Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet er goede zelfbruiners (gezicht + lichaam ) ??

Pagina's : [1] 2

Arabische_Meid
28-05-2007, 16:32

Salam dames, Ik ben al een tijdje aan het zonnebanken en wil ermee stoppen omwille van het risico op huidkanker, vroegtijdige rimpels, etc.. Nu ben ik dus op zoek naar een goede zelfbruiner die er natuurlijk uitziet(geen oranje kleur en zonder vlekken) voor het lichaam en voor het gezicht.. Over welke zelfbruiners zijn jullie tevreden (prijs maakt niet uit) ? Let me know..

Lady_Marociaa
28-05-2007, 17:33
van loreal en oranje vlekken heeft niks met het product te maken maar je moet de volgende stappen volgen om geen orantje strepen te krijgen je gezicht en lichaam heel goed scrubben al je haartjes op je gezicht en lichaam verwijderen en dan pas de zelfbruiner gebruiken je krijgt dan helemaal geen oranje strepen enz..

Arabische_Meid
28-05-2007, 17:47
van loreal en oranje vlekken heeft niks met het product te maken maar je moet de volgende stappen volgen om geen orantje strepen te krijgen je gezicht en lichaam heel goed scrubben al je haartjes op je gezicht en lichaam verwijderen en dan pas de zelfbruiner gebruiken je krijgt dan helemaal geen oranje strepen enz.. Welke van Loreal? Nutri Bronze of... Thx voor de tip eerst scrubben en ontharen dan :goedzo:

Lady_Marociaa
28-05-2007, 17:51
Welke van Loreal? Nutri Bronze of... Thx voor de tip eerst scrubben en ontharen dan :goedzo: ja die jaa .. en ahha ja en dan gwoon die aanbrengen sgat.. en dan zal je zien dat het mooi gaat bruinen.. :kus:

Lady_Marociaa
28-05-2007, 17:52

Welke van Loreal? Nutri Bronze of... Thx voor de tip eerst scrubben en ontharen dan :goedzo: ja die jaa .. en ahha ja en dan gwoon die aanbrengen sgat.. en dan zal je zien dat het mooi gaat bruinen ahah geen dank lief.. :kus:

xanisax
28-05-2007, 17:57
Ik heb zojuist ''Dove beauty body lotion'' gekocht. Je moet de ''Sunshine + soft shimmer + glanseffect'' nemen. Kan je nog niet zeggen of het goed werkt, nu de zon weer weg is, maar een vriendin van me heeft hem aangeraden en die is er heel blij mee!

Arabische_Meid
28-05-2007, 17:58
ja die jaa .. en ahha ja en dan gwoon die aanbrengen sgat.. en dan zal je zien dat het mooi gaat bruinen ahah geen dank lief.. :kus: Ok, gebruik je het ook voor je gezicht ?? Je hebt er van Nutri Bronze 2 geloof ik , een voor je gezicht en een voor je lichaam? En na hoeveel uur zie je resultaat? moet het lang inwerken? :o Sorry voor de vele vragen :hihi:

Arabische_Meid
28-05-2007, 18:03
Ik heb zojuist ''Dove beauty body lotion'' gekocht. Je moet de ''Sunshine + soft shimmer + glanseffect'' nemen. Kan je nog niet zeggen of het goed werkt, nu de zon weer weg is, maar een vriendin van me heeft hem aangeraden en die is er heel blij mee! Thx, en zit er verschil in met de gewone dove bodylotion (zonder shimmer), mijn zusje gebruikt deze maar is er niet echt tevreden over.. het laat een sterke geur na en ookal scrubt ze haar lichaam heeft ze alsnog vlekjes..

xanisax
28-05-2007, 18:06
Thx, en zit er verschil in met de gewone dove bodylotion (zonder shimmer), mijn zusje gebruikt deze maar is er niet echt tevreden over.. het laat een sterke geur na en ookal scrubt ze haar lichaam heeft ze alsnog vlekjes.. Ja er zit wel degelijk verschil in, want de shimmer zorgt nou juist voor het bruiningseffect :) Ik heb hem zelf nog niet echt kunnen gebruiken, zal wel laten weten als ik effect zie. Hopelijk gaat de zon snel weer schijnen!

Arabische_Meid
28-05-2007, 18:10
Ja er zit wel degelijk verschil in, want de shimmer zorgt nou juist voor het bruiningseffect :) Ik heb hem zelf nog niet echt kunnen gebruiken, zal wel laten weten als ik effect zie. Hopelijk gaat de zon snel weer schijnen! Sorry meid ik snap t ff niet , gebruik je het in de zon om sneller te bruinen ?? Of is het ook gewoon een zelfbruiner (bruinen zonder zon)??

xanisax
28-05-2007, 18:15
Sorry meid ik snap t ff niet , gebruik je het in de zon om sneller te bruinen ?? Of is het ook gewoon een zelfbruiner (bruinen zonder zon)?? Haha nee, sorry ik snap dat dit een beetje verwarrend overkomt! Het is inderdaad een zelfbruiner, maar ik heb van mezelf een vrij lichte huid, dus bij mij gaat het sneller als ik in de zon ga liggen. Maar in principe moet het ook gewoon werken als je hem dagelijks op doet zonder dat de zon hard schijnt (werd mij verteld) :)

Arabische_Meid
28-05-2007, 18:24
Haha nee, sorry ik snap dat dit een beetje verwarrend overkomt! Het is inderdaad een zelfbruiner, maar ik heb van mezelf een vrij lichte huid, dus bij mij gaat het sneller als ik in de zon ga liggen. Maar in principe moet het ook gewoon werken als je hem dagelijks op doet zonder dat de zon hard schijnt (werd mij verteld) :) :hihi: Ok nu snap ik het.. Laat me weten hoe het resultaat bij je was wanneer je het gebruikt heb, dan ga ik em ook uitproberen :D Check je hoekje:kus:

xanisax
28-05-2007, 18:34
:hihi: Ok nu snap ik het.. Laat me weten hoe het resultaat bij je was wanneer je het gebruikt heb, dan ga ik em ook uitproberen :D Check je hoekje:kus: I will!! Check de jouwe :sjans:

Lady_Marociaa
28-05-2007, 18:57
Ok, gebruik je het ook voor je gezicht ?? Je hebt er van Nutri Bronze 2 geloof ik , een voor je gezicht en een voor je lichaam? En na hoeveel uur zie je resultaat? moet het lang inwerken? :o Sorry voor de vele vragen :hihi: ahah ja klopt voor allebei .. je ziet na een dag al resultaat.. ja je moet bijvoorbeeld niet aan gaan zitten niet wrijven ofzoo dan zie je een plek bruinn en een plek niet. ahah maak niet uit lief.. :kus:

wipneusje
28-05-2007, 19:20

jil sander sun self tan gel-cream is ook een goede, en is al getint als je het opbrengt, en het blijft langer(5-7 dagen) zitten ook na het wassen in vergelijking met andere zelfbruiners

Pagina's : [1] 2