Abidaminjus
02-08-2002, 09:06
assalaam broeders en zusters,
wie kan mij tips geven over hoe ik me man kan tegen houden om alleen met zijn vrienden op vakantie te gaan.
met spoed graag,
bijvoorbaat dank.
Abida
fatimael
02-08-2002, 09:31
vind het heel triest, die mannen denken echt dat alles kan tfoe,
ik wens je veel sbar, en don't give up
Abidaminjus
02-08-2002, 09:51
wie zou mij kunnen helpen om hem van dat idee af te kunnen helpen.
ik heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe is het tevergeeft.
wie zou me de gouden tip geven
mijn dank is groot.
fikriaatje
02-08-2002, 09:57
Gewoon je koffers inpakken en zeggen dat je meegaat!!!!
Lieve meid,
Ervanuitgaande .....dat jouw mannetje gewoon met zijn vrijgezellenbestaan wil doorgaan....het volgende:
Namelijk ---> Two can play that game!!!
Pak je koffers in.....boek een vlucht met een exotische bestemming....and off you go!!
Hij zal je waarschijnlijk liever zelf meenemen, dan dat hij het een leuk idee vindt dat je in je uppie of met een paar "friends" de toer op gaat.
Mocht hij er geen probleem van maken....Go for it!
Good luck,
Alabama
Abidaminjus
02-08-2002, 10:56
we zijn een paar maanden getrouwd.
hij geeft mijn het idee dat hij niet geintereseerd is in ons huwelijk
en zijn vrienden en familie komen op de eerste plaats en als hij nog wat tijd over heeft dan kom ik aan de buurt. we zijn op dit moment al een tjidje uit elkaar
Whatsupnador
02-08-2002, 10:56
Gewoon zeggen dat je ook gaat, wat hij doet, mag jij ook doen.
Duss............ regel maar wat alvast met stel vriendinnen
Origineel gepost door Abidaminjus
assalaam broeders en zusters,
wie kan mij tips geven over hoe ik me man kan tegen houden om alleen met zijn vrienden op vakantie te gaan.
met spoed graag,
bijvoorbaat dank.
Abida
fatimael
02-08-2002, 11:27
wamen heel mooi gezegd :goedzo:
Scheidt van hem voordat je kinderen van hem hebt, het is een loser. Als hij op vakantie wilt zonder jou dan houdt hij gewoon niet van je.
Wie gaat er nou op vakantie zonder zijn vrouw, wat een loser. Nog wel newly weds
succes
Angel_fatima
02-08-2002, 12:18
Origineel gepost door mihan
Scheidt van hem voordat je kinderen van hem hebt, het is een loser. Als hij op vakantie wilt zonder jou dan houdt hij gewoon niet van je.
Wie gaat er nou op vakantie zonder zijn vrouw, wat een loser. Nog wel newly weds
succes
Her ben ik het mee eens ik bedoel als je nog maar net een paar maanden getrouwd bent wil toch niet liever dan alleen met je vrouw op vakantie of zie ik het verkeerd, en als hij nu al niet met jou op vakantie wil hoe moet het dan later met jullie?
liefs fatima
Lieve meid,
Ik denk dat er shour is gedaan voor je lover en ik weet zeker dat je hem terug wil. ga samen met hem praten met jullie ouders erbij om zo vroeg weer te scheiden ik bedoel een huwelijk is heilig en dat moet je koesteren.
Dat geef je toch niet snel op, kom in actie red je huwelijk meid.
met behulp van wijze oudere mensen kunnen jullie er best uitkomen en pas op voor mensen in je omgeving die zogenaamd vrienden zijn laat ze niet alleen rondlopen in je huis.
Een jaloers iemand met een zwart hart kan enge dingen doen ik kan het zeggen heb het van dichtbij meegemaakt.
save youre marriage, allah ik met de hoopvolle, geduldige mensen.
Ik heb een buurmeisje en haar man is ook alleen op vakantie gegaan ... maar het ergste, hij heeft haar in deze twee weken hooguit één keer gebeld of zo. Ze flipt 'm ... mannen toch :jammer:
Origineel gepost door Faraah
Bismilahi,
salam Oe Halaykoem,
Lieve vrouw,
Ik stel het volgende voor:
-Scheiden, zet dat uit je hoofd > er bestaan verschillende alternatieven je bent tenslotte gehuwd en geen klein kind meer.Broeders en zusters het idee te geven om te scheiden is haraam en hsoema als raad te geven, en ook kort en bondig geconfirmeerd.
