Bekijk originele versie : Brabo_Beesten Vragen Jullie aandacht...
Analfabeet
02-08-2002, 02:19
Geachte MedeMarokkaan , Bij deze wil ik u even onze Situatie uitleggen zodat u misschien wat begrip voor "Onze zaak " zult hebben en daar waar mogelijk een helpende hand zult aanbieden.
De Beesten Vereneging is een Besloten Venootschap met enkele Aandelen strict in het Bezit van de Erebeesten , hierbij denkende aan Ibouwen , Bzzzzzzz , Masteraj , KidCapri , Ourzazate en ik Uiteraard.
Tot op heden hadden wij een Positief jaarresultaat en verliep alles probleemloos. Maar na enkele onverwachte wijzingingen in Beestenbeleid , veranderingen die op de lange termijn gericht zijn , zijn we in de problemen gekomen.
Daarom vragen wij Beesten uw steun , om ons Financieel bij te staan zodat de Beesten vereneging datgene kunnen doen waar ze voor op deze aarde zijn gezet. Feesten tot ze erbij neervallen ( letterlijk en Figuurlijk : Ko !! ). U Financiele toegift moet u zien als een investering die na verloop van tijd zijn vruchten zal afwerpen waardoor uw leven een nieuwe kenningsmaking met het begrip welvaart zal ervaren.
Analfabeet gaat door zn Knieen en smeekt zn MedeMarokkaan om hulp...Paas ons die Euro's zodat we niet failliet gaan. Ik voel de hete adem van de Deurwaarders al in mn nek, de Kamer van Koophandel onder leiding van enkele Rascistische directeurs heeft al lange tijd uitgekeken naar dit moment in de hoop dat de Beesten Verenging langzaam zou verdwijnen. Laat dit niet gebeuren , wees een Marokkaan in Hart en Nieren en stort een Bijdrage , werp uw steentje bij en wordt automatisch lid van de Beesten fanclub .
Als lid van onze fanclub krijgt u wekelijks een weekbrief met daarin de geplande plannen die de beesten hebben weten te bedenken. Tevens gaat de Beesten Kliek 1 keer per jaar naar de Efteling waar men oog in oog komt te staan met de Lijken . Bent u toe aan een avontuur en wilt u leven een nieuwe ongekende wending geven. Schrijf u dan nu in...
Rekening nr : 11236271 , Ik herhaal , wij marokkanen zijn Oost-Indisch Blind voor dergelijke termen , Rekening en dergelijke daar lezen we automatisch overheen ...Vandaar deze korte maar krachtige herhaling
Rekening nr : 11236271
Signed ...Sambuca Monster
DePaRaBier
02-08-2002, 02:23
:lol:
hahahahahahhaha
hahahahahahhaha
Hoor het SambucaMonster!
MasterAj
02-08-2002, 02:29
Hopelijke zijn er mensen die een steentje bijdragen en ons te hulp zullen schieten, ik heb die homo's gesproken ze geven ons nog een maand de tijd om onze financiele problemen op te lossen, anders moeten we de beestenlicensies inleveren en zijn we dus failliet verklaard, wat hopelijk niet zal gbeuren.
The_Jackal
02-08-2002, 02:36
Beste,
Als gemeenteraadslid van Beestenstad en ondervoorzitter van de petroleummaatschappij BeastOilCompany, bezit ik voldoende middelen om te kunnen voldoen aan julie vraag naar vers geld.
Alleen vind ik dat het schoentje zal knellen als we het zouden hebben over een compensatie voor mijn toekomstige bijdrage.
Zoals de Beestenartikel 22Bis verklaart "...en elke Beest verbindt zich onvoorwaardelijk bij elke verrichting van een objectieve daad van koophandel en ...", voel ik mij bij deze, door de persoonlijke aansprakelijkheid, die mede kan veroorzaakt worden bij een niet verwezenlijking van het financiëel plan (geldend voor de eerste drie jaar bij een oprichting van een Besloten Beestenschap met Beperkte Aansprakelijkheid (BVBA)) genoodzaakt om jullie een derde van de ondernemingswaarde te eisen als aandeel.
