Bekijk originele versie : Help, weet me geen raad!!!!!!!
Salaam alaikoem,
Ik ben al negen jaar ziek en de artsen weten maar niet wat het is, Ik heb een periode dat het goed gaat maar als het weer opduikt moet ik weer het ziekenhuis in en volgens de artsen mankeer ik niets. En wat erg vreemd is is dat ik met elke ramadan helemaal niet kan bewegen
ik heb dan geen gevoel in mijn benen moet braken en heb dan hoofd pijn. Er is mij toen gezegd dat het misschien wel siher kon zijn, maar ik geloofde er niet in. Maar naarmate dit erger werd en de artsen niets konden vinden ben ik er in gaan geloven. Met dit alles hoop ik mensen te bereiken die misschien wat adressen voor me hebben van serieuze mensen die dit soort problemen behandelen. Ik ben echt wanhopig!!!!!!
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Het ziek zijn blokkeerd alles in mijn leven, ik kan niet meer de dingen doen die ik altijd deed omdat ik steeds bang ben dat het weer opduikt.
Beslama !!!!.
lala_fatima
21-09-2003, 17:24
waarom ga je niet een imaam ofso, die kan je misschien helpen om het weg te halen
2Smart4u
21-09-2003, 17:36
hoezo alleen in de ramadan?? heb je het anders niet???
misschien is een imaam inderdaad een optie........als de artsen nix weten....
heel veel sterkte en ik weet waar je doorheen gaan meid :(
Origineel gepost door duifje1978
Salaam alaikoem,
Ik ben al negen jaar ziek en de artsen weten maar niet wat het is, Ik heb een periode dat het goed gaat maar als het weer opduikt moet ik weer het ziekenhuis in en volgens de artsen mankeer ik niets. En wat erg vreemd is is dat ik met elke ramadan helemaal niet kan bewegen
ik heb dan geen gevoel in mijn benen moet braken en heb dan hoofd pijn. Er is mij toen gezegd dat het misschien wel siher kon zijn, maar ik geloofde er niet in. Maar naarmate dit erger werd en de artsen niets konden vinden ben ik er in gaan geloven. Met dit alles hoop ik mensen te bereiken die misschien wat adressen voor me hebben van serieuze mensen die dit soort problemen behandelen. Ik ben echt wanhopig!!!!!!
Het ziek zijn blokkeerd alles in mijn leven, ik kan niet meer de dingen doen die ik altijd deed omdat ik steeds bang ben dat het weer opduikt.
Beslama !!!!
Ik vind dit heel erg voor je. Meen ik echt. Het kan inderdaad siher zijn maar als je er niet in gelooft dan zal een behandeling denk ik ook niet echt baten. Je kunt je vader vragen om navraag te doen in de moskee naar een goede lfqih die met behulp van soerats kan achterhalen wat je er met je aan de hand is en het evt. kan 'weghalen'. Het laatste woord tussen aanhalingstekens want Allah is diegene die het verwijderd maar dan moet je wel een sterk geloof hebben.
Heb er nl. ervaring mee en weet dat siher verre van onzin is en je hele leven kan verpesten.
Moge Allah je helpen insha Allah.
najiba05
22-09-2003, 10:48
Mischien heb je wel stofwisselingsziekte. Heb ontdekt dat de artsen in nederland erg achter zijn in de medische kennis. Het hoeft niet perse sihr te zijn, je kunt ziek zijn zonder dat ze weten wat je hebt.Voor sommige ziektes zijn geen behandelingen mogelijk. Omdat je voornamelijk in de ramadan ziek bent , kan het zijn dat er iets mis is met je stofwisseling. je hebt bepaalde stoffen nodig om te kunnen functioneren. En als je denkt dat er sihr bij jouw is gedaan , dan moet je zo snel mogelijk naar een imam. Ik ben benieuwt naar je genezing, inchallah el gair. Moge ALLAH je beter maken. Amien.
najiba05
28-09-2003, 09:17
subhannelah. Ben je al naar een imam geweest?Mischien ben je wel bezeten ofzo? Allah oealem. Ik hoop dat je spoedig herstelt. amien.
Salaam
Aichake het nummer dat je hebt opgegeven is niet van Frankrijk maar van Belgiƫ het landgetal van Belgiƫ is 32 en die van Frankrijk is 33.
Duifje 1978 ik wens je veel sterkte Allah i chafi.
Groetjes
samira_el
28-09-2003, 13:26
Sterkte meid en veel succes!
hakima321
28-09-2003, 14:16
meskiena ik heb heel veel medelijden met jou:(
inshaAllah zal alles weer goed komen
kisses from hakima321 :verliefd: :zwaai: :) ;) :p :D :Iluvu:
weet je wat jij moet doen lekker naar marokko gaan en je daar laten onderzoeken, heeft mij moeder ook gedaan volgens de nederlandse artsen had ze niet, maar ik marokko zag de dokter het meteen, mijn neefje is ook in marokko behandeld omdat de artsen hier niets konden vinden sterkte
hoi meid ik heb wel een nummer
voor jou maar me moeder heeft hem ik
ben er zelf ook heen geweest en het gaat elhemdoulileh
goed met mij ik zal hem morgen aan je geven groetje
veel beterschap meid
noortje2003
30-09-2003, 01:38
Origineel gepost door duifje1978
Salaam alaikoem,
Beslama !!!!
dit is het nummer van de cyber iman werkt alleen met koran te reciteren op de islamitiche manier
Mocht u echt iets dringends hebben dat moeilijk kan wachten dan kunt u de Cyber Imam contacteren, na 18:30u op de volgende nummer; 06-20505787.
en innsallah zal allah swt de iman helpen om jou te helpen be shiefa innsallah
er moet wel een mahram bij zijn je vader broer oom, hij komt thuis kie weden en gaan ze bidden en dan gaat hij koran reciteren in je oor meer niet hij doet niks haram betreft het bedrijven van het kwade.
hij geeft je tips zoals we die van onze profeet saws hebben gekregen 7 tamrat (dadels) eten voor dat je wat dan ook in de ochtend eet.
zeg eja el koersie voor dat je gaat slapen niks zal je in je slaap raken geen siher geen geest niks, als je opstaat reciteer ejet el koersie weer en het zal je de hele dag beschermen tegen alles siher voodoe en boze oog tegen alles probeer dat te herhalen en bel de cyber iman bidt je want de cyber iman komt alleen als je moslim bent , hij zegt als je dat niet bent en je bidt niet etc dan roep je het kwade toch weer terug.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.