Bekijk originele versie : waarom is maagdelijkheid zo belangrijk in de Islam?help me!
waarom is de maagdelijkheid zo belangrijk in de islam wil iemand een hele verhaaltje schrijven want het is belangrijk voor een heel speciaal iemand alstjeblieft Broeders en Zuster het moet snel geneuren alstjeblieft!
[perverse mode aan] Ik heb ook liever een jonge maagd in bed, kan ik er lekker op uitleven. En dan denkt ie dat ik het beste sex:D [perverse mode uit]
:o :o :o
ElSnorro
28-05-2007, 23:32
Goh een hele lange zin maar geen antwoord op de vraag.. Maar goed dat terzijde.
Hoeveel ziektes zouden er niet zijn als iedereen zich aan de regels van Allah had gehouden. Dus geen sex voor het huwelijk?!
Hoeveel ziektes zouden niet voorkomen worden als er meer openheid over sex zou zijn.
waarom is de maagdelijkheid zo belangrijk in de islam wil iemand een hele verhaaltje schrijven want het is belangrijk voor een heel speciaal iemand alstjeblieft Broeders en Zuster het moet snel geneuren alstjeblieft!
Niet alleen in de Islam hoor
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_459198.html
Goh een hele lange zin maar geen antwoord op de vraag.. Maar goed dat terzijde.
Hoeveel ziektes zouden er niet zijn als iedereen zich aan de regels van Allah had gehouden. Dus geen sex voor het huwelijk?!
Dus al die ziektes komen doordat men sex heeft gehad voor het huwelijk:rolleyes:
Spookrijder
28-05-2007, 23:34
Een verhaaltje van de eerste mannelijke gelovige die het geloof misbruikte om vrouwen hierarchisch ondergeschikt te maken aan de man, door te dreigen met straf van allah als ze voor het huwelijk seks zou hebben :nerd:
...het heeft in nederland ook een tijdje geduurt totdat vrouwen het zelfde verdiende als mannen en ze ook dezelfde beroepen mochten uitvoeren....:hihi:...money money money
ik ben nog maagd elhamdolilah :bril: :o
Jaahjah, zeggen ze allemaal.....:hihi:
Spookrijder
28-05-2007, 23:47
haha ik ben wel een beetje extreem, heb ook nog nooit gezoend! :ego:
elhamdolilah, ik wacht op de ware inshaƔllah :banana:
..daar ga je jongen je eerste wacht op je....
..daar ga je jongen je eerste wacht op je....
Dat zou niet eerlijk zijn tegenover jou, spooky.....
[perverse mode aan] Ik heb ook liever een jonge maagd in bed, kan ik er lekker op uitleven. En dan denkt ie dat ik het beste sex:D [perverse mode uit]
:o :o :o
Ik ben jong :p
En na elke wedegeboorte ben ik maagd :D
Ik ben jong :p
En na elke wedegeboorte ben ik maagd :D
geplaatst door fauna
Jaahjah, zeggen ze allemaal.....:hihi:
:ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.