Bekijk originele versie : Hoe groot zijn de Marokkaanse gezinnen?
douniaberkania
20-09-2003, 21:46
Meestal is een Marokkaanse gezin groot is gezellig enzo, maar zou je later ook veel kinderen willen hebben...het is natuurlijk elmekteb maar ik wil gewoon effe je mening willen weten...:)
Origineel gepost door douniaberkania
Meestal is een Marokkaanse gezin groot is gezellig enzo, maar zou je later ook veel kinderen willen hebben...het is natuurlijk elmekteb maar ik wil gewoon effe je mening willen weten...:)
Ik heb zelf al een dochtertje.. En in maart nog een kindje wat het wordt weet niet..
Ik wil max 3 kinderen...
ik heb alleen een broer zou eigenlijk wel een zus willen hebben maar jah
en insha allah later zou ik 3 kinderen willen het liefst een tweeling ahaha xxx
Hanaetje
20-09-2003, 21:55
Ik zit zelf in een gezien met 7 zussen en 1 broer dus je zal wel begrijpen dat ik het niet gewoon ben "stilte".....
Als bijna iedereen buiten is en zo'n 4tal mensen nog thuis zitten ben ik het gewoon vind ik het zoooo stil thuis....
Maar om later zoveeeeeeeeeeel kinderen te hebben ...dat weet ik nog niet hoor :D
Wie weet het is allemaal elmekteb :D
Thalla frasek
Van mijn ouders ben ik enigst kind.... Maar heb wel halfzussen en halfbroers
Mijn vader heeftgeteld 7 kinderen met mij meegerekend..
En mijn moeder heeft 2 met mij mee gerekend
SweetLady
20-09-2003, 21:58
Wij zitten thuis met z'n zessen :)
Ik zou bijvoorbeeld wel later een groot gezin willen hebben inschallah. :p
Maar ja wie weet alles is elmekteb ;)
MissBlaBla
20-09-2003, 22:02
Ik ben enig kind thuis :(... Maar ga daar insha allah zeker verandering in brengen.
BlaBla
Casaouia_Style
20-09-2003, 22:15
Origineel gepost door douniaberkania
Ik zou het liefst 1 kind willen hebben,wij zijn 3 meisjes en ik zie nu al hoe erg me middelste zus iedereen het leven zuur maakt :o no thnx zoiets wens ik niet voor me kind inshallah :zwaai:
Zinagirl21
20-09-2003, 22:41
Zelf zit ik in een gezin die bestaat uit 7 kinderen echt een drukte, hoeft mij niet hoor zoveel kinderen bij 2 kinderen zeg ik al elhamdoelilah maar alles is el mekteb ;)
BentDagilia
21-09-2003, 00:42
Ik zelf ben enigst kind maar ik wil wel een gemiddeld gezinnejte later van 3 kinderen of zo :D
ChOcOtOfFfF
21-09-2003, 00:46
ik heb een broer van 20 :Iluvu: een zusje van 13 :staart: en 2 broertjes van 9 :auw:
aan de ene kant is het wel gezellig en heb je altijd iemand die je kan dissen maar tis wel altijd druk en het nadeel is dat je niet allemaal een eigen kamer hebt.
Ik hoop zelf 2 kinderen te krijgen Insha Allah
C_OUJDIA
21-09-2003, 05:14
1. of 11. ben er nog niet helemaal uit
PACINOchick
21-09-2003, 10:01
we zijn met 16 kinderen thuis ik ben de jongste 12 jaar.tbarkellah :rood: :rolleyes:
Origineel gepost door PACINOchick
we zijn met 16 kinderen thuis ik ben de jongste 12 jaar.tbarkellah :rood: :rolleyes:
Even seri ik d8 dat mijn pa veel kinderen had...
Damn echt veel... Wonen jullie in een Villa-huis....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.