Stel dit nooit voor aan een koppel, je weet nooit wat morgen is !!
Ik zou het volgende voorstellen:
-vraag aan hem wat de reden is om alleen te gaan
-tracht met hem te praten, en maak hem duidelijk dat een koppel bijeen hoort te zijn en niet hij links en jij rechts.Zég dat je er samen meer aan hebt .
-zeg hen dat we aan de toekomst moeten en blijven niet jong, neem afstand van je vrijgezellenleven.Kan niet, is voorbij.
-praat met zijn moet en vader, vooral doen en misschien wél met een ouder broer van hem (hebben we toch altijd veel respect voor hen).
-als je die mannen kent, tracht ze te laten horen (ik weet niet of ze bij jullie komen) via een broer van hem of vader van hem dat dit niet kan.
-zeg tegen je man of dit ook van toepassing is voor een vrouw, als zijn echtgenoete dus.
Ik hoop je hiermede een beetje te hebben geholpen,
Wa Halaykoem oe Salaam
Faraah
faraah meisje je bent echt de enige hier die haar het juiste raad heeft gegeven vooral wij marokkaanse meisjes moeten sbar hebben. we worden keer op keer getest!
niet opgeven meid je moet gewoon geduld hebben,
GEDULD HEBBEN IS EEN SCHONE ZAAK!!!!!!
ik bedoel hij is niet zomaar met je getrouwd toch???
vecht voor je man meisje en alles komt goed
ladies,
Hajet75,
Meid, alles op Shour gooien is wel heel makkelijk beredeneert. Haar daarnaast ook nog eens het advies geven om de mensen uit haar omgeving te gaan wantrouwen? Jeetje...ik weet niet wat jij hebt meegemaakt, maar denk je niet dat het kind het al moeilijk genoeg heeft, zonder haar naasten nog eens te moeten gaan wantrouwen?
Trouwens je noemt het huwelijk "heilig", corrigeer me als ik het verkeerd heb begrepen, maar het huwelijk is volgens de Islam geen heilig instituut, eerder een vorm van een overeenkomst.
Dit houdt uiteraard niet in dat je bij elk onenigheid de handdoek maar in de ring moet gooien.
I.c wordt geen info verstrekt waaruit af te leiden is dat er sprake is van een gearrangeerde huwelijk. Mocht dit wel het geval zijn, dan lijkt het me vooralsnog niet raadzaam om derden te gaan betrekken. Je bent met hem getrouwd, niet met zijn vader, moeder, broer of zus!
Ik betwijfel uberhaupt of het wel verstandig is, om een man dmv pressie in het gareel te houden. Stel dat het je dit keer lukt, ga je dan bij elk echtelijk onenigheid familieleden erbij betrekken?
Trouwens hoe denk je dat hij zal reageren als hij ineens op moet boksen tegen zijn hele familie. Denk niet dat hij je dat in dank zal afnemen!
Je hebt eerder aangegeven dat hij nauwelijks aandacht aan je besteedt. Lieve meid, aan alle wittebroodsweken komt een eind. Je kunt moeilijk van een persoon verwachten dat hij 24/7 om je heen draait.
Stel hij gaat alsnog met vrienden op vakantie, wat is precies het probleem?Heeft hij je ooit redenen gegeven om aan te nemen dat hij niet te vertrouwen is? Wil je liever samen met hem op vakantie? Heb je hem ook laten weten waarom je het niet ziet zitten dat hij met zijn vrienden weggaat?
Van alle "adviezen" die je hier op Yasmina krijgt, weet jij ongetwijfeld wel wat je het beste kunt doen. You know him, you married the guy!
Jullie zijn al een tijdje uitelkaar?
Bel hem op...spreek ergens met hem af...ergens waar het rustig en intiem is...en praat met je mannetje! Je bent zijn vrouw, denk je echt dat hij immuun is voor jouw leed? Vertel hem wat je dwars zit en waarom jij je stoort aan zijn houding. Probeer er achter te komen wat hem dwars zit en probeer uiteindelijk GEZAMENLIJK tot een compromis te komen.
Ik wens je veel succes,
Liefs,
Alabama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.