Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zou jij dit ook doen???

Pagina's : [1] 2

diamant...
26-05-2007, 16:57

Hallo Dames, Stel dat je een tegoed bon kon krijgen om een familielid gratis te mogen inruilen voor een tegoedbon, wie zou je dan graag willen inruilen en waarom? Ik persoonlijk zou mijn schoonzus willen inruilen, was vroeger een goede vriendin van mij maar sinds ik met haar broer getrouwd ben doet ze heel gemeen, kortaf en wrijft me dingen in. Ze kan het op de een of ander manier niet hebben dat ik gelukkig getrouwd ben. Ik kende haar broer voordat ik haar leerde kennen. Haar zou ik met een grote glimlach op mijn gezicht willen inruilen, desnoods voor een tegoedbon van €0,50

Nysha
26-05-2007, 17:02
uufftt wat een goed idee......ik heb wel een paar ooms/tantes/ nichten etc :hihi:

diamant...
26-05-2007, 17:05
hahahahaha ik dacht dat ik de enigste was die zo over dacht. kom op dames, wees eerlijk en laat je los.................

Nysha
26-05-2007, 17:10
een douglasbon :stout:

diamant...
26-05-2007, 17:11

hahahahahaha

mocropopetje
26-05-2007, 17:45
Ik zou mijn zus voor een tegoedbon willen ruilen:kwaad: :lekkerpuh desnoods een tegoedbon voor een 5 cent snoepje van de yamin:moe: . wrm omdat we niet met elkaar kunnen op schieten:ego: en als me zus echt zo ruilen met een bon dan moet ze wel der klerenkast thuis laten:hihi:

mmu2
26-05-2007, 17:58
Ik zou mijn zus voor een tegoedbon willen ruilen:kwaad: :lekkerpuh desnoods een tegoedbon voor een 5 cent snoepje van de yamin:moe: . wrm omdat we niet met elkaar kunnen op schieten:ego: en als me zus echt zo ruilen met een bon dan moet ze wel der klerenkast thuis laten:hihi: :jammer: Je bloedeigen familie... wij hebben ook wel eens ruzie..en kibbelen vaak..maar ik zou nooit mijn zussen omruilen voor al het geld van de wereld. Schoonzussen dan weer wel..die mogen GRATIS EN VOOR NIETS weg.. :hihi:

miss_3kids
26-05-2007, 18:03
ik zou me schoon moeder willen in ruilen voor 1 cent en zo snel mogelijk ook.Ps waar kan je hun inruilen

prinses007
26-05-2007, 18:18
ik zou mijn nichten en tantes wel wille inruilen simpel omdat het van die misgunners zijn willen alleen het beste voor zich zelh en niemand mag gelukkig zijn alleen zij met andere woorden van die egte oer-marokanene en ik hoef er geen tegoedbon voor wil erzelfs voor bij betalen:D:D

mocropopetje
26-05-2007, 18:20
:jammer: Je bloedeigen familie... wij hebben[B] ook wel eens [B]ruzie..en kibbelen vaak..maar ik zou nooit mijn zussen omruilen voor al het geld van de wereld. Schoonzussen dan weer wel..die mogen GRATIS EN VOOR NIETS weg.. :hihi: jij hebt wel eens ruzie maar wij altijd sinds ze we geboren zijn. het is net als we alkaar niet mnogen dat is het ongeveer:jammer:

SsiSta
26-05-2007, 18:28
Hahahaha. Het zou het leven er wel makelijker op maken als dat kon.

Maroc_Meissie
26-05-2007, 19:21
Hallo Dames, Stel dat je een tegoed bon kon krijgen om een familielid gratis te mogen inruilen voor een tegoedbon, wie zou je dan graag willen inruilen en waarom? Ik persoonlijk zou mijn schoonzus willen inruilen, was vroeger een goede vriendin van mij maar sinds ik met haar broer getrouwd ben doet ze heel gemeen, kortaf en wrijft me dingen in. Ze kan het op de een of ander manier niet hebben dat ik gelukkig getrouwd ben. Ik kende haar broer voordat ik haar leerde kennen. Haar zou ik met een grote glimlach op mijn gezicht willen inruilen, desnoods voor een tegoedbon van €0,50 2 personen...:D

anisanisa
26-05-2007, 19:24
:jammer: Je bloedeigen familie... wij hebben ook wel eens ruzie..en kibbelen vaak..maar ik zou nooit mijn zussen omruilen voor al het geld van de wereld. Schoonzussen dan weer wel..die mogen GRATIS EN VOOR NIETS weg.. :hihi: :hihi: :hihi:

diamant...
27-05-2007, 09:50
ik zou eerlijk gezegd mijn schoonzus gratis en voor niets willen inruilen, desnoods betaal ik al mijn spaargeld bij, kan je nagaan hoe ik me aan haar erg.

scania
27-05-2007, 09:58

mijn schoonzus; die wil ik inruilen:D

Pagina's : [1] 2