Bekijk originele versie : Hebben jullie het ook..HBO studenten en hoger..
Dat je hele mooie planningen kan maken voor school. Maar nakomen, Hó maar.
Ik maak meestal altijd een lijst met daarin beschreven wanneer ik wat ga leren. bijvoorbeeld maandag hoofdstuk 1 leren, dinsdag hoofd 2 leren enz enz..Maar als het maandag is, zeg ik; ‘Nee, ik ga hoofdstuk 1 morgen wel lezen samen met hoofdstuk 2’, en dan is het dinsdag en dan verschuif ik het weer,,Tot één dag voor de tentamen, dan moet ik alles in één keer leren en dan,,,dan weet ik dat ik in tijdnood kom en doe ik NIKSSSsss…
Origineel gepost door pilotaZ
Kben geniaal, dus hoef niks ruim vantevoren te leren...heb zelfs al jaren geen les meer gevolgd! :D
Nou jammer dat JIJ niet in mijn klas zit, kan soms wel wat hulp gebruiken..
Origineel gepost door Salaama
Ik maak meestal altijd een lijst met daarin beschreven wanneer ik wat ga leren. bijvoorbeeld maandag hoofdstuk 1 leren, dinsdag hoofd 2 leren enz enz..Maar als het maandag is, zeg ik; ‘Nee, ik ga hoofdstuk 1 morgen wel lezen samen met hoofdstuk 2’, en dan is het dinsdag en dan verschuif ik het weer,,Tot één dag voor de tentamen, dan moet ik alles in één keer leren en dan,,,dan weet ik dat ik in tijdnood kom en doe ik NIKSSSsss…
Meisje ik wilde naar universiteit.. Wilde rechten volgen...
En heb alleen me Mavo diploma... Met MBO ben ik tot en met de 2de klas gekomen.. Heb t ook gehaald, maar derde klas kon ik niet doen, omdat ik hoogzwanger was...
En ben nooit meer terug gegaan...
Origineel gepost door Chyhaan
Meisje ik wilde naar universiteit.. Wilde rechten volgen...
En heb alleen me Mavo diploma... Met MBO ben ik tot en met de 2de klas gekomen.. Heb t ook gehaald, maar derde klas kon ik niet doen, omdat ik hoogzwanger was...
En ben nooit meer terug gegaan...
ewa ja, Het is het een of het ander...Maar aan de andere kant je kan het studeren altijd weer oppakken..Misschien wanneer je kind school gaan is..
:D
Ja dat gebeurde ook vaak bij mij :)
Maar je moet genoeg zelfvertrouwen hebben, want dan denk je de volgende dag weer als je HFST 2 al hebt geleerd :Gelukkig heb ik HFST 1 al gister geleerd!!! :)
:zwaai:
ewa ja, Het is het een of het ander...Maar aan de andere kant je kan het studeren altijd weer oppakken..Misschien wanneer je kind school gaan is..
In maart komt de volgende alweer..
Ik weet niet of ik ooit nog terug ga...
Hahahaha gefeliciteerd meid..Gezinnetje onderhouden is toch ook leuk :D
Origineel gepost door Enzy
:D
Ja dat gebeurde ook vaak bij mij :)
Maar je moet genoeg zelfvertrouwen hebben, want dan denk je de volgende dag weer als je HFST 2 al hebt geleerd :Gelukkig heb ik HFST 1 al gister geleerd!!! :)
'Zelfvertrouwen' hihi,,Volgens mij heeft het meer te maken met mijn luiheid..
Hahahaha gefeliciteerd meid..Gezinnetje onderhouden is toch ook leuk :D
Ja, helaas is dat mijn taak... Had t ook anders gewild...
Ik ga gewoon in mei sporten en gezond eten.. Dan is mijn buik weer plat en dan ga ik weer dansles geven
Succes allmaal met jullie opleiding(en)
Plannen doe ik niet aan...
Ik zet wel altijd even in kaart wat er allemaal moet gebeuren, maar wanneer ik het ga doen zie ik wel... :p
Ja dit ken ik wel. Ik plan ook altijd alles netjes van tevoren, maar ik doe alles op het laatste moment. Ik kan niet weken van tevoren al beginnen met leren, ik doe het altijd gewoon 1 of 2 dagen van tevoren. Heeft ook merendeels met luiheid te maken. Ik kan ook beter leren als ik in de stres / tijdnood zit. :)
VirtualAngel
20-09-2003, 18:28
ik leer ook 1 dag voor het tentamen. STandaarT!
ik neem me altijd voor om minstens een week van te voren te beginnen, maar da lukt nie :(
succes met leren ;)
plannen ? wat is dat ? :D
Bent_Fes
20-09-2003, 18:34
Dus je bent toch zwanger geraakt...en wat vindt je vriend er van?
misSanae
20-09-2003, 19:14
Ja mooie planningen maak ik ook, maar helaas hou ik me er bijna nooit aan echt erg:rolleyes: Soms is het zo erg dat ik een dag van tevoren begin met leren
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.