Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben getrouwd met iemand uit marokko maar ik heb veel verdriet meegemaakt ! !

Pagina's : [1] 2 3

marocgirl18
20-09-2003, 15:23

maar.................................? waarom denken de meeste mensen dat ze alleen voor paieren willen trouwen terwijl ze niet allemaal zo zijn eerlijk gezegd had ik het ook gezegd dat ik nooit met iemand uit marokko wilde trouwde toen ik nog zestien was maar nu ben ik 19 jaar en ben getrouwd met een jongen uit marokko ik had 2 jaar een relatie met hem we hadden het al over trouwen ik wou zeker met hem trouwen hij was altijd bang dat ik hem ga verlaten maar dat heb ik nooit gedaan en op een dag waren me ouders er achter gekomen dat ik met hem ging en hij kwam metteen me hand vragen maar me ouders vonden het niet goed ik had echt problemen deze zomer ik mocht niet met hem trouwen omdat hij der uit zach als een alcholist hij was heel gespierd en draagde strakke kleding en een grote ketting ringen me ouder wouden niet ze zijden dat ik hem moet vergeten maar ik kon het niet en ik had het hem vertelt wat ze zijden hij was heel boos en ging huilen hij ging met me vader praten maar me ouders vonden het nog steeds niet goed en toen kwam de zoon van de zus van me vader me hand vragen en ze zijden dat ik met hem moet trouwen dat het de zoon is van je tante dat hij beter is en dat ik alles kreeg van me ouders wat ik wil en dat ik metteen mocht trouwen met hem maar ik kon het niet ik hield zo veel van me schatje en ik wilde echt met hem trouwen dus op een dag riep me vader me bij hem hij zij als je met hem wil dan wil ik je nooit meer zien omdat hij niet goed is zegt hij terwijl hij hem niet eens kent dus ik had het echt opgegeven ik d8 ik ga me ouders niet in de steek laten dat zou ik nooit doen me ouders zijn alles voor me en ik had het hem verteld en hij had het begrepen maar ik hij zij dat hij me nooit zal vergeten dus hij gong voor me bidden en op een dag kwam ze zus naar me moeder en ze zij dat ze echt heel veel van elkaar houden dat we ze niet uit elkaar moeten halen en dat hij bijna gek word ik heb dagen gehuild en heb voor hem gevochten en hij voor mij en alah heeft me geholpen ik mocht met hem trouwen maar nu weten me ouders dat hij niet rookt en niet drinkt en elke dag bid dus de dag daar op toen ze me hand gingen vragen kwam me nicht naar me toe ze was verliefd op me man al 2 jaar toen ik met hem had ze ging hem altijd bellen maar hij vertelde dat altijd hij wist niet wat ze van hem wilde dus ze kwam de dag er voor naar me toe en ging me allemaal dingen over hem vertellen dat hij niet van me houd en dat hij zehma van haar houd en dat hij altijd met haar naar het strand ging en naar de stad en dat hij me fotos heeft verscheurd en dat hij nederland wil bla bla en ik was zo dom dat ik het geloofde maar het was allemaal jaloezie ze was verliefd op hem ze wilde dat zij met hem trouwde en ik met haar broer dus de zoon van de zus van me vader dus ik geloofde alles wat ze zij dus ik belde me man op ik ging hem uitschelden en ik heb vertelt wat ze allemaal zij en hij vertelde tegen mij wat ze over mij zij dat ik een vriend in nederland had en dat ik een auto heeft en dat ik rook bla bla en nog veel meer maar ik was zo boos en ik geloofde alles en hem geloofd ik niet dus ik zij tegen ik wil je niet meer en ik had de gotoba opgeblazen en hij werd echt gek hij belde me elke minuut en huilde en kwam elke dag naar me huis hij kreeg de kans niet van me om het uit te leggen hij werd bijna gek en ik werd ook bijna gek ik huilde zo erg dat ik niet meer leven wou ik hield zo veel van hem maar ik wilde hem niet geloven en toen had hij onze buur jongen naar me toe gestuurd dat hij met me wou praten en ik had hem gebeld en hij ging alles uitleggen en ik geloofd hem ik weet gewoon dat hij van me hield en dat me nicht heeft gelogen later kwamen ze me hand vragen en ik was blij en toen de volgende dag kwam de zus van me vader en me nicht ze zijden dat hij niet goed bla bla dat hij elke dag met een meisje gaat en ik was zo boooos ik gooide een kopje op de hoofd van me nicht en wou haar van de trap af duwen en ik ging schreeuwen huilen iedereen dacht dat ik gek was en ik had ze weggestuurd en ze mogen nooit meer naar ons toe komen zijden me ouders maar ik heb gezworen ik vergeef ze nooit wat voor pijn ik heb gehad maar nu ben ik getrouwd en been heel blij en geloof het nog steeds niet ik hou zo veel van hem dat ik voor hem dood ga toen we naar nederland gongen ik moest hem daar achter gelaten we werden helemaal gek ik ging huilen en hij meskien ook ik heb nog noiit zo n verdriet gehad ik hou te veel van hem dat ik hem niet kan missen dus hij is nu in marokko we bellen elkaar elke dag en we huilen dag en nacht ik ben gewoon heel erg verliefd op hem en ik hou het niet meer ik wil hem zien ........................... ik heb voor hem gevochten en allah heeft ons geholpen het el mektab .....

