Bekijk originele versie : Wie mijn PC kan maken wordt BELOODN mensen dusz KLIK :P __ :)
miss_talbidoet
25-05-2007, 00:59
Het zit zo :
Mijn PC pakt nix meer Zoals Mp of Cam etc.
Wie weet wat er aan de hand is met deze klote pc ...>??
Ik heb meerdere keren geprobeerd om het te maken maar ik heb geen verstand van pc's dusz d8 ik k blijf liever er vanaf en vraag voor hulp
Meld je als je dit herkent
:zwaai:
dan moet je softwear instaleren
miss_talbidoet
25-05-2007, 22:41
En hoe doe je dat.........???
:banana:
chumischa
26-05-2007, 00:01
weet je wat je kunt doen sluit de mp3 of webcam aan en ga dan naar configuratiescherm en kies dan hardware dan krijg je een scherm en toets dan volgende in en dan krijg je de keuze om te selecteren of de hardware al is aangesloten en dan klik je die aan want je hebt ze namelijk al aangesloten en dan klik je op volgende en dan krijg je een lijst met apparaten die zijn aangesloten en dan moet je even kijken hoe je cam of mp3 heet en die kun je dan selecteren in de lijst als hij niet in de lijst staat.
staat er helemaal aan het einde van de lijst een apparaat toevoegen en dan vink je de bovenste van het volgende scherm en dan gaat hij zoeken en dan kun je verder zoeken mocht het niet lukken laat het me dan even weten het kan ook natuurlijk aan je usb poort liggen probeer anders een andere als je er meerdere hebt Veel succes
En hoe doe je dat.........???
:banana:
welke besturing systeem heb jij ?
miss_talbidoet
26-05-2007, 20:33
Wat is een bestuuringssysteem eigenlijk.....?
:zwaai:
miss_talbidoet
26-05-2007, 20:34
weet je wat je kunt doen sluit de mp3 of webcam aan en ga dan naar configuratiescherm en kies dan hardware dan krijg je een scherm en toets dan volgende in en dan krijg je de keuze om te selecteren of de hardware al is aangesloten en dan klik je die aan want je hebt ze namelijk al aangesloten en dan klik je op volgende en dan krijg je een lijst met apparaten die zijn aangesloten en dan moet je even kijken hoe je cam of mp3 heet en die kun je dan selecteren in de lijst als hij niet in de lijst staat.
staat er helemaal aan het einde van de lijst een apparaat toevoegen en dan vink je de bovenste van het volgende scherm en dan gaat hij zoeken en dan kun je verder zoeken mocht het niet lukken laat het me dan even weten het kan ook natuurlijk aan je usb poort liggen probeer anders een andere als je er meerdere hebt Veel succes
T is niet gelukt
Ik denk dat er iets uigesloten is op dese pc waardoor hij aparaten niet kan pakken
want hij pakt nix meer niet allen cam en mp3
Maar nix ik begrijp hier der nix van
:jammer:
chumischa
26-05-2007, 22:27
T is niet gelukt
Ik denk dat er iets uigesloten is op dese pc waardoor hij aparaten niet kan pakken
want hij pakt nix meer niet allen cam en mp3
Maar nix ik begrijp hier der nix van
:jammer:
Jammer veel succes meid...
miss_talbidoet
27-05-2007, 17:42
Thnx hbiba
:kus:
miss_talbidoet
27-05-2007, 17:51
Iwa helooooooooo REAGEER DAN iemadn......?
:moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.