0uidath
21-09-2003, 16:50
salam wa aleikoum wrwb, Hey peepz missed you all:D Wajaw mijn weekend was gewoon:maf2: Ben gister naar die lezing geweest in Amsterdam:kwaad: Ik vond die lezing echt *bleh* nergens over gaan. Dr el Amrani sprak in het Arabisch dus geen darizja en dat was heel moeilijk te begrijpen voor sommigen onder ons. Ik ben er zo een die niets begreep. Daarna werd het vertaald door Nabil G. Eerlijk vond ik het niet goed georganiseerd. En laat staan goed voorbereid. Na 3 lange uren op de grond te hebben gezeten. Besloten mijn buurmeisje, mijn schoonzus en ik er maar vandoor te gaan. Pffffffff het enige wat ik kan zeggen over mijn weekend is dat het supervermoeiend was. Vooral psychisch:maf2: Mijn schoonzus en ik besloten een zogenaamde dvd marathon te houden:stout: Nou dat doe ik dus nooit meer we hebben een stuk of 8 films afgewerkt en dan heb ik het alleen over dvd´s en niet over de extra speelfilms enzo die we op de tv hebben gezien. Een tip voor de mensen die ooit in de verleiding komen om de The Ring te huren, omdat ze denken of gehoord hebben dat ie eng is. Dat is allemaal onzin die film is supersaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en heel raar. En MEMENTO is ook geen aanrader, die film heeft echt een paar grijze cellen van me overwerkt. Zo een film heb ik nog nooit in mijn hele leven gezien. En wens er ook nooit meer zo 1 te zien. Hij zit heel vreemd in elkaar hij gaat van het eind naar het begin. Dus je krijgt eerst de eindscene en dan werkt het zich naar het begin van de film. Ondertussen zit er ook Een zwart wit film in heel raar het zijn 2 in 1 films. Het is me echt teveel geworden. Kan jullie ook vertellen dat ik een rotn8 heb gehad.:maf: Maar mensen ik heb jullie genoeg verveeld voor vandaag:D (voor diegene die het gelezen hebben) :zwaai: