Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : naar de dermatoloog

prinsses_oujdia
27-05-2007, 15:45

salaam iedereen ik wou ff vragen of iemand misschien een goede vrouwelijke dermatoloog kent in amsterdam. ik heb de afgelopen maand een verschrikkelijke huid gekregen :eek: vol met puisten e.d zo erg heb ik het nog nooit gehad ik heb een verwijsbrief gekregen van mijn huisarts maar nu moet ik nog een goede dermatoloog vinden misschien kunnen jullie mij daarbij helpen:rolleyes: ? avlast bedankt.:goedzo:

prinsses_oujdia
27-05-2007, 20:22
??????????????????

prinsses_oujdia
28-05-2007, 13:36
gaat er niemand hier naar de dermatoloog ofzo?????

prinses007
28-05-2007, 13:39
sorry meid kan je niet helpen ken geen dermatoloog en ken amsterdam niet maar ga anders ff google miss vind je daar wel wat omdat je een verwijsbroef hebt wil dat dan zzeggen dat alles vergoed word of niet??

prinsses_oujdia
28-05-2007, 15:16

ik denk wel dat het nu vergoed wordt

XCHICAX
28-05-2007, 15:28
ik vroeg ook een keer of ik doorverwezen kon worden naar de dermataloog en die verwees me gewoon naar de dermataloog in de ziekenhuis. Je huisarts moet je doorverwijzen naar een dermatoloog, want hij/zij verwijst je. En die dermatoloog moet je overigens niet veel van verwachten ze gaat je toch een die ant-conceptie pil diana voor schrijven of zo'een zogenaamde anti-bioticum ofzo. En ze kijken echt oppervlakkig naar je huid. Bij mij duurde het echt 10 min toen ze klaar waren.

XCHICAX
28-05-2007, 15:33
je kunt beter gewoon naar een huidtheurapute gaan, want die doen hun werk gewoon goed, want die betaal je.

Z_A_Z
28-05-2007, 15:37
salaam iedereen ik wou ff vragen of iemand misschien een goede vrouwelijke dermatoloog kent in amsterdam. ik heb de afgelopen maand een verschrikkelijke huid gekregen :eek: vol met puisten e.d zo erg heb ik het nog nooit gehad ik heb een verwijsbrief gekregen van mijn huisarts maar nu moet ik nog een goede dermatoloog vinden misschien kunnen jullie mij daarbij helpen:rolleyes: ? avlast bedankt.:goedzo: Geen vrouwelijke maar een mannelijke. Is dat een probleem? En hij is Joods! Supergoed! Hij zit in Amsterdam Zuid. PM me maar voor het adres.

lasagne
28-05-2007, 20:07
Meestal geeft de huisarts aan bij welke dermatoloog je moet wezen... Ik kan je helaas niet helpen. Succes ermee

prinsses_oujdia
29-05-2007, 21:53
Geen vrouwelijke maar een mannelijke. Is dat een probleem? En hij is Joods! Supergoed! Hij zit in Amsterdam Zuid. PM me maar voor het adres. hoi hoi ik zou graag het adres van die dermatoloog willen maakt nie uit dat hij een man is. alsvast bedankt