Bekijk originele versie : Wat geef je een zuster die net bevallen is voor cadeau
Salam dames,
Ik wil morgen een cadeau kopen voor een zuster die net bevallen is, wat kan ik haar geven? Wat is nou echt leuk om te geven?
kindly_mom
27-05-2007, 13:31
beautypakket voor haar, en een leuke outfit voor haar kindje...
VoteForKerry_
27-05-2007, 13:33
Ik ben net bevallen en heb ontzettend veel leuke cadeaus gehad. Vooral voor de baby maar ook pyamaatjes voor mij (toen ik nog in het ziekenhuis lag was dat erg handig want dan hoefde mijn man niet iedere keer wasjes te draaien), maar ook eten en drinken want tja...een kraamvrouw moet nu eenmaal goed eten en drinken he?
Meschien een leuke babypakje en voor haar eten ofso
maar meestal worden er toch babyspullen gegeven?
VoteForKerry_
27-05-2007, 13:52
maar meestal worden er toch babyspullen gegeven?
bij een sebe3 wel ja. Maar als je op bezoek gaat terwijl de sebe3 nog niet is geweest dan neem je ook wat mee. Bijvoorbeeld wat te eten voor de vrouw, fruit/drank, of een cadeautje voor haar en/of de baby.
Ik moest van de week nog een baby cadeau kopen. Ik wou eigenlijk iets voor de moeder halen, omdat de baby zelf vaak genoeg kleding krijgt. Maar heb uiteindelijk toch een baby setje bij de H & M gehaald (ze hebben daar zulke snoezige kleedjes) en een boek (Het Moslim kind) voor de moeder.
bij een sebe3 wel ja. Maar als je op bezoek gaat terwijl de sebe3 nog niet is geweest dan neem je ook wat mee. Bijvoorbeeld wat te eten voor de vrouw, fruit/drank, of een cadeautje voor haar en/of de baby.
Ah oke shokran
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.