Oem_Lena
20-09-2003, 12:00
In de Naam van Allah de schenker van de Gunsten Lieve zuster in de Islaam Ik schrijf deze brief voor je Ik wil even kwijt wat je betekend voor me Ik ken je niet, misschien alleen van gezicht Want samen zijn wij als twee stralen licht Samen knielen wij neer Voor De Een en zelfde Machtige Heer Mensen die Zijn Naam onrechtvaardig uitspreken Brand op onze harten als hete teer Lieve zuster jij bent het die mij begrijpt Als ik je vertel over de Ene die leven schenkt Lach je en ben jij degene die zwijgt Jij zuster is het die hetzelfde als mij denkt jij bent het die de islaam kent Jij kijkt mij niet scheef aan Als ik mijn lichaam bedek Samen streven wij voor dezelfde hasanet Als ik mijn hijaab aantrek Onze moeder kijken we met vreugde aan Omdat we weten waar het paradijs zit We zijn bang voor de zondes die we hebben begaan Omdat de hel bekend is en wij weten van dit. Samen vertrouwen wij op Allah onze Heer Wij danken hem keer op keer Wij vragen vergeving en nog veel meer Aan de Bezitter van de Heerlijkheid en Eer Lieve zuster ik wens jou zoveel toe Omdat jij voor hetzelfde geeft Bij Allah die ons leven in handen heeft Jij zuster die samen met mij naar het eeuwige geluk streeft. Ik wens je veel Salaam Hopelijk worden die overgeleverd door de ArRahmaan Ik kom je InshaAllah nog wel tegen Dan kunnen we samen verder genieten Op de plaats van de eeuwige zegen Ons beloning omdat we de Shaytaan verlieten InshaAllah