Bekijk originele versie : Werk en Gezin
Oegtkomfiedien
30-05-2007, 09:55
Dag dames,
Wie van de vrouwtjes werkt en heeft daarnaast kinderen? Is het een beetje te combineren? Wie werkt omdat het niet anders kan....:)
Oegtkomfiedien
30-05-2007, 10:02
Zo te zien werkt er niemand:confused:
cateraar
30-05-2007, 10:06
Ik werk momenteel 5 dagen, 40 uur per week.
Na mijn zwangerschap ga ik eerst een tijdje 4 dagen werken en misschien na een jaartje na mijn bevalling 3 dagen. Eigenlijk zou ik meteen 3 dagen willen werken, maar aangezien mijn man en ik zo snel mogelijk een eigen huisje in marokko willen kopen, blijf ik het eerste jaar 4 dagen werken en ga ik daarna 3 dagen werken (insha-allah hebben we dan het huis gekocht)
maar op zich is de combinatie werk-gezin goed te doen. Zolang je er goede afspraken over maakt met je man.
meryam22
31-05-2007, 10:23
hallo
ik werk en en ik heb 2 kinderen 1 van bijna 9 en 1 van 1.5 jaar op zich is het goed te combineren zolang je maar alles goed regeld maak het je zelf makkelijk op de dagen dat je werkt op zich werk ik nu alleen maar omdat we eem huisje in marokko willen kopen enzo gaat het het snelst maar inchallah ga ik zodra we hem hebben minder werken maar zoals ik al zei je moet er goede afspraken over maken en het je zelf niet moeilijk maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.