Bekijk originele versie : Shampoo of iets voor droog haar
melkmetsmaak
24-05-2007, 22:17
hey mensen:D
ik heb best wel droog haar
weet iemand iets wat ik er tegen kan doen ofzo
ik heb al zoveel dingen geprobeerd...shampoo voor droog en beschadigd haar en nix helpt
dus kent iemand iets wat helpt tegen droog haar en het liefst iets wat je zelf hebt uitgeprobeerd en wat hielp
Af en toe heb ik ook last van droog haar. Bij mij werkt Gliss kur (silk) shampoo en conditioner en wekelijks laat ik olijfolie een paar uur intrekken als masker om het vervolgens uit te wassen.
Iedereen heeft ander soort haar, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat het bij jou wel gaat werken.
Verder moet je uitkijken met stijlen, verfen en allei chemische haarmiddelen. Deze drogen je haar erg uit en kun je beter vermijden.
yasmina23
24-05-2007, 23:19
je hebt nu een nieuwe shampoo van glisskur met arganolie, die is ook goed voor droog haar. Wat ook helpt is Weledahaarolie van de tuinen.
melkmetsmaak
25-05-2007, 08:44
jah dat met olijfolie heb ik al geprobeerd dat hielp niet egt
enne die van glisskur met argan olie had ik idd gezien op tv
heb je die weleens gebruikt en helpt die ook egt?
MocroJamal
25-05-2007, 09:56
olijf olie droogt je haar juist uit.!
Wat echt goed voor droog haar is amandelen olie, ook wel ziet ergan genoemd.
SweetCheeks
25-05-2007, 10:26
Ik gebruik voor mijn droge krullen de shampoo en conditioner van Inecto. Ik gebruik het nu al langer dan een jaar en mijn haar is er zachter van geworden.
yasmina23
25-05-2007, 10:41
De shampoo van Gliskur werkt wel jah ik gebruik m sinds een weekje en mn haar voelt wel zachter aan.
De weleda haarolie werkt ook je smeert dat een paar uur in en daarna je haar wassen en t is gelijk een stuk zachter.
1001_nacht
25-05-2007, 11:50
Andrelon Care & Repair schijnt te helpen, ik ben er zelf pas mee begonnen en voel wel dat mn haar zachter is geworden.
Ik gebruik wel de hele Care & Repair lijn, dus van Shampoo tot Creme die je nu op bilboards ziet staan.
melkmetsmaak
25-05-2007, 13:19
ik heb nu die van John frieda Brilliante Brunette
die was egt duur
10 euro bijna ofzo
hoeveel kosten deze shampoo's dan?
die hierboven allemaal zijn opgenoem
dan ga ik ff voor de zomervakantie die kopen
marOkaansemeid_
25-05-2007, 13:29
Ik heb Ook drOog Haar Ik Moet Ook Shampoo Vinden. Maar ik weet echt niet welke. hoeveel kost deze Care & Repair .;)
Bye Bye Liefs marOkaansemeid_
1001_nacht
25-05-2007, 13:31
Ik heb Ook drOog Haar Ik Moet Ook Shampoo Vinden. Maar ik weet echt niet welke. hoeveel kost deze Care & Repair .;)
Bye Bye Liefs marOkaansemeid_
Ik heb die hele lijn gekocht, dat kostte me ongeveer 10 euro of misschien zelfs minder. Ik heb meer boodschappen gedaan dus ik heb er niet echt goed naar gekeken!
marOkaansemeid_
25-05-2007, 13:42
Okee, En is die lijn goed. 1001_nacht ik wil ook de hele lijn kOpen is beter. ;)
liefs marOkaansemeid_
1001_nacht
25-05-2007, 13:55
Okee, En is die lijn goed. 1001_nacht ik wil ook de hele lijn kOpen is beter. ;)
liefs marOkaansemeid_
Ik voel dat m'n haar zachter is geworden maar ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat hij goed is omdat ik het nog niet zolang gebruik.
Je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis!;)
marOkaansemeid_
25-05-2007, 13:59
wat heb je allemaal gehaald van die lijn.
1001_nacht
25-05-2007, 14:30
Alles wat ik in het rekje kon vinden.
Shampoo, Cremespoeling en creme. De haarmasker bestaat ook nog maar die hadden ze niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.