MeSmOeMaAtJe
20-09-2003, 15:28
ow oke!! :)

Lady_moi
20-09-2003, 15:30
ik ben zo blij voor u da alles weer in orde is gekomen :goedzo: het was dus toch el mektoeb :)

riffiette
20-09-2003, 15:35
het is inderdaad allemaal lmektab.Maar weet je wat de mensen allemaal niet doen om wille van jaloezie???zeker in marokko maar hier heb je ze ook hoor.Het is goed dat alles goed op zijn beentjes is terecht gekomen en moge Allah jullie eeuwig blijven beschermen. inchallah zal er een dag komen waar jullie allebei weer samen zijn . Het is wel erg van je ouders dat ze je wouden 'uithuwelijken' aan je neef.Jij trouwt tenslotte met die persoon ookal is hij slecht het is jou leven en niet die van de ouders.Gelukkig begrijpen mijn ouders dat :) Natuurlijk proberen onze ouders ons te beschermen maar ze moeten ook vertrouwen hebben in de keuzes van hun kinderen. beslama :zwaai:

Lady_moi
20-09-2003, 15:43

rifiette mnin in belgie?

riffiette
20-09-2003, 15:49
Origineel gepost door Femme___FataLe_ rifiette mnin in belgie? riffiette MNIN in belgie?? kan je mij mnin uitlegge, ik heb het nie begrepen als je wilt wete waar in belgie dan is het mechelen. :)

Lady_moi
20-09-2003, 15:52
das wak wou wete meer nie

riffiette
20-09-2003, 15:55
Origineel gepost door Femme___FataLe_ das wak wou wete meer nie en gij zijt ook van belgie?? zo te lezen :D en van waar ergens??

riffiette
20-09-2003, 16:01
Origineel gepost door MilitaryMinded3 normaal boeit het mij niet maar van deze tekst heb ik bar weinig begrepen vanwege het simpele feit dat er geen punten, komma`s noch hoofdletters in staan als ge nix hebt begrepen dan ligt het duidelijk aan u want de rest heeft het wel begrepen. :rolleyes:

moekarso
20-09-2003, 16:06
mooi hoor!!! mmmmmmmmmmmmmmm maarja ik ben nie zo iemand die zegt van marokko dit marokko dat maarja tuurlijk de meeste zijn wel uit op papieren maar als ik dit weer lees dan denk ik fewwwwwwww gelukkig bestaat er toch nog liefde in marokko!! :goedzo:

riffiette
20-09-2003, 16:07
Origineel gepost door MilitaryMinded3 ja belgen begrijpen het wel, ok dat verklaart alles en ik heb niet niks begrepen alleen maar weinig shietttttttttt ge moet weten wat ge zegt oeps sorry je zal dat niet begrijpen wacht Je moet weten, wat je zegt!! voila met komma's en uitroepteken verstaan wat ik wil zeggen?? :rolleyes:

marocgirl18
20-09-2003, 16:10
riefietoe groot gelijk heb je het is te lezen dus mensen niet zijken

riffiette
20-09-2003, 16:13
Origineel gepost door MilitaryMinded3 zijken ? WHAUHAUHAAHAHAHA waarom lach je????? we begrijpen mekaar so what?????ja inderdaad das waar het is zeiken maar zijken is ook goe zolang we mekaar maar begrijpen :kwaad:

naisha
20-09-2003, 16:21
Origineel gepost door marocgirl18 riefietoe groot gelijk heb je het is te lezen dus mensen niet zijken Ben blij dat je gelukkig bent...:blauwkus: elmektab.. ;)

riffiette
20-09-2003, 16:30

Origineel gepost door MilitaryMinded3 jullie zijn niet mijn niveau :cool: je hebt gelijk WIJ zitten op een veel hoger niveau ,gij kunt nie meevolgen.Iemand zal je handje nog moete vastneme :o

Pagina's : [1] 2 3