Bekijk originele versie : Chat site???
Hallo allemaal,
Ik vroeg me gewoon af of er iemand een gezellige chatsite kent.
Alvast bedankt!!
Groetjes,
fatimael
02-08-2002, 11:36
Origineel gepost door Emshoom
ja ik ken een hele leuke, mijn MSN, maar das slechts voor een "select" groepje :D
select: alleen voor emshomen en thimsjoumin :D
by the way, volgens you was ik een themsjount, mag ik er dan bij???
fatimael
02-08-2002, 11:39
emshoom, dan ben je op de verkeerde discussie, ga naar het dating gedoe, een beetje onderaan je scherm, homepage......
ja, men wordt grondig gescreend en men moet aan enige "eisen" voldoen, de meest belangerijke eis is ; 26j zijn en uit belgie komen :D
Emshoom een beetje serieus nu "ken je echt geen gezellige chat, wat ik verveel me gewoon dood, en dat op mijn werk ook nog!)
Neen, merci
Met kids wil ik liever niet chatten, ik verveelde me gewoon en dacht dat iemand hier op Yasmina wel iets kende, maar helaas kennen ze alleen maar Yasmina.
Weet je ik zocht eigenlijk een serieuse chatplaats waar je een beetje over koetjes en kalfjes kon klappen, maarja ik zal me maar beter bezig houden met mijn werk hier, dan ziet mijn baas tenminste dat ik iets doe!!
bye, bye
fatimael
02-08-2002, 11:49
Hey karima ik ben hier ook op m'n werk,,,hheeeuuulll saaiii moet ik zeggen, wees bij dat je kan chatten, ik moet het maar met forumpjes doen, chat en *** sites zijn bij ons geblokt
Hey Fatimael, ik zie dat je ook van Belgiƫ bent!!
Tot hoe laat moet jij vandaag werken?
Gelukkig nemen wij elke vrijdag uitgebreid lunch dus hoop ik dat de middag snel om is want 's vrijdags duurt bij mij gewoonlijk een eeuwigheid!!
fatimael
02-08-2002, 11:56
Ik moet tot 15 uur werken vandaag, hoe vroeger je begint , hoe sneller je naar huis kan gaan. :p
Zit nu wel effe met de telefoonpermanentie, echt stom.
Van waar uit belgie kom jij juist???
Ik kom uit Limburg, en moet tot 17u werken!!
fatimael
02-08-2002, 12:00
ocharme dat is wel echt lang hoor!!!!
Ik kom by the way uit Antwerpen.
Ik weet dat het lang is maar gelukkig gaan we van 12:30 tot 14u lekker eten en dan nog 3uurtjes werken en dan yoepie het weekend in (poetsen, strijken en wassen) hihihi
hoe oud ben je trouwens???
fatimael
02-08-2002, 12:05
Ik ben net 24 geworden, enneh dat poetsen, srijken en wassen ga ik ook doen , maar ik wil ook wel iets leuks doen.
fatimael
02-08-2002, 12:06
dat dacht ik al :)
what's that suppose to mean (ik neem aan dat je engels verstaat) :D
oops geschrokken Emshoom!! je dacht zeker dat ze ouder was!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.