Bekijk originele versie : Marion en Romy
Whatsupnador
02-08-2002, 17:03
Hebben jullie het gehoord. Dat Marion en Romy van Buuren gevonden zijn. Zij worden al 5 jaar vermist (ex vriendin en kindje van Hakan)
Missrapster
02-08-2002, 17:04
wie is dat?Vertel..vertel..
Kwil meer weten!!
Sarahsalima
02-08-2002, 17:06
ja ik heb het geziennnnnnn
eindelijk, echt zielig hoor
vooral dat kindje echt een schatje
Kwam toch een keertje bij die snorremans Peter R. de Vries?
Nu is ze doodaangetroffen ofsjo..
Whatsupnador
02-08-2002, 17:09
Lichamen Marion en Romy van Buuren gevonden
Uitgegeven: 2-8-2002 12:20
Laatst gewijzigd: 2-8-2002 16:43
ALKMAAR - De gebitsidentificatie die is uitgevoerd op de resten van het lichaam van een volwassene dat is aangetroffen in de duinen tussen Egmond en Bergen, geeft sterke aanwijzingen dat het hier inderdaad gaat om het lichaam van Marion van Buuren. Dat heeft de politie Noord-Holland Noord vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in Alkmaar.
De politie zegt pas 100 procent zeker te zijn over de identiteit als het laboratoriumonderzoek is afgerond. Dit onderzoek moet aan alle onzekerheid een einde maken. De politie heeft bevestigd donderdag de resten van twee lichamen, een van een volwassene en een van een kind, te hebben gevonden met behulp van speurhonden en prikstokken.
De plaats waar de vermoedelijke lichamen van Marion van Buuren en haar dochtertje Romy zijn aangetroffen, is dinsdagavond gevonden op aanwijzing van een broer van de in 1998 overleden Turkse crimineel Okan O. Dat zegt de moeder van Marion. De lichamen zijn in de duinen tussen Bergen en Egmond aangetroffen.
Marion en Romy van Buuren zijn voor het laatst gezien op 8 juni 1997 in Bergen en Alkmaar. Daarna is het duo nooit meer gezien. Marion woonde in Bergen en was ten tijde van haar verdwijning 19 jaar. Romy was een jaar oud.
O. is de vroegere partner van Marion en de vader van Romy. De politie is er altijd van uitgegaan dat hij iets te maken heeft gehad met de verdwijning van de twee, maar O. heeft dat tot zijn dood ontkend.
De ouders van Marion zijn dinsdagavond met een broer van Okan naar de plek geweest. "Daar heeft hij de plek aangewezen waarop wij de politie hebben ingeschakeld", aldus de moeder van Marion, Corrie van Buuren. "De politie is nog bezig met het verrichten van sectie op de lichamen maar ik weet voor 99,9 procent zeker dat ze het zijn. Aan de ene kant ben ik opgelucht dat ze zijn gevonden, maar aan de andere kant is het ook een afknapper. Je durft er toch niet aan te denken dat ze er niet meer zijn."
Groot geheim
Als familielid van Okan kan de jongere broer zich beroepen op zijn verschoningsrecht en is hij mogelijk niet strafbaar.
Volgens de politie heeft de broer, waarvan de leeftijd niet bekend is gemaakt, de volgende verklaring gegeven: "Als jonge jongen kreeg ik een groot geheim van een oudere broer. Ik durfde daar niet over te praten. Ik ben nu ouder, ik denk anders en ik kan het niet langer voor me houden", aldus de verklaring. De broer heeft aangegeven geen aanspraak te willen maken op de uitgeloofde beloning.
Marion en Romy zijn op 8 juni 1997 voor het laatst gezien
Okan O.
De politie is er altijd van uitgegaan dat de Turkse crimineel Okan O. te maken heeft gehad met de verdwijning van de moeder en de dochter. O. overleed in mei 1998 in het gevangenishospitaal van Scheveningen op 24-jarige leeftijd aan de gevolgen van een ernstige ziekte.
Justitie verdubbelde in juni nog de beloning voor de gouden tip in de zaak van 25.000 euro.
Whatsupnador
02-08-2002, 17:27
EN??? Reacties graag
Kaassouflet
02-08-2002, 17:30
Origineel gepost door Whatsupnador
Hebben jullie het gehoord. Dat Marion en Romy van Buuren gevonden zijn. Zij worden al 5 jaar vermist (ex vriendin en kindje van Hakan)
Hakan = Okan
Mzzl,
Kaassouflet.
Missrapster
02-08-2002, 17:33
He whatsupnador bedankt,lieverd!
Ik vind het echt triest dat mensen elkaar proberen uit te rooien
Whatsupnador
02-08-2002, 17:36
Ja snap niet waarom hij ze dochter ook heeft dood gemaakt
kijk, vriendin is ook heel erg, maarja, je bloedeigen dochter!!!!!!
DePaRaBier
02-08-2002, 17:41
Je bedoelt Okan O,
ewa errug man,
Die broertje van Okan wist al vanaf 1998 waar ze lage,
en hij heeft niet verteld,
en wat doet hij nou, hij gaat eerst naar Familie Van Buren en eerst aan hun verteld, met hun naar de plek gegaan waar ze lag, en Daarna pas naar de POlitie,
Ik weet niet wat die mensen voelen,
Verdriet omdat hun dochter en Kleinkind overleden is,
of Opluchting omdat ze nu precies weten wat er met hun
dochter en kleinkind is gebeurd!!!
Te errug voor woorden :jammer:
Whatsupnador
02-08-2002, 17:43
Ja het grijpt mij ook wel aan dit verhaal. echt een erg verhaal. En die Okan is gewoon al dood, door kanker. Zijn straf komt wel ook! voor hem was het ook mektoub dat hij ziek werd
Tashelhit_111
02-08-2002, 18:15
Salaam alikoum
OOh eindelijk zijn ze gevonden Marion het haar dochter na al die jaren maar ja niet levend maar DOOD, wat is dat zo erg!!!. De vraag is alleen nog wie ooo wie heeft het gedaan. Die Hakan heeft zijn geheim mee in z'n graf die Turki die shmetaa(leugenaar)!!!
maar ja niks aan te doen. (SBAR) :( :(
__________________________________________________ _____
ash hado an la illaha illalah ash hado an mohamadan rasoel allah !!
En weet je wat nog het aller gekste is, ze woonden (marion en Okan)
bij mij in de straat.
Echt raar zo dicht in de buurt.
Ik weet dus ook wie die mensen allemaal zijn.
wat een mongoli ben jij,rebel.
Daar maak je toch geen grappen over.
Ik ken ze echt, en dat meisje was de nicht van een vriendin van mij.
Echt laag om zo te reageren, dan kun je beter je mond houden.
DePaRaBier
03-08-2002, 15:15
Safi je moet begrijpen dat hun supermarkt een soort bedevaartsoord gaat worden, ah dames hou alle2 op, die doden schieten niks op met jullie gekibbel......:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.