Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaloezie

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
21-09-2003, 15:37

Ik ken een jongen die een relatie heeft en totaal niet jaloers is. Dat is toch beangstigend?? Ik bedoel, lghira hoort er toch bij?? wat vinden jullie?

Sanela
21-09-2003, 15:39
Als ik moest weten dat men vriend nooit jaloers is dan zou hij niet echt van mij houden.. :zwaai:

hafid_freak
21-09-2003, 15:39
Origineel gepost door Bachelorette Ik ken een jongen die een relatie heeft en totaal niet jaloers is. Dat is toch beangstigend?? Ik bedoel, lghira hoort er toch bij?? wat vinden jullie? damn het is wéér ni goed :wat?!:

douniaberkania
21-09-2003, 15:41
nee dat is inderdaad geen echte liefde....lijkt net alsof het hem niks kan schelen.......jaloezie hoort erbij en ik d8 altijd hoe meer een jongen jaloers is hoe meer hij om je geeft en van je houd....maar of dat waar is....

Bachelorette
21-09-2003, 15:42

Origineel gepost door Sanela Als ik moest weten dat men vriend nooit jaloers is dan zou hij niet echt van mij houden.. :zwaai: ja toch hij ziet haar niet als zijn bezit, kan ik wel begrijpen, maar dat wil dan toch niet zeggen dat hij haar alles kan laten doen ofzo??

Bachelorette
21-09-2003, 15:44
Origineel gepost door hafid_freak damn het is wéér ni goed :wat?!: jawel, zoek een middenweg succes gegarandeerd! ;)

yasmineNR1
21-09-2003, 15:45
ik moet Janachmed wel beetje gelyk geven, en het is gewoon zo Jaloezie heeft af en toe z´n voor en nadelen shnap je ??:D

Bachelorette
21-09-2003, 15:46
Origineel gepost door JANACHMED niet altijd ,,als je echt je partner vertrouwd ,, dan ben je NIET jaloers wat die partner ook doet. ja ok, heb je gelijk in, maar toch moet er ergens een gevoel zijn dat je bang bent.. ps. heb je nog gedemonstreerd gister?

Naadjuh
21-09-2003, 15:47
Het is idd ook nooit goed! Wie zegt dat als een jongen niet jaloers is, niet van je houdt of om je geeft. Wie weet is hij wel jaloers en uit hij dat op een hele andere manier, dat weet je niet. Ik weet het, het is wel leuk als een jongen jaloers is, want dat geeft je een gevoel dat hij je nodig heeft. Maar geloof me, niet elke jongen wordt jaloers. Eerst schreeuwen we dat we zelfstandige vrouwen zijn en dat een jongen niet zo bezitterig moet zijn. En nu denken we dat als een jongen niet jaloers is, hij je niet meer wil of niet om je geeft/houdt. Het belangrijkste is vertrouwen en respect voor elkaar. Als je elkaar vertrouwt, hoef je helemaal niet jaloers te zijn op de ander, want je weet hoe die persoon in elkaar zit. Liefs Nadia

Bachelorette
21-09-2003, 15:47
Origineel gepost door douniaberkania nee dat is inderdaad geen echte liefde....lijkt net alsof het hem niks kan schelen.......jaloezie hoort erbij en ik d8 altijd hoe meer een jongen jaloers is hoe meer hij om je geeft en van je houd....maar of dat waar is.... nee want als hij weer te jaloers is dan is het meer een obsessie en dat moeten we al helemaal niet hebben! je wordt gewoon gezien als een individu en wordt gesteund met alles..tjah...dat is zijn manier van liefhebben. persoonlijk zou ik me niet op me gemak voelen.

Bachelorette
21-09-2003, 15:49
Origineel gepost door Naadjuh Het is idd ook nooit goed! Wie zegt dat als een jongen niet jaloers is, niet van je houdt of om je geeft. Wie weet is hij wel jaloers en uit hij dat op een hele andere manier, dat weet je niet. Ik weet het, het is wel leuk als een jongen jaloers is, want dat geeft je een gevoel dat hij je nodig heeft. Maar geloof me, niet elke jongen wordt jaloers. Eerst schreeuwen we dat we zelfstandige vrouwen zijn en dat een jongen niet zo bezitterig moet zijn. En nu denken we dat als een jongen niet jaloers is, hij je niet meer wil of niet om je geeft/houdt. Het belangrijkste is vertrouwen en respect voor elkaar. Als je elkaar vertrouwt, hoef je helemaal niet jaloers te zijn op de ander, want je weet hoe die persoon in elkaar zit. Liefs Nadia vrouwen zullen nooit te begrijpen zijn he :D :p ach ieder heeft zo zijn eigen manier, gelukkig!

MOcROzINA
21-09-2003, 17:57
hoef niet altijd jaloers te zijn als hij denkt misschien die jongen is toch niet MOOIER :D dan mij of............ als hij denk ey ik kan nog meer andere krijgen ik hoef niet jaloers te zijn

sonya24
21-09-2003, 18:22
Jaloezie heeft toch niets met liefde te maken?........ :confused: ......een klein beetje jaloezie kan ik nog wel begrijpen maar ik ben van mening als iemand heel erg jaloers is absoluut niet van je houdt! Als ik naar mezelf kijk ben ik ook bijna niet jaloers maar dat zegt niets over mijn gevoelens voor iemand. Als je van iemand houdt vertrouw je degene met je ogen dicht. . Je weet immers toch wel dat degene volwassen genoeg is om zelf te weten wat fout en goed is! En als ik merk dat iemand anders de aandacht van mijn partner wil voel ik me eerder gevleid dan jaloers...........!! liefs sonya

0uidath
21-09-2003, 18:26
ik vind jaloezie er ook bij horen;)

Bachelorette
01-02-2004, 02:27

ik heb het over gezonde jaloezie :) iemand die tijd tot tijd laat weten dat je bij elkaar hoort/bent

Pagina's : [1] 2