Bekijk originele versie : --How To Please A Woman--- Lessons :)
redouan_casawi
27-05-2007, 22:29
Hier een paar tips voor alle mgharba mannen ...
Wij mannen hebben vaak de neiging om erop te springen...erin eruit erin eruit en spuiten maar...
Dit is niet eerlijk...daarom wil ik jullie een paar lessen geven in het bevredigen van een vrouw :)
Lichaamsdeel voor lichaamsdeel (zones)
1. Handen
Een groot geheim voor velen, maar handen zijn enorm gevoelig. Niet alleen kun je dus met je handen iemand lekker masseren, je kunt ook de handen van je partner zelf strelen en aanraken. Ga maar eens met de vingers van je ene hand over de palm van je andere hand: dat kriebelt onwijs
redouan_casawi
27-05-2007, 22:32
Les 2 : Borsten
Natuurlijk weten de meeste mgharba de borsten wel te vinden. Maar veel aandacht besteden aan deze plekjes op het vrouwenlijf doen ze niet. Wel altijd blijven opletten wat de vrouw er allemaal van vindt, want voor iedere vrouw is het anders.
De tepelsvan een vrouw zijn vaak erg gevoelig, besteed daarom voldoende tijd aan het likken en strelen van de tepels.
redouan_casawi
27-05-2007, 22:33
3. Nek
Blazen, kussen, likken. Ik hoor mannen vaak zeggen: “Dat vinden de vrouwtjes lekker, in de nek”. Hoewel dit soort uitspraken wel wat minder denigrerend mogen wat mij betreft, blijft het een goede tip. Ook voor het beginnen van een vrijpartij: alle kleren nog aan, maar de toon in met een kus in de nek zo gezet!
redouan_casawi
27-05-2007, 22:34
4. Rug
De rug is een plek waarmee je veel goeds kan doen. Strelen, masseren, kussen. Je kunt eigenlijk alle kanten op. Neem eens een ganzenveer of massageolie. Maar ook zachtjes (of juist lekker hard) met je nagels over een rug gaan kan tot groot genot leiden!
SEXYY__YASMIINA
27-05-2007, 22:39
You definetly know how to please a woman :likje:
redouan_casawi
27-05-2007, 22:42
5. Buik
Natuurlijk kun je de buik niet overslaan. Overal gevoelige plekjes. Let wel op dat je vrouw het fijn vindt als je eraan komt. Sommige vrouwen maken zich druk om hun buikje en dan kan het niet prettig zijn als er iemand aan zit.
6. Dijen (binnenkant)
De huid aan de binnenkant van je dijen is heel dun. Daarom is het ook zo gevoelig als iemand je daar streelt. Met beleid is dus het advies. En vanuit de dijen kun je natuurlijk steeds dichter naar de binnenkant strelen. Succes gegarandeerd!
7. Voeten
Je moet ervan houden, maar een voetmassage kan heel erotisch zijn. In sommige culturen wordt het geven van een voetmassage zelfs gezien als voorspel. Alle zenuwuiteinden in de voetzool staan in verband met de rest van het lijf. Raak een vrouw op de juiste plek aan op haar voet en laat haar genieten!
8. Oor
Het oor is een enorm erotisch plekje. Wederom houdt niet iedereen ervan als er in het oor gesopt wordt met een tong, maar gevoelig is het er zowieso. Kussen, likken, klein beetje bijten (zachtjes!) is voor veel vrouwen enorm opwindend.
9. Knieholtes
In de acvocatenserie Ally McBeal kreeg de actrice Lucy Liu een orgasme als je aan haar knieholtes zat. Zo zal het zeker niet voor elke vrouw zijn, maar dat het prettig kriebelig is als iemand je daar kietelt, is zeker. Probeer het uit en geniet (of lig samen dubbel omdat het alleen maar kietelt: lachen mag!)
10. Hoofd
Woelen door iemands haar is heerlijk. Veel mensen genieten enorm als ze bij de kapper zitten: als je haar wordt gewassen en er iemand aan je haar zit, is dat voor velen een genot. Waarom thuis niet ook een keer proberen? Geef een hoofdhuidmassage (voor gevorderden) of ga met je vingers door iemands haar.
4. Rug
De rug is een plek waarmee je veel goeds kan doen. Strelen, masseren, kussen. Je kunt eigenlijk alle kanten op. Neem eens een ganzenveer of massageolie. Maar ook zachtjes (of juist lekker hard) met je nagels over een rug gaan kan tot groot genot leiden!
daar moet ik sniperdag voor nemen man:maf: :maf:
Gevoeligeboy
28-05-2007, 00:12
Hier een paar tips voor alle mgharba mannen ...
Wij mannen hebben vaak de neiging om erop te springen...erin eruit erin eruit en spuiten maar...
Dit is niet eerlijk...daarom wil ik jullie een paar lessen geven in het bevredigen van een vrouw :)
Lichaamsdeel voor lichaamsdeel (zones)
1. Handen
Een groot geheim voor velen, maar handen zijn enorm gevoelig. Niet alleen kun je dus met je handen iemand lekker masseren, je kunt ook de handen van je partner zelf strelen en aanraken. Ga maar eens met de vingers van je ene hand over de palm van je andere hand: dat kriebelt onwijs
van u ga ik niet leren vriend jii heb ergens zitte google en en geplakt zahma de sexgod rot op :hadj:
verritas
28-05-2007, 09:21
up
zo zo mr redouan:wow:
u weet er veel van!
breng je dat ook allemaal in praktijk??:stout:
Pussylicious
28-05-2007, 10:53
je hebt de topic van brownie74 gestolen en probeert hem na te doen! get a life......die van hem is beter:banana:
SEXYY__YASMIINA
28-05-2007, 10:55
van u ga ik niet leren vriend jii heb ergens zitte google en en geplakt zahma de sexgod rot op :hadj:
Zo aardig :eek:
SEXYY__YASMIINA
28-05-2007, 10:56
je hebt de topic van brownie74 gestolen en probeert hem na te doen! get a life......die van hem is beter:banana:
Wat een haters zeg
Pussylicious
28-05-2007, 11:02
Wat een haters zeg
WAT EEN GESLIJM ZEG.......:lekkerpuh
ik doet wel op mijn manier:hihi:
brownie74
28-05-2007, 14:16
:o thx baby....de meeste Marokkanen lijden aan het copy cat gedrag;)
de ene opent een snack,pita of telefoonzaak en de volgende week staan er tien in dezelfde straat:hihi:
originele ideeen ? ho maar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.