Bekijk originele versie : Ik heb zin in een......
Schorpioentje
02-08-2002, 10:43
BAKJE HRIRA
Maar mijn mams zit in marokko, en ik heb geen tijd om het zelf klaar te maken.
Wie weet van het weekend.......
fatimael
02-08-2002, 10:48
hey schorpioen,
wist je dat je ook marokkaanse hrira kan maken dmv zo'n zakjes, je kan ze gelijk kopen in een maroc store, bestaat uit 2 zakjes, in koud water gieten, blijven roeren, zo'n 10 minuten laten opkoken en je merkt het verschil niet eens ... mmmmm heeeeel lekkeruuuuuh
Whatsupnador
02-08-2002, 10:54
Oh hoe heet dat ga ik het ook halen, want lust ook eigenlijk wel mmmm
Schorpioentje
02-08-2002, 10:56
Thanks Fatimael, maar ik wil de hrira van mijn moeder. Ik heb daar nu zo een zin in......:(
roosje22
02-08-2002, 11:00
volgens mij zijn die niet zo lekker als de harrira die mams kan maken
hey schoerpioentje ....je liet me schrikken man ..!! ik dacht dat de ramadan al was begonnen , ik heb even op een kalender moeten kijken :D
je kan ook naar een marokkaans restaurantje ..daar hebben ze ook vast en zeker marokkaans soep...
Schorpioentje
02-08-2002, 11:09
Origineel gepost door remii
hey schoerpioentje ....je liet me schrikken man ..!! ik dacht dat de ramadan al was begonnen , ik heb even op een kalender moeten kijken :D
je kan ook naar een marokkaans restaurantje ..daar hebben ze ook vast en zeker marokkaans soep...
Misschien ga ik dat maar eens doen......maar die van mijn mams is echt lekker :chef:
fatimael
02-08-2002, 11:13
anders mag je straks mee met mij naar mijn mams, die kan dat ook lekkeruuuuh maken!!!!
Origineel gepost door fatimael
anders mag je straks mee met mij naar mijn mams, die kan dat ook lekkeruuuuh maken!!!!
hee wait a second ..count me in ..een soepje gaat er altjd wel in.. ;)
fatimael
02-08-2002, 11:18
maghlies rashek atraged akidneg, masha mnoeg ateked aroeina aj emshoom, jemah tsekar
Whatsupnador
02-08-2002, 11:20
Origineel gepost door roosje22
volgens mij zijn die niet zo lekker als de harrira die mams kan maken
heb je geen recept ofzo
Schorpioentje
02-08-2002, 11:20
Sorry jongens, fatimael en Emshoom....kunnen jullie in het nederlands verder gaan. Ik begrijp namelijk geen rifijns.
Fatimael, graag.......maar ik zie dat je in Belgie woont ;)
Maar heel erg bedankt voor de uitnodiging :)
fatimael
02-08-2002, 11:23
Hey schorpioen,
sorry voor dat geberbers hoor!!!!
anders mag je ook langs m'n oma gaan, die woont in den haag????
Remi: the more the merier!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.