Bekijk originele versie : Help, weet me geen raad!!!!!!!
Salaam alaikoem,
Ik ben al negen jaar ziek en de artsen weten maar niet wat het is, Ik heb een periode dat het goed gaat maar als het weer opduikt moet ik weer het ziekenhuis in en volgens de artsen mankeer ik niets. En wat erg vreemd is is dat ik met elke ramadan helemaal niet kan bewegen
ik heb dan geen gevoel in mijn benen moet braken en heb dan hoofd pijn. Er is mij toen gezegd dat het misschien wel siher kon zijn, maar ik geloofde er niet in. Maar naarmate dit erger werd en de artsen niets konden vinden ben ik er in gaan geloven. Met dit alles hoop ik mensen te bereiken die misschien wat adressen voor me hebben van serieuze mensen die dit soort problemen behandelen. Ik ben echt wanhopig!!!!!!
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Het ziek zijn blokkeerd alles in mijn leven, ik kan niet meer de dingen doen die ik altijd deed omdat ik steeds bang ben dat het weer opduikt.
Beslama !!!!.
lala_fatima
21-09-2003, 17:24
waarom ga je niet een imaam ofso, die kan je misschien helpen om het weg te halen
2Smart4u
21-09-2003, 17:36
hoezo alleen in de ramadan?? heb je het anders niet???
misschien is een imaam inderdaad een optie........als de artsen nix weten....
heel veel sterkte en ik weet waar je doorheen gaan meid :(
Origineel gepost door duifje1978
Salaam alaikoem,
Ik ben al negen jaar ziek en de artsen weten maar niet wat het is, Ik heb een periode dat het goed gaat maar als het weer opduikt moet ik weer het ziekenhuis in en volgens de artsen mankeer ik niets. En wat erg vreemd is is dat ik met elke ramadan helemaal niet kan bewegen