-05-2007, 10:50
Als ik op deze Forum een kijkje neem, heb ik het gevoel dat ik nooit een man mag vertrouwen.
idd en dat terwijl er echt wel mannen zijn die het heel goed doen.
en volgens mij overdrijven ook heel veel van die dramaqueens:jammer:
Meid je kan niets zeggen pas als je er zelf inzit, en geloof mij maar dat is geen pretje
MaRoCcInA
30-05-2007, 10:53
Ik weet het niet hoor.
Als ik heel eerlijk ben neig ik steeds meer naar het gevoel dat je een man echt niet kunt vertrouwen. Er zijn zoveel problemen tussen mannen en vrouwen, dat ik soms echt zoiets heb van, waarom een man nog vertrouwen? :confused:
Allahoe3alam. Ben niet getrouwd. NOG niet. :hihi:
Moslima27
30-05-2007, 10:53
Meid je kan niets zeggen pas als je er zelf inzit, en geloof mij maar dat is geen pretje
tuur;lijk zullen er wel klootzakken zijn maar om dat elke keer te lezen:rolleyes:
Je moet mannen ook nooit 100% vertrouwen, je kan een ander namelijk nooit vertrouwen zoals je op jezelf vertrouwd.
Ik denk dat er heel veel wordt vreemdgegaan, ik denk dat mijn man daar te moe/druk voor is, oftewel ik hoop het. Maar zeker weet je het nooit. Je moet wel een beetje reeel blijven in het leven...
Vlinder07
30-05-2007, 10:54
Ik lees dit idd erg vaak..Ook hoor ik veel in mijn omgeving dat stellen na een half jaar getrouwd te zijn al gaan scheiden:jammer: Ik vraag me af waar het aan ligt? Misschien is dat veel vrouwen denken dat een huwelijk alleen bestaan uit rozengeur en manenschijn??
Hamdoelilah ben ik gezegend met een goede man, goede schoonouders en goede schoonzusjes..Ik dank Allah swt hiervoor elke dag..
Mijn man is niet alleen mijn man, maar ook mijn beste vriend, mijn maatje en mijn zielsverwant. Bij hem kom ik tot mijn rust. Hij is er altijd voor me en steunt me altijd. Ik had hamdoelilah geen betere man kunnen wensen..Tuurlijk hebben wij ook onze ruzietjes, maar die duuren niet meer dan een uur. Dat komt, omdat het altijd gaan om domme dingen (die meestal gestart zijn door mij:hihi: ) en omdat het leven te kort is om ergens boos over te blijven!
Ik mag en hoef me nergens over klagen hamdoelilah! Ik hoopte altijd een man te krijgen die innerlijk heeft als mijn eigen papa en hamdoelilah heb ik die ook! Mijn gebeden zijn verhoord!
faaatje66
30-05-2007, 10:54
niet alle mannen zijn hetzelfde en niet alle vrouwen zijn hetzelfde...
als beide vertrouwen vrees en liefde voor allah swt hebben dan kan een huwelijk alleen maar goed zijn...
hamdoulilah..!
youzefiene
30-05-2007, 10:57
goedemorgen dames.
ik lees hier de laatste tijd veel over slechte huwelijken en dat vind ik heel erg voor die vrouwen maar mijn vraag zijn hier ook nog vrouwen die echt een goed huwelijk hebben??????????
ik bedoel als je m.nl mag geloven zijn bijna alle mannen vreemgangers,klootzakken of gierigaards:confused:
of moet ik hier alles met een kilo zout nemen aldus badparel:hihi:
:) nou der zijn nog genoeg eerlijke oprechte mannen op de wereld hoor.
:o en ik ben der met eentje 11 jaar gelukkig getrouwd alhmdl.een huwlijk moet gebaseerd zijn op vertrouwen en wederom respect en heeeel veel comunicatie .
ik heb het wel te doen met vrouwen die het minder getroffen hebben :traan1:
allah ie koun fie houwn houm
Doenya25
30-05-2007, 10:58
Moge allah ons allen leiden..... :jammer:
Echt triest om zulke dingen te lezen.. Ik vraag me telkens steeds af 'wat doet een getrouwde man uberhaupt op m.nl?'
Een vrouw (de meeste) zitten dan op wereld van de marokkaanse vrouw of cuisine... en hij?!... :o
En als een echtgenoot toch nog een lid is, dan heb je toch elkaars wachtwoord of heb ik het nu mis?
Altijd dat stiekeme gedoe, haaaaaaaaat ik..
De mijne klaagt dat hij internet gaat afsluiten omdat ik de degene ben die er meestal gebruik van maakt...
Hij kijkt al-jazeera, ook om gek van te worden soms en ik begrijp er de .... niet van, en dan zeur ik nog aan zijn hoofd of hij niets anders kan kijken, nu ik al deze verhalen lees, zal ik nooit meer zeuren :(
Moslima27
30-05-2007, 10:59
Ik weet het niet hoor.
Als ik heel eerlijk ben neig ik steeds meer naar het gevoel dat je een man echt niet kunt vertrouwen. Er zijn zoveel problemen tussen mannen en vrouwen, dat ik soms echt zoiets heb van, waarom een man nog vertrouwen? :confused:
Allahoe3alam. Ben niet getrouwd. NOG niet. :hihi:
meid ins allah zal jij niks van al deze problemen meekrijgen:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.