Bekijk originele versie : Ik ben soms echt een OEN!
MimaVanilla
29-05-2007, 19:32
Vandaag een heel verslag getypt, uitgeput na anderhalf uur typen!
Helemaal happy nadat ik eindelijk klaar was, want moet het namelijk morgen inleveren. Ik dus opslaan, gewoon opslaan. Niet '' Opslaan als .. '' maar echt opslaan!
En nu baal ik als een stekker, want ik kan het nergens meer vinden, daar gaat al mijn energie! Ik moet echt bijna huilen!
En aangezien vele hier nu actief zijn en in alle andere rubrieken me niemand wil helpen, vraag ik nog poeslief: 'Hoe haal ik verdomme mijn verslag weer terug! Want ik baal als een stekker.'
Begin op een dramaqueen te lijken, maar het is erg belangrijk voor me!
Ik kan mezelf nu echt een aantal knallen verkopen! En dat helemaal gratis!
HELP ME OUT!!
Mima :sjans:
Gypsymeid
29-05-2007, 19:33
Opslaan, weet je nog welke naam er stond dan ga je naar start> zoeken en dan typ je de titel in? Als je geen naam wet, slaat ie meestal het eerste woorde of eerste paar woorden op als titel...
MimaVanilla
29-05-2007, 19:40
Ik heb namelijk eerst mijn document van hotmail afgehaald, en heb hem toen helemaal aangepast. Dus van begin tot eind, opnieuw zitten typen. Dus heb het toen alleen geopend. En nadat ik echt helemaal klaar was, heb ik het opgeslagen! Maar waar? :huil:
Ik voel de tranen opkomen! :(
bentbled
29-05-2007, 19:46
kijk bij archief of geschiedenis misschien staat het daarbij. Probeer anders dit
als je het document opnieuw download vanuit hotmail en je probeert het nog een keer op te slaan zul je t waarschijnlijk op dezelfde plek opslaan als die andere. Onthoud je plaats en kijk of die er bij staat
Ik hoop voor je dat t lukt inschallah
Sayyidah
29-05-2007, 19:56
Hahaha niet panikeren meid!
je gaat gewoon bij Word he.. je klikt op "bestand" en dan zie je vanonder de laatste geopende bestanden.. Dus ook jou verslagje!
Gebeurd zo vaak bij mij!:maf2:
MimaVanilla
29-05-2007, 20:00
kijk bij archief of geschiedenis misschien staat het daarbij. Probeer anders dit
als je het document opnieuw download vanuit hotmail en je probeert het nog een keer op te slaan zul je t waarschijnlijk op dezelfde plek opslaan als die andere. Onthoud je plaats en kijk of die er bij staat
Ik hoop voor je dat t lukt inschallah
Waar staat dat archief?:o
bentbled
29-05-2007, 20:04
eerst druk je op bestand en dan op openen als t goed is krijg je dan een schermpje en daar zie je geschiedenis ook bij staan druk daar op en kijk wat er in staat
MimaVanilla
29-05-2007, 20:20
Helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets!
Word 2007, is klote! Nieuwe systemen! Nieuwe dingetjes!
Nu ga ik van alles de schuld geven, want kan het echt nergens vinden! Ik vind het helemaaaaaaaaaaaaaal niet leuk meer!
Ik moet opnieuw beginnen, ik geef het op!
:huil::huil:
Bedankt voor jullie hulp dames! :sjans:
bentbled
29-05-2007, 20:38
aahh lukt t nog wel om t op tijd af te hebbe?
wat ik in dat geval doe is weer hetzelfde document van hotmail afhalen en weer 'opslaan' aangeef.
dit doe ik gewoon om te zien waar in de computer precies deze is opgeslagen. meestal vind je het verloren document ook op die plek:D
succes!
Sayyidah
29-05-2007, 20:46
Wat raar, normaal moet het er echt bijstaan hoor, bij Geschiedenis toch ZEKER!
OemNusayba
29-05-2007, 20:53
Klik op start en ga dan naar onlangs geopend, daar moet het wel staan.
imaan_ou_ihsaan
29-05-2007, 21:25
Als je in word zit, druk je op openen en dan zie je links, geschiedenis, mijn documenten, bureaublad etc. Druk op geschiedenis en dan zie je recente bestanden waar je aan gewerkt hebt. Insa'Allah vindt je het terug.
oh ik snap wat je gedaan hebt!
meid dat is mij zoooovaak gebeurd....het bestand is idd verloren gegaan, want je hebt het eerst via hotmail geopend. Ik vergis mij daar ook heel vaak in.....het is echt wegggg! want ik had toen ook van alles geprobeerd en nagevraagd en buurman ingeschakeld noem maar op...echt KLOTE is dat.
Ik weet hoe je je voelt.....Maar gewoon doorzetten meid..het is mekteb
succes ermee
MimaVanilla
29-05-2007, 21:38
Dames, heel lief van jullie dat jullie me geholpen hebben! Ik heb een reep chocolade van mijn buurmeisje gesteelt (Gestolen, maar mijn brain is aangestast)! En helemaal opgegeten.. Alle stres weg gegeten van vandaag! (Ze3ma :moe:)
Zoals blinkie het zegt: Hij is verloren, finito! Kardasho! Helemaal weg..
Nog even en heb echt zitten huilen! Maar wilde alleen niet voor schut staan.. Ik ben opnieuw begonnen. Maar hebben jullie dat ook: Dat de eerste keer toch het mooist uitkomt, en de tweede keer raffel je het maar af! Heb ik nu ook gedaan, zo'n beetje dan! Ik ben ergens op de helft, alles weer even bij elkaar zoeken enzo!
Hier heb ik dus wat van geleerd! Wie heeft ook windows 2007, want ik ben echt dom. Ik wist niet waar ik Opslaan Als kon vinden, daarom had ik het ook zo gedaan en meteen weg geklikt! 'Salima toch, waar ben je mee bezig meid! Alles en iedereen de schuld geven.. Je eigen domme schuld eáh domme koe!' *Diepe zucht*
:huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.