Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BetoGinG&MeeTinG 27 september

hilke
20-09-2003, 19:54

www.stopusa.be Betoging en Meeting zaterdag 27 september om 15 uur te Brussel ROUPPEPLEIN aankomst Muntplein :belgie: SOLIDARITEIT MET DE PALESTIJNEN EN STOP DE BEZETTING IN IRAK INTERNATIONALE BETOGING niet te missen een groots gebeuren! :goedzo: wil je meer info? plaats je reactie... groetjes Hilke

sahira
20-09-2003, 19:58
Origineel gepost door hilke www.stopusa.be Betoging en Meeting zaterdag 27 september om 15 uur te Brussel ROUPPEPLEIN aankomst Muntplein :belgie: SOLIDARITEIT MET DE PALESTIJNEN EN STOP DE BEZETTING IN IRAK INTERNATIONALE BETOGING niet te missen een groots gebeuren! :goedzo: wil je meer info? plaats je reactie... groetjes Hilke en waar in Nederland?

hilke
20-09-2003, 19:59
ik zal eens gaan kijken op de site ok?

sahira
20-09-2003, 20:00
Origineel gepost door hilke ik zal eens gaan kijken op de site ok? 'k heb ook even gekeken, maar kan nederland niet vinden...misschien kijk ik er over heen..nog maar eens 'koeken' ...

hilke
20-09-2003, 20:02

Ik ken de persoon die de betoging hier in brussel organiseert ik ga het zeker vragen ik zal het je tegen dinsdag of mss vroeger weten zeggen ok?

sahira
20-09-2003, 20:06
Origineel gepost door hilke Ik ken de persoon die de betoging hier in brussel organiseert ik ga het zeker vragen ik zal het je tegen dinsdag of mss vroeger weten zeggen ok? Is goed....thanks!

HeyoanQT
20-09-2003, 22:21
Kunnen jullie niet in Palestina gaan protesteren?

hilke
21-09-2003, 20:24
Origineel gepost door vikker Betogen is 1 van de vrijetijdsbestedingen van sommige mensen die zich schijnbaar vervelen. :rolleyes: het is beter om iets te doen dan alles gewoon te laten gebeuren...ook al haalt het niet veel uit eh, je hebt toch je morele plicht vervuuld om er toch iets aan proberen te doen! Als je denkt...het doet toch nix uit, dan gaan wereldleiders NOG gemakkelijker beslissingen nemen omdat ze toch geen tegenkanting voen en ja de pessimist uithangen is makkelijk eh!!!! :rolleyes: