Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arabische Taal Cursus Waar??? Liefst??

Pagina's : [1] 2

moslima-arabia
27-05-2007, 13:32

Salam a3alikoum wa'rahmatoellah, ik zoek al heel lang waar ik arabisch kan volgen in een klein groepje of prive. is er iemand of ken je iemand die les geeft zowel mondeling als schriftelijk pm me dan of meld het even hier insha'allah. p.s. wel overdag barakallahoufiekoum walikoum salaam wa' rahmatoellah.

SsiSta
27-05-2007, 14:01
Waar kom je vandaan?

powerfull
27-05-2007, 14:02
mijn arabische geschrift moet ik ook opspijkeren, omdat ik het weinig gebruik, merk ik dat het minder wordt. ik heb ook wel interesse en woon in amsterdam

moslima-arabia
27-05-2007, 14:07
Waar kom je vandaan? salam a3alikoum, Omgeving utrecht maar ben bereidt om te reizen niet te ver natuurlijk. weet je iemand of ken je iemand?? mijn arabische geschrift moet ik ook opspijkeren, omdat ik het weinig gebruik, merk ik dat het minder wordt. ik heb ook wel interesse en woon in amsterdam ja dat heb ik ook gemerkt en vooral als je het weinig gebruikt en weinig communiceert dan vervaagt het.

SsiSta
27-05-2007, 14:08

Ja ik ken iemand, maar dit is in Amsterdam.

moslima-arabia
27-05-2007, 14:12
Geef Niet Tell Me Please Insha'allah

Doenya25
27-05-2007, 17:30
Ik woon ook in Utrecht en ik zou ook graag de arabische taal willen praten... Ik doe zelf via allerlei site's leren. Omdat ik zelf niet weet waar en/of bij wie ik zulke lessen kan volgen hier in utrecht... Ja je hebt genoeg instellingen die les geven in taal, maar dat is meer schrijven en lezen... en ik wil echt het 'praten' Ghair insa Allah

moslima-arabia
27-05-2007, 17:47
dat mis ik ook communicatie daarom zoek ik een plek prive of in een klein groepje is ook veel beter.

Doenya25
27-05-2007, 17:50
dat mis ik ook communicatie daarom zoek ik een plek prive of in een klein groepje is ook veel beter. Heb gehoord dat ze in moskeeén les geven in arabisch maar ik weet niet hoe laat en wanneer... :kweetnie: Maar ook hier gaat het om alfabet en lezen, dit kan ik al alhamdoelillah.. het begrijpen en praten is me nog te moeilijk...

moslima-arabia
27-05-2007, 17:54
ja alfabeth ken ik ook woordjes schrijven en paar woordjes lezen maar verder kom ik niet en communiceren dat is een kunst voor mij. in moskeeen maar waar?? en ik heb liefst overdag in de avonden kan ik niet.

Doenya25
27-05-2007, 17:56
ja alfabeth ken ik ook woordjes schrijven en paar woordjes lezen maar verder kom ik niet en communiceren dat is een kunst voor mij. in moskeeen maar waar?? en ik heb liefst overdag in de avonden kan ik niet. waarom bel je niet een paar moskeeƩn op hier in Utrecht (of daarbuiten als je wilt)? even vragen of ze er les geven.... En de meeste vrouwen die les geven en les volgen, doen het over dag denk ik of in de weekenden...

Doenya25
27-05-2007, 17:58
http://www.madinaharabic.com/Where_Do_I_Start.htm Neem even een kijkje op deze site, hier zit ik bijna dagelijks... masha allah site... gekregen van een lid... Dan zitten we met hetzelfde probleem :) ik kan ook lezen en schrijven maar praten niet.... ik wil na de zomer insa allah even gaan rond vragen waar zulke lessen worden gevolgd...

moslima-arabia
27-05-2007, 18:05
ja die site ken ik barakallahoufiek precies praten en praten communiceren.

kindly_mom
27-05-2007, 18:08
UP :) ik wil ook! wel in Adam :banana:

Doenya25
27-05-2007, 18:23

ja die site ken ik barakallahoufiek precies praten en praten communiceren. fieki barakallah, insa Allah zul je gauw iets vinden, wil je het me zeggen als je in utrecht wat hebt gevonden?..

Pagina's : [1] 2