Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor je man en schoonouders!!!

Voetbaleria
30-05-2007, 01:00

Stel je laat een keer op eens een harde scheet uit het niets waar je man schoonouders bij zitten wat doe je dan hahahaha :haha: Het kan gebeuren toch.

chamakh_freak
30-05-2007, 01:02
:lol: jah wat heb je dan te doen wat zou jij doen dan :haha:

Voetbaleria
30-05-2007, 01:04
:lol: jah wat heb je dan te doen wat zou jij doen dan :haha: hahahaha ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen op dat moment. Ik denk dat ik gewoon me man aan kijk en keihard in de lach schiet hahahaha of dat ik me ergens ga verstoppen en niet meer tevoorschijn kom.

RENTMEESTER
30-05-2007, 01:06
Stel je laat een keer op eens een harde scheet uit het niets waar je man schoonouders bij zitten wat doe je dan hahahaha :haha: Het kan gebeuren toch. scheet wanneer je bij je man in bed ligt, scheet wanneer je bij je schoonouders bent, scheet dit, scheet dat. Wat hebben jullie met scheten?!! Doe even lekker normaal en gezond zeg!!

chamakh_freak
30-05-2007, 01:07

hahahaha ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen op dat moment. Ik denk dat ik gewoon me man aan kijk en keihard in de lach schiet hahahaha of dat ik me ergens ga verstoppen en niet meer tevoorschijn kom. k zou tog voor de 2de gaan :maf2: verstoppe en nooit meer te voorschijn kome :o

Voetbaleria
30-05-2007, 01:10
k zou tog voor de 2de gaan :maf2: verstoppe en nooit meer te voorschijn kome :o Ja ik denk dat ik dat laatste zal doen ja :hihi:

XCindarellaX
30-05-2007, 01:11
Heb je het mee gemaakt dan? Ik zou gewoon doen alsof er niets gebeurd is. Ik weet toch dat me omgeving niet in de lach schiet. Iedereen zou zich dood schamen.