Bekijk originele versie : Help I-pod Doet Vaag.
Pliezz help me mijn ik had mijn i-pod vanochtend helenmaal opgeladen ik ga naar school in de pauze ging ik luisteren deed ik hem uit en toen ik uit was wou die niet meer aan...ik heb hem in de oplader gedaan in de hoop dat ie vanzelf weer aangaat maar hij doet het niet......ik heb overigens wel de bon nog dus garantiebewijs maar dat duurt volgens mij echt lang om hem te laten maken...:traan1: :traan1:
Weet iemand een oplossing ofzo?plies?
Kus Nihad...
ZinaOfThaLatina
29-05-2007, 18:16
Hej lieverdj!! Heb je net een pm gestrd..
Voor verdere instructies!!
Sweet__love
29-05-2007, 18:25
Omg weetje hoe vaak ik dat heb meegemaakt met 3 verschillende soorten
i-pods....Kutdingetjes altijd blijven ze vast zitten of hij wil niet meer aan, of niet meer uit..! Pfff irritant ook al heb ik hem helemaal opgeladen.
WitteWijk
29-05-2007, 19:13
Pliezz help me mijn ik had mijn i-pod vanochtend helenmaal opgeladen ik ga naar school in de pauze ging ik luisteren deed ik hem uit en toen ik uit was wou die niet meer aan...ik heb hem in de oplader gedaan in de hoop dat ie vanzelf weer aangaat maar hij doet het niet......ik heb overigens wel de bon nog dus garantiebewijs maar dat duurt volgens mij echt lang om hem te laten maken...:traan1: :traan1:
Weet iemand een oplossing ofzo?plies?
Kus Nihad...
he,
Probeer hem eens te reseten door de middelste knop en tegelijketijd de Menu knop een tijdje in te houden.
nadorboy75
24-06-2007, 22:43
wat witte wijk zegt lukt wel maar moet hem wel eventjes op hold zette en dan er af en dan die middelste knop in drukke en menu in houden dan verschijnt naar 6 of 10 sec een apple logotje en dan is die weer goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.