Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bezwaarschriften schrijven,,,,,?

Pagina's : [1] 2 3

Nouraia
19-09-2003, 23:47

Hoe.......vooral instellingen als de Ib groep en incassobureaus :D

Studentmet5cent
19-09-2003, 23:50
Das heel simpel en ik ben daarin heel goed, vooral bij incassobureau's. Altijd een slijmbrief tikken waarin je vertelt dat je thuissituatie niet goed is. En dat het nu stukken beter loopt. En dat je het bedrag graag in termijnen wilt betalen. Termijnen van 50 euro per maand. En je eindigt altijd met. Nogmaals mijn excuses. Mvg, Sjonnie de Sloeber.

Nouraia
19-09-2003, 23:52
Origineel gepost door Studentmet5cent Das heel simpel en ik ben daarin heel goed, vooral bij incassobureau's. Altijd een slijmbrief tikken waarin je vertelt dat je thuissituatie niet goed is. En dat het nu stukken beter loopt. En dat je het bedrag graag in termijnen wilt betalen. Termijnen van 50 euro per maand. En je eindigt altijd met. Nogmaals mijn excuses. Mvg, Sjonnie de Sloeber. Bedrag betalen :zwaai: ...................helmaal niets betalen :D maar niemand voorbeelden van zulke brieven :(

ja_ik_die_ander
19-09-2003, 23:57
Origineel gepost door Studentmet5cent Das heel simpel en ik ben daarin heel goed, vooral bij incassobureau's. Altijd een slijmbrief tikken waarin je vertelt dat je thuissituatie niet goed is. En dat het nu stukken beter loopt. En dat je het bedrag graag in termijnen wilt betalen. Termijnen van 50 euro per maand. En je eindigt altijd met. Nogmaals mijn excuses. Mvg, Sjonnie de Sloeber. You're a pro I see . Wanneer ik een bezwaarschrift moet schrijven weet ik bij wie ik aan moet kloppen :D

Studentmet5cent
19-09-2003, 23:57

Origineel gepost door Nouraia Bedrag betalen :zwaai: ...................helmaal niets betalen :D maar niemand voorbeelden van zulke brieven :( Geachte dhr/mevr Incasso, Middels deze brief wil ik reageren op jullie voorgaande brieven waarin jullie mij aanmannen om bepaalde rekeningen te betalen. Graag wilde ik u meedelen dat ik el gra betaal. Niet in termijnen maar gewoon direct. Mvg, Sjonnie de sloeber

Studentmet5cent
20-09-2003, 00:00
Origineel gepost door ja_ik_die_ander You're a pro I see . Wanneer ik een bezwaarschrift moet schrijven weet ik bij wie ik aan moet kloppen :D Mijn brieven zijn ©, dus pas op! Tenzij je wilt betalen.

ja_ik_die_ander
20-09-2003, 00:05
Origineel gepost door Studentmet5cent Mijn brieven zijn ©, dus pas op! Tenzij je wilt betalen. Ja hoor, ik wil er gerust voor betalen.... Let's see.... 5 cent?.......ben je studentmet10cent :D

Studentmet5cent
20-09-2003, 00:07
Origineel gepost door ja_ik_die_ander Ja hoor, ik wil er gerust voor betalen.... Let's see.... 5 cent?.......ben je studentmet10cent :D Liever ergens dan nergens.

ja_ik_die_ander
20-09-2003, 00:11
Origineel gepost door Studentmet5cent Liever ergens dan nergens. Liever rijk dan arm ;)

Jeblia_Tetouania
20-09-2003, 00:12
:lol: laat ibgroep en de incassobureau's dit nou niet zien:rolleyes:

Studentmet5cent
20-09-2003, 00:16
Origineel gepost door ja_ik_die_ander Liever rijk dan arm ;) Liever één bmwstuur in de hand dan tien voorbij zien rijden ;)

ja_ik_die_ander
20-09-2003, 00:21
Origineel gepost door Studentmet5cent Liever één bmwstuur in de hand dan tien voorbij zien rijden ;) Liever in elk hand een bmwstuur....dan 10 voorbij zien rijden....:bril:

Studentmet5cent
20-09-2003, 00:23
Origineel gepost door ja_ik_die_ander Liever in elk hand een bmwstuur....dan 10 voorbij zien rijden....:bril: Hmmm.. dan zit je in de een lesauto met tien voor twee houding. Doe dan maar.. Liever krantengooien dan de krant lezen.

ja_ik_die_ander
20-09-2003, 00:27
Origineel gepost door Studentmet5cent Hmmm.. dan zit je in de een lesauto met tien voor twee houding. Doe dan maar.. Liever krantengooien dan de krant lezen. Daar zeg je me inderdaad wat.... Tja in that case, liever aardbeien plukken dan aardbeien eten .

Studentmet5cent
20-09-2003, 00:30

Origineel gepost door ja_ik_die_ander Daar zeg je me inderdaad wat.... Tja in that case, liever aardbeien plukken dan aardbeien eten . Even tussendoor: :giechel: Liever stelen dan bestolen worden

Pagina's : [1] 2 3