Bekijk originele versie : Dermablend( Corrigerende Foundation van VIchy??)
Moes_Junk
24-05-2007, 17:29
Salaam oulaikoem dames!
Wie heeft hier ervaring mee?????.....:rolleyes: :rolleyes:
Ik hoor van jullie;)
Ma3a Salaama..
lady_driouch
25-05-2007, 17:53
Ik gebruik die nu en het dekt heel goed, alleen je moet wel de juiste kleur als je huid hebben anders is het opvallend. ik gebruik het voor mijn donkere kringen en die zijn door die dermablend helemaal niet meer zichtbaar.
Lady_Marociaa
25-05-2007, 18:22
vichy is dat niet voor oudere mensen??..
Moes_Junk
25-05-2007, 19:51
nee man is niet voor oudere mensen...ook voor jongeren..je hebt diverse lijnen van jeugd tot oud..heey lady driouch..maar is het dan niet zo een opgemaakt efffect??...en is het non comodegeen vrij ofzo..??
wipneusje
25-05-2007, 19:55
ik vind dat die niet goed matteerd..je krijgt er al na 2 uur een superglimmend gezicht van..echt heel smerig..dat heb je bij andere foundations veel minder
Moes_Junk
25-05-2007, 22:56
ooh daar was ik al bang voor wipneusje..
lady_driouch
26-05-2007, 17:22
nee man is niet voor oudere mensen...ook voor jongeren..je hebt diverse lijnen van jeugd tot oud..heey lady driouch..maar is het dan niet zo een opgemaakt efffect??...en is het non comodegeen vrij ofzo..??
ik kreeg geen opmaak effeft, ik deed best een dik laag onder mijn ogen om mijn donkere kringen te dekken en op mijn gezicht deed ik heel weinig en smeerde ik het goed uit dan krijg je geen maskereffect. maar wat comodegeen:rolleyes:
Moes_Junk
27-05-2007, 17:17
ik kreeg geen opmaak effeft, ik deed best een dik laag onder mijn ogen om mijn donkere kringen te dekken en op mijn gezicht deed ik heel weinig en smeerde ik het goed uit dan krijg je geen maskereffect. maar wat comodegeen:rolleyes:
jah dat betekent dus dat het de porien niet verstopt..staat heel vaak op de rug van een tube of verpakking..non-comodegeen ofzo.:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.