Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeelp! magrnetron bijna verbrand

Yasmina1
28-05-2007, 11:48

Help dames...ik wilde gisteren muffins maken....maaaaaaar: Ik had de timer te lang gezet en opeens zag en rook ik overal rook! Alles stond onder rook....dus wij alles open gezet, maar nu is mijn magnetron vies....het wit is een klein beetje geel geworden, met dusty is het wat minder maar hoe maak ik de binnenkant schoon? Wie heeft raad?

Helinim
28-05-2007, 11:51
Als Dasty niet helpt dan weet ik het ook niet meer :haha: bleek misschien :D

powerfull
28-05-2007, 11:54
Help dames...ik wilde gisteren muffins maken....maaaaaaar: Ik had de timer te lang gezet en opeens zag en rook ik overal rook! Alles stond onder rook....dus wij alles open gezet, maar nu is mijn magnetron vies....het wit is een klein beetje geel geworden, met dusty is het wat minder maar hoe maak ik de binnenkant schoon? Wie heeft raad? nieuwe magnetron misschien

Yasmina1
28-05-2007, 11:55
nieuwe ja tuurlijk helpt dat...maar deze is net nieuw..... hij is overigens niet verbrand maar vies en btje geblakert....het is niet heel erg maar meot wel goed schoon gemaakt worden

Samia2007
28-05-2007, 11:56

azijn in een schoteltje en dan niet te lang aanzetten en dan met vaatdoekje overheen. Weet niet zeker of het helpt

wardaroosje
28-05-2007, 13:19
azijn of citroen in een schaaltje effe voor een paar minuten aanzetten en dan met een sponsje of doekje goed schoonmaken

Yasmina1
28-05-2007, 21:25
ok dames ff een report hierzo: ik heb dusty geprayd en inlaten werken en voila! het is bijna weg, hetis echt superspul!!!! ik gebruikte het ook al voor vlekker van kinderkleding enzo, echt super goed en goedkoop hihiih ik heb eerst alles afgenomen met dusty, daarna goed met water en met een krasvrij sponsje de vlekjes weggehaald....niet alle want mijn handen deden er gewoon zeer van, dus de rest doe ik andere keer weer hij ziet er nu weer toonbaar uit! hierna heb ik hem ff laten staan en er een bakje met citroensap ingezet tegen de geur...mijn man heeft hem aangezet op 40 watt om de geur weg te laten gaan.....ik ben beniwud hoelang dat duurt ik heb echt ruzie met magnetrons zeg....dit is de tweede die ik iets aandoe....maar ik wilde zo graag muffins maken snik snik... bedankt dames voor jullie hulp!!