Bekijk originele versie : Band Mounir Elkanar
chebchebba
20-09-2003, 19:33
Dag Allemaal,
Ik zou graag van jullie je mening willen horen, wie van jullie heeft welleens de band Elkanar meegemaakt zoja wat vond je van ze, graag hoor ik jullie reacties snel!
Alvast bedankt,
chebchebba
21-09-2003, 16:12
is er nou niemand die deze band kent????
tafersitti
21-09-2003, 21:04
pak beter ANGHAAM, die zijn ongelooflijk goed!! dat is een garantie die je hebt van mij!!
ja ik heb hem gehad op mijn bruiloft, ze zijn goed
Salam.. De nieuwe opstelling is maar niets.. vorig jaar vond ik ze beter!
marakech83
26-09-2003, 12:04
mounir kanari zijn wel goed maar dan moet je wel mounir pakken, want zijn broer heet ook kanari maar die is niet zo goed als mounir.
Mijn zus heeft ze ook gedaan en toen ze een kind kreeeg heeft ze op de geboortefeest ook mounir gedaan die waren pas goed waren perfect.
Het ligt ook aan de mensen zelf ze moeten natuurlijk wel sfeervol zijn, want als het droog is dan spelen ze ook niet zo goed.
marakech83
26-09-2003, 12:05
Maar op de eerste plaats in Nederland blijft toch Sirate dat is nou een band.
Veel succes....
el_mouslima
26-09-2003, 12:35
mounir el kanar is een zeer goede bandje.
we hebben ze een keer gehuurd voor een multiculturele feest, ze zijn heel aardig, beleefd en al. en ze hebben echt goed gespeeld, mensen om t feest heen dachten soms gewoon dat we een bandje aan hadden gezet, zo goed waren ze die dag. veel succes meid!
chebchebba
26-09-2003, 21:51
bedankt voor jullie reacties ik wil ze insallah gaan boeken voor mijn geboortefeest insallah in december!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.