Bekijk originele versie : verliefd
Wie zegt dat liefde mooi is.....
het is een raar gevoel
Het maakt je zwak, onzeker, en in de war....
De ene moment voel je je super gelukkig vrolijk en je kan de hele wereld aan en het andere moment weet je niets meer en kan je niet eens meer nadenken door iets kleins dat even tegen zit....
Verliefd zijn het is iets raars vind ik
Je wordt zo onzeker ben ik wel goed genoeg zie ik er goed genoeg uit heb ik de juiste kleren aan... allemaal dingen die eigenlijk niet toe doen.
Maar toch ook weer wel... Maar als je met die gene bent voel je, je super gelukkig en kan je de hele wereld aan.....
Maar toch is het ergste de onzekerheid gevoel van vind hij me even leuk of ben ik wel goed genoeg voor hem it almost kill you....
Hoe ervaren jullie verliefd zijn... tell me al about it coz love is in the air... zijn jullie verliefd kom maar op met die leuke mooi liefdes verhalen
fatimael
02-08-2002, 11:46
Hoi,
Hoe ik liefde ervaar:
Nogal een raar gevoel vanbinnen, blij als ik hem zie, rood worden als hij naar mij kijkt, enz...... :D
Het kan heel mooi zijn, maar het kan je ook helemaal kapot maken. Dat ligt ook aan de hoe erg je het te pakken heb.
Laterssss
Analfabeet
02-08-2002, 13:33
Verliefd zijn en Liefde zijn 2 totaal verschillende dingen ;)...
MisterChiCo
02-08-2002, 18:46
hoe liefde is ..is per individu anders hoe die er tegen aankijkt en ervaart ..voor mij persoonlijk is het iets wat je van top tot teen kan laten vliegen ..maar ook van top tot teen je kan pijnigen als mokerslagen op je hart .... :rolleyes:
thats my opinion .... :rolleyes:
igzeneej
02-08-2002, 18:50
verliefd zijn in mooi lekker enz ! ...En bevat helemaal geen negatieve gevoelens !
Dat zijn gevolgen van liefde en dus niet liefde als begrip !
igzeneej
02-08-2002, 18:51
Ik ervaar het mooi !
...En maar 1 keer in mijn leven !
...Maar liefde heeft pijnlijke gevolgen !
yasmine85
02-08-2002, 18:52
Origineel gepost door igzeneej
verliefd zijn in mooi lekker enz ! ...En bevat helemaal geen negatieve gevoelens !
Dat zijn gevolgen van liefde en dus niet liefde als begrip !
maar als je verliefd op iemand bent en je weet niet wat hij/zij van jou vindt, kan het ook wel pijn doen...
kiss
verliefd zijn:
gierende hormonen die een mega vlam vlak achter je borstbeen veroorzaken, die alleen Tijd kan blussen.
Liefde:
geborgenheid en vertrouwen gevonden in die persoon die jou eerst heeft geinfecteerd met het verliefd zijn-virus.
:zwaai:
igzeneej
02-08-2002, 18:55
...Daar heb je wel gelijk in !!!
igzeneej
02-08-2002, 18:56
Dus bij deze ben jij ook verliefd op mij :D
yasmine85
02-08-2002, 18:57
Origineel gepost door igzeneej
Dus bij deze ben jij ook verliefd op mij :D
ikkuh nee hoor??!! :Iluvu: :verliefd:
kiss
igzeneej
02-08-2002, 18:58
Origineel gepost door Kenitrya
verliefd zijn:
gierende hormonen die een mega vlam vlak achter je borstbeen veroorzaken, die alleen Tijd kan blussen.
Liefde:
geborgenheid en vertrouwen gevonden in die persoon die jou eerst heeft geinfecteerd met het verliefd zijn-virus.
:zwaai:
Dat zal wel uit een onderzoek gekomen zijn !
...Onderzoeken zijn nooit vertrouwbaar !
igzeneej
02-08-2002, 18:59
Origineel gepost door yasmine85
ikkuh nee hoor??!! :Iluvu: :verliefd:
kiss
nu weet ik zeker dat je gelijk hebt met dat verliefd ook pijn kan doen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.