Graag had ik nog willen opmerken dat mijn inmengning bij jullie firma een zeker gevolg zal hebben op de financiële wereld in die zin dat de kapitaalkrachtige investeerders het de moeite zullen vinden om enige vormen van bijdragen te leveren aan dit kersverse onderneming.
Met spanning wacht ik op uw respons.
Met vriendelijke groeten,
ThJackal
Analfabeet
02-08-2002, 02:43
Origineel gepost door The_Jackal
Beste,
als gemeenteraadslid van Beestenstad en ondervoorzitter van de petroleummaatschappij BeastOilCompany, bezit ik voldoende middelen om julie behoeften naar vers geld te bevredigen
alleen vind ik dat het schoentje zal knellen als we het zouden hebben over een compensatie voor mijn toekomstige bijdrage
nu,
zoals de Beestenartikel 22Bis verklaart "...en elke Beest verbindt zich onvoorwaardelijk bij elke verrichting van een objectieve daad van koophandel en ..."
voel ik mij door de eventuele persoonlijke aansprakelijkheid, die mede kan veroorzaakt worden bij een niet verwezenlijking van het financiëel plan (geldend voor de eerste drie jaar bij een oprichting van een Besloten Beestenschap met Beperkte Aansprakelijkheid (BVBA)) genoodzaakt om jullie een derde van de ondernemingswaarde te eisen als aandeel,
en graag had ik willen opmerken dat mijn inmengning bij jullie firma een zeker gevolg zal hebben op de financiële wereld in die zin dat de kapitaalkrachtige investeerders het de moeite zullen vinden om enige vormen van bijdragen te leveren aan dit kersverse onderneming,
met spanning wacht ik op uw respons,
Met vriendelijke groeten
ThJackal
Voor het geval je het nog niet wist , Op de Beesten term zit Copyright. Het gebruiken van deze term zonder hier toestemming voor gervraagd te hebben is Uiterst strafbaar en wij als Beesten zullen onze plicht niet nalaten . De Beesten zouden geen Beesten zijn als ze Magmoedovitch niet in dienst hadden , de Marokkaanse verbeterde versie van Milosovicth..eeuh oops ik bedoel van Abraham Moskovitch ( Beesten nemen geen Jood in dienst ).
Ik vraag je hierbij eenmalig of je die term niet meer wilt gebruiken , mocht je hier niet mee akkoord gaan dan kun je een proces verwachten waar zelfs OJ simpson Jaloers op zal woorden.Ik klaag je aan voor een pallet of 40 gevuld met sambuca , daar gaat je bijelkaar gespaarde zakcentje , schrijd die daf heftruck maar op je buik.
A ge ma wit wak wit das dak wit da gij niks wit witte wel witte nie
The_Jackal
02-08-2002, 02:53
Beste Analfabeet
U maakt mij de zaak veel te gemakkelijk.
Na raadpleging van de Wetboek van de Venootschappen en na het inzien van het Europees Beestenblad, heb ik tot mijn gote verbazing moeten constateren dat u uw naam, of liever gezegd uw term 'Beest' niet had opgenomen in je beschrijving volgens het octrooirecht,
waardoor het geen enige gevolg kan hebben voor mij aangzien u geen licencies kan uitgeven van een term dat niet bestaat.
Bij deze vraag ik jou u volgens economische regels te gedragen en vraag ik je als een stille vennoot van een momenteel bijna faillietgaande onderneming om toch maar mijn voorstel eens in overweging te nemen.
Ik zal gedurende de eerst komende half uur niet kunnen antwoorden, omdat mijn minnares, euh ik bedoel secretaresse zonet een boodschap heeft ingesproken.
Met de meeste hoogachting,
The_Jackal
Analfabeet
02-08-2002, 03:01
Beste Analfabeet
U maakt mij de zaak veel te gemakkelijk.
