Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BlueTooth voor Nokia GSM

Pagina's : [1] 2

bollebuik
25-05-2007, 21:41

Wie heeft dat? En hoe download je daarmee mp3 muziek en beltonen?? En hoeveel kost zo'n kabel normaal?

mamaouia
25-05-2007, 21:46
dag bollebuikje alles ok? je kunt ook gewoon een usb-flasher (kweet niet hoe dat heeft) met bluetooth gebruiken en zo naar je bluetooth gsm dingen versturen

bollebuik
25-05-2007, 22:02
:lol: Ze zeggen me dat dat tien euro kost. Ik ging en die zegt dak dertig euro moet neertellen, ik zei :aftel:

bollebuik
25-05-2007, 22:04
dag bollebuikje alles ok? je kunt ook gewoon een usb-flasher (kweet niet hoe dat heeft) met bluetooth gebruiken en zo naar je bluetooth gsm dingen versturen dag mamaouiake, el hamdulilah met ons alles oke. hoop insha'Allah ook zo met jullie? jaaah!! dat is het da'k wil hebben. maar die ene man in de winkel gaf me zo'n usb kabel. ik zei is dat niet normaal een stick. zegt die neen. die wou mij gewoon in't zak zetten :jammer: gelukkig dat ik het niet kocht dan. hoeveel kost zo'n usb flasher dan?

mamaouia
25-05-2007, 23:11

dag mamaouiake, el hamdulilah met ons alles oke. hoop insha'Allah ook zo met jullie? jaaah!! dat is het da'k wil hebben. maar die ene man in de winkel gaf me zo'n usb kabel. ik zei is dat niet normaal een stick. zegt die neen. die wou mij gewoon in't zak zetten :jammer: gelukkig dat ik het niet kocht dan. hoeveel kost zo'n usb flasher dan? pryzen weet ik echt niet maar je hebt kabels ook maar de stick s echt beter kan je over mee gebruiken snap je kijks bij electro zaken sites

mimi_tangaouia
25-05-2007, 23:55
usb bleutooth stick kan je het beste gebruiken. Zo een ding is universeel en goedkoper dan een kabel

mamaouia
26-05-2007, 00:49
usb bleutooth stick kan je het beste gebruiken. Zo een ding is universeel en goedkoper dan een kabel hallo eerste keer dat ikje hier tegenkom:)

mimi_tangaouia
26-05-2007, 12:23
hallo eerste keer dat ikje hier tegenkom:) Hoi :zwaai:

mamaouia
26-05-2007, 12:36
Hoi :zwaai: alles ok?

Goegie
26-05-2007, 12:44
Oké nu heb ik een vraagje, ik wist niet dat het op deze manier kon. Maar nu heb ik dus deze usb bleutooth stick, maar hoe zet ik hiermee afbeeldingen op de pc, heb het zojuist geprobeerd en dan kan ik deze afbeeldingen wel verplaatsen maar ik kan ze niet openen, hoe komt het?

bollebuik
26-05-2007, 13:49
Oké nu heb ik een vraagje, ik wist niet dat het op deze manier kon. Maar nu heb ik dus deze usb bleutooth stick, maar hoe zet ik hiermee afbeeldingen op de pc, heb het zojuist geprobeerd en dan kan ik deze afbeeldingen wel verplaatsen maar ik kan ze niet openen, hoe komt het? ik zou het niet weten van waar heb je die trouwens??

Goegie
26-05-2007, 13:58
ik zou het niet weten van waar heb je die trouwens?? :hihi: Die heb ik meegekregen bij de pc. Of moet het een speiale zijn voor alles foto's?

bollebuik
26-05-2007, 15:37
bij de pc? hmm maar je krijgt wél je foto's van je gsm naar de pc? dan is die goed ja oftewel moet je zo'n stick hebben van het merk van je gsm zélf denk ik :rolleyes:

Goegie
26-05-2007, 17:32
Ik heb het al.. :nijn: Ja, heb deze meegekregen bij het kopen van de pc.

mimi_tangaouia
26-05-2007, 22:33

Wat ook weleens helpt is software downloaden voor je telefoon. Die kan je vaak online vinden op de site van de fabrikant

Pagina's : [1] 2