oujdia1983
20-09-2003, 22:25
1e droom: ik zit in de bus samen met mijn vriend (inchalaah mijn man).... en we stoppen bij een tankstation om ff 15 min te pauzeren....ik ging naar de wc en de 15 min waren voorbij ....net toen ik de de winkeltje uit liep reed de bus zonder mij met mijn vriend erin....ik zag hem bij de raam staan en hij keek heel erg verdrietig....en ik werd toen wakker.. ik was heel erg van streek toen ik wakker werd....omdat hij me achter heeft gelaten bij die tankstation.... wat betekent deze droom? kun jij mij dit misschien vertellen... 2e droom: ik loop samen met mijn moeder de bus in en de hele bus zit vol en er zijn precies 2 plaatsen vrij ....eentje tegenover mijn vriend en naast mijn beste vriend en de andere plaats aan de andere kant ....ik ging tegenover mijn vriend zitten en mijn ma op de andere plaats en toen begon mijn moeder tegen mij te schelden en te schreeuwen van dat ik daar moest op staan en schreeuwde terug..en mijn vriend zei ineens dat we allebei op moesten houden..ik liep heel kwaad en huilend de bus uit en mijn vriend kwam me achterna en hield me vast en trooste me en toen liepen we samen de bus uit...en toen werd ik weer wakker..... wat betekent dit? ik hoop wat van je te horen..... ze zeggen dat dromen iets betekenen..... 3e droom: ik heb een keer geroomd dat mijn broers mij hebben samen gezien met mijn vriend en dat mijn broer mijn vriend heeft doodgeschoten...en ik begon zo heveig te huilen en werd toen wakker en bevond mezelf huilend in bed...ik was er echt zo streek van......ik ben zo bang dat die droom uitkomt..... dit waren mijn dromen voorlopig...