Bekijk originele versie : Liefde
Men2Women
21-09-2003, 11:43
Wat heb je eraan als je elke keer met pijn en verdriet eindigt. :(
noortje2003
21-09-2003, 11:45
Origineel gepost door Men2Women
Wat heb je eraan als je elke keer met pijn en verdriet eindigt. :(
doe het in ieder geval halel (trouwen) en innsallah word je beloond en dan eindigd het niet slecht niet na de dag des oordeels innsallah
Shahinez
21-09-2003, 11:48
Dat is een van de grote redenen waarom allah swt ons dit heeft verboden,omdat het pijn doet en ons veel verdriet bezorgt.Maar geef toe,aan de ene kant is het een apart gevoel terwijl het aan de andere kant heel kwetsend is ...
chicamaroquia
21-09-2003, 11:51
*zucht*
:verdriet:
Men2Women
21-09-2003, 11:52
Origineel gepost door Shahinez
Dat is een van de grote redenen waarom allah swt ons dit heeft verboden,omdat het pijn doet en ons veel verdriet bezorgt.Maar geef toe,aan de ene kant is het een apart gevoel terwijl het aan de andere kant heel kwetsend is ...
Ik wou dat ik het nooit gekend had, ik wil weer de tijd meemaken voordat ik liefde en verdriet ontdekt had.
AbaHoeCh
21-09-2003, 11:58
weer een shit topic about love :rolleyes:
Men2Women
21-09-2003, 12:03
Origineel gepost door AbaHoeCh
weer een shit topic about love :rolleyes:
Dit is toch het gedeelte Marokkaanse jongeren, LIEFDE en relaties? :confused:
Men2Women
21-09-2003, 12:06
Origineel gepost door nadyaa
Niet aan beginnen, is onbegonnen werk, je gaat geen tijd investeren in een hopeloze zaak als liefde............. NOpe je bent niet gek.........
Je kan niemand vetrouwen als dame zijnde, en ja mannen kunnen ook niet veel dames vetrouwen, MIJN motto: vetrouw niemand, zal alleen rommel/rwiena veroorzaken....
http://www.betsubetsu.com/images/valbrof.jpg
Je hebt gelijk...mijn vertrouwen is ver te zoeken, sterker nog mijn
vertrouwen gebruik ik niet meer.
Men2Women
21-09-2003, 12:09
Ja Ja Ja, je het het goed, doe jezelf een plezier en blijf een zoefrie voor altijd, liefde is te gevaarlijk....................
Stop all way gping to Love
http://www.kuci.uci.edu/feature_images/stop.jpg
Dat is 'm juist, hoelang kan je zoefrie blijven?
Men2Women
21-09-2003, 12:18
Das wel zo, maar ik zie het zo. IK blijf dan liever in mijn eentje, het gaat tot nu toe goed for 19 jaar, dan dat ik met iemand omga die geen intentie heeft tot een longterm relatie maar meer iemand die houd van het woord kort maar krachtig
Maar jij bent nog jong....
Men2Women
21-09-2003, 12:38
En jij bent stokoud zeker :D ......... je bent onder de 30 neem ik aan,
Zie mijn profiel.
Men2Women
21-09-2003, 12:49
je bent een paar jaar ouder dan mijn broer, Wat maakt het allemaal uit, leeftijd is niks, niet als je je droom man hebt gevonden of vrouw....................
Insh allah.....
Men2Women
21-09-2003, 13:00
Origineel gepost door Ghatar_tangawia
Ewa jah that's life !! Je hoort het steeds vaker...
Maar het maakt me alsnog niet bang, ik bedoel het komt als het komt...
Voor iedereen is er een mektab, en als je een serieuze jongen leert kennen. Nou na een beetje ''VRIENDSCHAPPELIJK'' met elkaar te zijn omgegaan mag ie wel naar huis komen...Want een relatie brengt alleen maar verdiet en pijn met zich mee ;)
Volgens heb je daar ook gelijk in, laten we het net zoals vroeger doen.
Hand vragen, trouwen en niet zeuren.
Ghatar_tangawia
21-09-2003, 13:02
Origineel gepost door Men2Women
Volgens heb je daar ook gelijk in, laten we het net zoals vroeger doen.
Hand vragen, trouwen en niet zeuren.
Nadat je elkaar kent natuurlijk, maar dat 'íntieme gedoe" voor het huwelijk is gewoon niet goed
tachelhit102
21-09-2003, 17:35
Ach jah, liefde...:verdriet:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.