Na raadpleging van de Wetboek van de Venootschappen en na het inzien van het Europees Beestenblad, heb ik tot mijn gote verbazing moeten constateren dat u uw naam, of liever gezegd uw term 'Beest' niet had opgenomen in je beschrijving volgens het octrooirecht,
waardoor het geen enige gevolg kan hebben voor mij aangzien u geen licencies kan uitgeven van een term dat niet bestaat.
Bij deze vraag ik jou u volgens economische regels te gedragen en vraag ik je als een stille vennoot van een momenteel bijna faillietgaande onderneming om toch maar mijn voorstel eens in overweging te nemen.
Ik zal gedurende de eerst komende half uur niet kunnen antwoorden, omdat mijn minnares, euh ik bedoel secretaresse zonet een boodschap heeft ingesproken.
Met de meeste hoogachting,
The_Jackal
hehehe die Laatste opmerking deed...
Wij Beesten hebben Contacten in de Onderwereld...Kip de Beeldscherm dief vermoord een ieder die wij aanwijzen en dat tegen de Prijs van 10 Eurocent. Daarnaast beschikken wij over Ibouwen , Een 200 Kilo wegende Sumo Worstelaar Tussen wiens handen jij niet wil komen , Daarnaast bezit ons team ook nog enkele Spierbundels zoals Bzzzzzzz ( met 8 Ztjes )...Deze jongen heeft zoveel Biceps dat een pinkstoot ( Sdefje ) Jou Direct doet bevuh alsof je shien Duracel ***** hebt ingeslikt die wordt aangedreven door een Bmw M3 Moter...Trillen alsof je last hebt van Epelepsie aanvallan...
Als toetje beschikken we over Masteraj , die met een bal aan zn voeten je ogen zal doen spinnen alsof je een week of 4 in een draaimolen ( denk hierbij aan een draaimolen made in Marokko , of te wel een draaimolen die draait op een snelheid waardoor de Geluidsbariere doorbroken wordt ) , Naast masteraj hebben we nog onze Kid...Deze Jongen maakt je al Pratend gek , je gaat jezelf spontaan inschrijven bij het Riagg Hoofdkantoor en zult ze nadrukkelijk er op wijzen dat ze je nooit maar dan ook nooit meer moeten laten gaan zodat je never te nimmer oog in oog met kidje zult staan...
En over mijn kwaliteiten zal ik maar zwijgen...;)....Analfabeet ..door wiens bloed een alchohol percentage van 3 promillie loopt ...Levende op 2 benen lopende Molotov Cocktail...1 Vuurtje en je krijgt een Explosie die een nieuwe oerknal zal veroorzaken...
Beste meneer ik hoop dat u alsnog de Beesten term naast u zult neerleggen , want als de Brabos eenmaal los komen is er geen stoppen meer aan...
The_Jackal
02-08-2002, 03:13
hahaha
Analfabeet toch
met mijn minnares tussen mijn benen, euh, ik bedoel fles water( warm weertje de laatste dagen) heb ik genoten van je mooie verhaal.
Aangezien ik een grote speculant ben op de beurs heb ik een oog voor detail wat betreft analyses van andermans opinies en bij deze moet ik je tot mijn grote verbazing vertellen dat je je collega hebt beledigd doordat je hem maar 7 Z'jes gunde en geen 8.
Dit is kenmerkend voor een zwakke band binennin de groep en zal mij daarom nonchalant opstellen en ga ik meteen ook erbij verklaren dat het beestenclubje van jou mij geen schram kunnen bezorgen.
Nu zullen je ballen zeker beginnen zweten aangezien de vraag 'vanwaar haalt ie het lef' aan je knaagt, maar weet mijn beste toekomstige collega dat ik wel joden tewerkstel en dat ik een afwasser heb, L3adoellah genaamd wiens handen zo groot zijn dat hij een heftruk nodig heeft om bij een val zijn handel weer kan optillen
En toch blijf ik er bij ...AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHhhh ohhhhh Sandra...
sorry, mijn minnares morste wat koffie op mijn euh hemd ..ohhhhhhhhhh..,
du sik zei
en toch blijf ik bij mijn eerste gedachte en geloof er hard in dat je je nog gaat bedenken, tenzij je nu al de nodige middelen, die daarnet nog een nood waren voor je onderneming, in bezit hebt
Met de meeste ontlading, euh hoogachting,
The_Jackal
DePaRaBier
02-08-2002, 03:15
Twee zieke zieke geesten hier man hahahah :lol:
Analfabeet
02-08-2002, 03:21
hahaha
Analfabeet toch
met mijn minnares tussen mijn benen, euh, ik bedoeld fles water( warm weertje de laatste dagen) heb ik genoten van je mooie verhaal.
