Bekijk originele versie : welke shampoo van Elvive
Van welke shampoo van Elvive, die roze (nutri gloss), of die gele (anti haarbreuk) krijg je zachter haar van?
Nu heb ik die rode van Elvive maar die schuimt niet zo goed.
Heeft niemand deze twee shampoos geprobeerd?
jewel...allebei niksaan.. k vind Elvive haar verdikker g0ed.
jewel...allebei niksaan.. k vind Elvive haar verdikker g0ed.
Krijg je er ook dikker haar van?
En hoef je daar geen cremespoeling bij de gebruiken?
ja dikker v0ller.. je hebt er ook cremespoeling voor maar k heb nooit gebruikt bij mij wordt het vettig met cremespoeling
ja dikker v0ller.. je hebt er ook cremespoeling voor maar k heb nooit gebruikt bij mij wordt het vettig met cremespoeling
Ik gebruik ook nooit cremespoeling daar krijg ik slap haar van.
SEXYY__YASMIINA
26-05-2007, 13:48
Ik had die roze eerst ook en ik denk dat die wel goed is voor je
ikramepearl
26-05-2007, 15:43
Ik heb die roze van Elvive ook geprobeert en vond het eigenlijk niet zo'n aanrader, het ruikt wel lekker, maar goed dat is voor mij niet de essentie voor een shampoo. Voor zachter haar raad ik je de shampoo en conditioner van Inecto aan, daar krijg je echt zacht en glanzend haar van :goedzo:
Lady_Marociaa
26-05-2007, 16:40
ik gebruik die roze en heb zelfs krullen en die is egt goedd je haren worden glanzend en die gele is ook wel goed .. maar je moet dan wel de cremspoeling en masker er van gebruiken dus ik zal zeggen probeer ze allebei uit en dan moe je kijken welke je het beste bij je haar vind passen ..
Bedankt voor jullie reacties.
diamondlady84
27-05-2007, 14:11
Bedankt voor jullie reacties.
Heb je droog of beschadigd haar?
Heb je droog of beschadigd haar?
Allebei niet. Ik heb fijn haar met een klein beetje slag van mezelf.
diamondlady84
27-05-2007, 14:42
Oke, ik ben zelf niet zo'n fan van elvive omdat die producten vaak bomvol cones zitten.. Die werken voor even heel goed(omdat ze de haarschubben sluiten), maar zodra je ermee kapt, is je haar niet meer hetzelfde... Het is beter ( is maar een tip mijnerzijds :-) ) om zoveel mogelijk je haar met natuurlijke producten te behandelen.. Ik zelf gebruik Inecto Kokos conditioner(daar ik last heb van droog haar) en een milde shampoo..
Als je nog advies wilt of vragen hebt dan hoor ik het wel,,
Doei! X Diamondlady
Oke, ik ben zelf niet zo'n fan van elvive omdat die producten vaak bomvol cones zitten.. Die werken voor even heel goed(omdat ze de haarschubben sluiten), maar zodra je ermee kapt, is je haar niet meer hetzelfde... Het is beter ( is maar een tip mijnerzijds :-) ) om zoveel mogelijk je haar met natuurlijke producten te behandelen.. Ik zelf gebruik Inecto Kokos conditioner(daar ik last heb van droog haar) en een milde shampoo..
Als je nog advies wilt of vragen hebt dan hoor ik het wel,,
Doei! X Diamondlady
Welke shampoo is voor mijn type haar dan goed? Ik wil geen cremespoeling gebruiken. Kan ik dan het beste een shampoo gebruiken die het haar een beetje voedt of wordt mijn haar daar weer slap van omdat ik fijn haar heb?
eensimpelemeid
28-05-2007, 13:25
Elvive die roze in combinatie met de conditioner!
Ik heb er goede ervaringen mee, nou ben ik overgestapt naar Gliss Kur,, die valt mee!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.