Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben opzoek!?

Pagina's : [1] 2 3 4

MasterAj
02-08-2002, 01:12

IK ben nieuw op deze site en ben al een tijdje opzoek naar mijn droomprinsesje, ik zou graag willen dat deze prinsesjes de volgende eigenschappen bezit: Ze moet goed in de keuken zijn. Ze moet kunnen luisteren. Ze moet goed in bed zijn. Ze moet van hamsters houden, dat zijn mijn huisdieren. Het zou mooi zijn als ze ook nog eens van vissen en bowlen houdt. Ze moet aardig, lief en tolerant zijn. En ze moet niet te vergeten een feestbeestin zijn. Wat de uiterlijke kenmerken betreft: IK geef de voorkeur aan mollig zijn en lang haar. Wie o Wie voelt zich aangesproken?? Ik verwacht snelle reacties?!

DePaRaBier
02-08-2002, 01:13
hahahah lol andere brabos zijn er niet kom jij rwiena veroorzaken!! gagagaaaaaaa snel jij !

DangerousChick
02-08-2002, 01:13
WAT JIJ ZOEKT IS EEN PLASTIC-POP DIE NIET TERUG PRAAT WANNEER JIJ WAT TEGEN HAAR ZEGT!!!

DePaRaBier
02-08-2002, 01:16
Hij is best redelijk hoor vinnik! :D kom op dames melden maar!

DangerousChick
02-08-2002, 01:17

WAT GOD JE SCHENKT IS ALTIJD GOED, JUIST ALS JE EEN VOORKEUR HEBT KRIJGT JE HET TEGEN OVERGESTELDE!!!

DePaRaBier
02-08-2002, 01:22
MasterAj en zijn verlanglijssie......http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/diverse/lijstje.gif

MasterAj
02-08-2002, 01:23
Bedankt voor je "gastvrije houding" bij marokko.nl parabier. Ik veroorzaak helemaal geen rwina, jij probeert rwinaa te veroorzaken! ik was trouwens opzoek naar een dame! en niet naar zo een domme reactie van jou! en dangerouschick als je niet voldoet aan mijn eisen reageer dan niet AUB! als ik opzoek was naar een pop dan had ik jou wel aangesproken! groetjes! bij maroc.nl zijn de prikkers een stuk beleefder!

Rules
zoek je mij?????? oh nee toch niet shit man

DePaRaBier
Origineel gepost door Timoucha best redelijk???????????? paraaaaaaaa............. jij wilt toch niet met hem mee het slachthuis in?? wa skoet dit is iets tussen hem en de vrouwen op marokko.nl........... ik dus als eerst! Safi ana saket! ma 3adisi n3awed nehdar!! Suc6 met M-aj

DePaRaBier
02-08-2002, 01:25
Origineel gepost door MasterAj Bedankt voor je "gastvrije houding" bij marokko.nl parabier. Ik veroorzaak helemaal geen rwina, jij probeert rwinaa te veroorzaken! ik was trouwens opzoek naar een dame! en niet naar zo een domme reactie van jou! en dangerouschick als je niet voldoet aan mijn eisen reageer dan niet AUB! als ik opzoek was naar een pop dan had ik jou wel aangesproken! groetjes! bij maroc.nl zijn de prikkers een stuk beleefder! hahaha MasterAj kom maar naar MarocNL daar laat ik je ook gekkehuiszien!! open maar voor mij topic daardan kom ik!! Spiderman Style.............Sling Sling:D:D

MasterAj
02-08-2002, 01:29
Nee parabier, je ziet toch dat ik opzoek ben naar een dame en geen tijd heb voor je geintjes!! alleen er zijn nog geen aanmeldingen!! niemand die aan de gewenste eigenschappen voldoet.

DePaRaBier
02-08-2002, 01:32
hahaha ok dan MasterAj, ik vin ut al goed, je wil geen aand8 van mij je wet ik ben beter voro je dan welke dame dan ook!! Kichkich!:maf2:

MasterAj
02-08-2002, 01:32
Origineel gepost door Timoucha he schattebout kom eens hier................ ff een gesprek tussen jou en mij.......... over redelijkheid en presentatie........kom kom ik doe niks..... Hey waar moet ik naartoe gaan?

BZZZZZZZZ
02-08-2002, 01:35
Ik wil wel voor vrouw spelen ok, ik doe een rok aan, borsten heb ik al:), hoge hakken aan, make up op en klaar is kees

Analfabeet
02-08-2002, 01:39

Origineel gepost door BZZZZZZZZ Ik wil wel voor vrouw spelen ok, ik doe een rok aan, borsten heb ik al:), hoge hakken aan, make up op en klaar is kees ze3ma daar moet jij voor acteren ? das jou weekend Hobby...

Pagina's : [1] 2 3 4