Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben geen maagd meer!

Jamal2002
02-08-2002, 16:09

Moslimjongens zijn vaak erg duidelijk. Ze willen trouwen met een moslimmeisje dat nog maagd is, dat is het grootste ideaal. Seks hoort bij het huwelijk. Zowel jongen als meisje moeten als maagd het huwelijk ingaan. Met elkaar naar bed gaan voor het huwelijk is dus verboden. Dit staat allemaal in de Koran. De Koran leert zuiverheid en reinheid. Als je je houdt aan de voorschriften dan heb je geen problemen. Omdat we in de Nederlandse cultuur vaak open en vrij met seks omgaan, is het voor veel moslimjongens verleidelijk met een meisje naar bed te gaan voor het huwelijk. Vaak zijn dit juist geen moslimmeisjes, omdat zij weten dat maagd zijn heel belangrijk is. Aangezien veel jongens nogal eens opscheppen over hun 'bed-prestaties' willen moslimjongens niet achterblijven. Het niet-maagd-zijn bij jongens is natuurlijk ook goed te verbergen. Toch is het maagd-zijn van meisjes wel erg belangrijk. Als een meisje geen maagd meer is, dan kwetst zij de familie. Waarom zijn moslimmannen/jongens zulke grote hyprocrieten? Er zijn ook een aantel mooie, gelovige en goede moslimsvrouwen/meisje die geen maagd zijn? worden die verbannen mogen zij niet meer trouwen? Wat zou jij doen? Je komt een hele lieve, mooie, gelovige en goede moslimman of vrouw tegen. Jullie leren elkaar kennen maar wat blijkt hij of zij is geen maagd meer omdat hij of zij eerder getrouwd is? wat dan? kijk je er over heen en ga je verder met deze persoon of verlaat je hem of haar? Waarom kunnen wij geen voorbeeld nemen de profeet (vzmh) Khadijah, zijn eerste vrouw, die was een weduwe. Ik neem aan dat zij daar voor getrouwd is geweest en op het moment dat zij met de profeet (vzmh) ging trouwen dat zij geen maagd was. Toch heeft de profeet (vzmh) haar geaccepteerd en hij trouwde met haar uiteindelijk. Waarom kunnen wij moslims dit niet? Ma3asalama :zwaai:

DePaRaBier
02-08-2002, 16:14
Dat kunnen wij wel, maar die zogenaamde rwiena ged8en die wij hebbe maken ons gek,we doen te veel verkeerde dingen en als anderen ons daarop wijzen reageren we op n aggressieve manier we moeten elkander helpen en voor elkaar er zijn ewa wij mhgarba zijn te koppig, wij zijn te veel op ons zelf en te wantrouwig!

Missrapster
02-08-2002, 16:23
meid ik heb geen idee.Iedereen is op hol geslagen hiero. Ze doen elkaar na.En denken precies hetzelfde over dingen.Sommige hebben nauwelijks een eige meing,omdat ze de rest volgen

Jamal2002
02-08-2002, 16:29
Origineel gepost door Missrapster meid ik heb geen idee.Iedereen is op hol geslagen hiero. Ze doen elkaar na.En denken precies hetzelfde over dingen.Sommige hebben nauwelijks een eige meing,omdat ze de rest volgen zou jij met een ontmaagde trouwen?

DePaRaBier
02-08-2002, 16:29

Meid??? Waar?? jamal is Boy(neem ik aan) en ik ook (maak ik mezelf maar al te graag wijs, maar na de Webcam Actie weet ik het Cker)

Missrapster
02-08-2002, 16:43
sorry ...oh GOd....dat moet mij weer overkomen....oh god....het spijt me echt.... Of ik met een ontmaagde zou trouwen nou dat weet ik nog niet hoor.Ik kijk nog ff om me heen.Ik ben nog veelste jong om daar over na te denk.Ik wil nog ff genieten van de wereld die iedereen heeft verwaarloosd.(hihihihi)

shafia
02-08-2002, 16:48
salaam het is natuurlijk voor zowel jongens als meisjes belangrijk dat ze maagd zijn als ze het huwelijk in treden. maar ik ben het met je eens Jamal2002 als je al eerder getrouwd bent geweest vind ik dat het anders is als ik zou trouwen en mijn man vertelt mij dat hij al eerder getrouwd is gewesst en dus geen maagd meer is zou ik het huwelijk door zetten. en als hij geen maagd meer is en ook niet getrouwd is geweest en daar vergeving om heeft gevraagt en anders nu wil gaan leven dan wie ben ik om te zeggen ik vergeef je jou zonden niet terwijl Allah het wel zou doen. maar ik wil wel dat hij mijn mening met respect zou opnemen dat ik wel wil wachten tot het huwelijk walikome salaam Shafia

Jamal2002
03-08-2002, 01:12
Origineel gepost door shafia salaam het is natuurlijk voor zowel jongens als meisjes belangrijk dat ze maagd zijn als ze het huwelijk in treden. maar ik ben het met je eens Jamal2002 als je al eerder getrouwd bent geweest vind ik dat het anders is als ik zou trouwen en mijn man vertelt mij dat hij al eerder getrouwd is gewesst en dus geen maagd meer is zou ik het huwelijk door zetten. en als hij geen maagd meer is en ook niet getrouwd is geweest en daar vergeving om heeft gevraagt en anders nu wil gaan leven dan wie ben ik om te zeggen ik vergeef je jou zonden niet terwijl Allah het wel zou doen. maar ik wil wel dat hij mijn mening met respect zou opnemen dat ik wel wil wachten tot het huwelijk walikome salaam Shafia Heel mooi gezegd mijn zuster!