Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En wat zijn de plannen voor deze zaterdag??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Zietoen
20-09-2003, 12:34

Wie heeft nog leuke, spannende of stoute plannen voor vandaag? :D

MariamaMslma
20-09-2003, 12:35
Ik ga zo richting basisschool el Amien

Sanela
20-09-2003, 12:37
mensen ontvangen mensen ontvangen enzz en inschallah morgen vertrekken naar marokko voor mijn lieveeeeee lieveeee opa te begraven :(

yasmineNR1
20-09-2003, 12:37
ik ga zo richting koezina :D word tof man :D wie gaat ermee?????

Zietoen
20-09-2003, 12:40

Origineel gepost door nadyaa Of was het toch hierheen????? wat was het nou? Jij kwam hierheen :)

BENTGHATAR
20-09-2003, 12:41
Origineel gepost door Sanela mensen ontvangen mensen ontvangen enzz en inschallah morgen vertrekken naar marokko voor mijn lieveeeeee lieveeee opa te begraven :( Succes............ :(

Zietoen
Origineel gepost door Sanela mensen ontvangen mensen ontvangen enzz en inschallah morgen vertrekken naar marokko voor mijn lieveeeeee lieveeee opa te begraven :( Allah irahmoe! succes Salena

Sanela
Origineel gepost door BENTGHATAR Succes............ :( chokran :(

yasmineNR1
20-09-2003, 12:42
succes Sanela, enne keep ya headup meid, komt goed

Sanela
20-09-2003, 12:42
Origineel gepost door Zietoen Allah irahmoe! succes Salena *amin* chokran a

Sanela
20-09-2003, 12:44
chokran yasmine en nadyaa :blauwkus:

Zietoen
20-09-2003, 12:44
Origineel gepost door nadyaa Hmm, Hoe gaan we dat dan doen :D welke OV moet ik nemen????? en sanele : lay rahmoe Neem de trein :D

Zietoen
20-09-2003, 12:49
Origineel gepost door nadyaa Oke ik neem de trein.......... naar wat?? Utrecht?? Gouda??? En als ik uitstap wat dan? waar ga ik heen? :D GOUDA wat denk je?! :D Ik wacht wel op je :D

MariamaMslma
20-09-2003, 12:52
Origineel gepost door Sanela mensen ontvangen mensen ontvangen enzz en inschallah morgen vertrekken naar marokko voor mijn lieveeeeee lieveeee opa te begraven :( :( Tot Allah behoren wij en tot Allah zullen wij wederkeren. Smeekbede voor een dode in het begrafenisgebed: Allahoemmaghfir lahoe war hamhoe, wa ´âfihi, wa´foe anhoe, wa akrim noezoelahoe, wa wassi´ moed-galahoe, waghsilhoe bilmâ´i wats tsaldji wal baradi, wa nappihi minal gatâya kamâ naqqaytats tsawbal abyada minad danasi, wa abdilhoe dâran gayran min dârihi wa ahlan gayran min ahlihi wa zawdjan gayran min zoudjihi, wa adgilhoel djannata, wa aídzhoe min ádzâbil qabri (wa ádzâ bin nâr) vertaling: O allah, vergeef hem en heb genade met hem en geef hem kracht en begenadig hem, Wees vrijgevend voor hem en laat de ingang wijd voor hem zijn en was hem met water, sneeuw en hagel. Reinig hem van zijn overtredingen zoals een witte doek van vlekken gereinigd wordt. Geef hem een verblijfplaats beter dan die hij kende en een gezin beter dat dat hij kende en een vrouw beter dan zijn vrouw. Neem hem op in het paradijs en bescherm hem voor de bestaffing van het graf (en voor de bestraffing van het hellevuur) Moge Allah jullie kracht en sabr schenken om dit te verwerken

Zietoen
20-09-2003, 12:52

Origineel gepost door nadyaa Oke en hoe zal je me herkennen dan :D Ewa de lekkerste jongen die je op het station ziet lopen, daar moet je dan op afstappen :p :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6