Aangezien ik een grote speculant ben op de beurs heb ik een oog voor detail wat betreft analyses van andermans opinies en bij deze moet ik je tot mijn grote verbazing moeten vertellen dat je je collega hebt beledigd doordat je hem maar 7 Z'jes gunde en geen 8.
Dit is kenmerkend voor een zwakke band binennin de groep en zal mij daarom nonchalant opstellen en ga ik metoon ook erbij verklaren dat het beestenclubje van jou mij geen schram kunnen bezorgen.
Nu zullen je ballen zeker beginnen zweten aangezien de vraag 'vanwaar haalt ie het lef' aan je knaagt, maar weet mijn beste toekomstige collega dat ik wel joden tewerkstel en dat ik een afwasser heb, L3adoellah genaamd wiens handen zo groot zijn dat hij een heftruk nodig heeft om bij een val zijn handel weer kan optillen
En toch blijf ik er bij ...AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHhhh ohhhhh Sandra...
sorry, mijn minnares morste wat koffie op mijn euh hemd ..ohhhhhhhhhh..,
du sik zei
en toch blijf ik bij mijn eerste gedachte en geloof er hard in dat je je nog gaat bedenken, tenzij je nu al de nodige middelen, die daarnet nog een nood waren voor je onderneming, in bezit hebt
Met de meeste ontlading, euh hoogachting,
The_Jackal
Ik waardeer je Oprechtheid en je manier van Handelen . Alhoewel ik zo mijn twijfels heb bij Misses Sandra , ik dacht eerder aan een Tube Glijmiddel en een Vuistje met daarop de Naam Sandra getatoerd.
En het feit dat ik bzzzz weergaf met 7 zetjes , wil niet zeggen dat ik mijn waardige Collega minacht of iets in die trend. Ik ben een Marokkaan wij Marokkanen staan er bekend op dat we niet de nauwkeurigste zijn daarnaast staan we ook bekend om het feit dat we van een Vlieg een Mug maken , Een dergelijke Opmerking als : jullie kunnen mij geen schram bezorgen bezorgt mij lachaanvallen waar weinig abshappers tegen kunnen tippen , Buikspier kwekende Lachaanvalletjes :). Daarnaast zij wij marokkanen goed in het creeeren van een zogeheete "Utopie"....Meneer zit met zn Sjarrel in zn Hand , Pachanaliserend alsof zn Leventje der van afhangt en geestelijk bevindt meneer jackall zich op een plek ver van hier , een plek waar meneer vuist een gedaanteverwisseling heeft ondergaan en de knokkels omgetoverd zijn in 2 borsten : Sandra.
Ik raad je aan te ontwaken uit je "Utopietje " nu dat nog mogelijk is ...;)...
DePaRaBier
02-08-2002, 03:26
Ik zeg toch alle2 ziek,
Sarahsalima
02-08-2002, 12:59
WAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA :giechel:
dit is nog beter dan THE COMEDY FACTORY
Much better than NAJIB AMHALI
Alsjeblieft ga door met jullie verhaaltjes , dit is echt lachennn :giechel:
GEEF EEN VEROLG !!!
DePaRaBier
02-08-2002, 13:35
Of niet.............
Stel mafkezen die Beesten!
Dadeltje
02-08-2002, 13:40
Whahahahhahahahahahhaahhahahahahahahha :hihi: :melig:
3la Gekke ! ;)
Dad:)ltje
The_Jackal
02-08-2002, 13:46
binnen n uur zal er vervolg aan gegeven worden
The_Jackal moet eerst gaan bidden
it's friday
rememeber
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.