Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie van gemengde relaties

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

dillema
19-09-2003, 16:23

je ziet vaak marokkaanse meiden met negers en marokaanse jongens met blonde dames. wat vinden jullie daar eigenlijk van????

Safia21
19-09-2003, 16:26
Iedereen moet het zelf weten

Sarah_Sweety
19-09-2003, 16:29
het is inderdaad zo dat iedereen het zelf moet weten maar mij lijkt het me erg moeilijk en al helemaal als je ook nog een je toekomst met hem/haar wilt delen ik zou het zelf nooit kunnen

MOcROzINA
19-09-2003, 19:28
Origineel gepost door MijnFansForum ze kunnen de pot op hahahha de pot op TENZIJ ze gewooon MOSLIM worden he :D :D :D

Lady_moi
19-09-2003, 19:36

weg ermee

Tijn
19-09-2003, 21:02
Wordt tijd dat ze gemengde huwelijken eens gaan verplichten, dan is `t tenminste snel afgelopen met dat domme/bange racisme ;)

moi21
19-09-2003, 21:32
Kan heel mooi zijn maar ligt eraan hoe beide er mee omgaan, je moet je aan elkaar aanpassen en jezelf blijven, en respect hebben voor elkaar maar t is ook onwijs moeijlijk en verwarrend!

Chyhaan
19-09-2003, 22:16
Ik vind daar niets raars aan!!! Als je van elkaar houdt... Wat maakt t dan uit waar je vandaan komt...

RitaMaria
19-09-2003, 23:46
Origineel gepost door dillema je ziet vaak marokkaanse meiden met negers en marokaanse jongens met blonde dames. wat vinden jullie daar eigenlijk van???? Marokkaanse jongens met blonde dames?? :confused: HE, HALLO JE HEBT OOK MAROKKAANSE BLONDINES :kwaad: Dawn, voor de zoveelste keer al deze week :kwaad:

RitaMaria
19-09-2003, 23:53
Origineel gepost door dillema je ziet vaak marokkaanse meiden met negers en marokaanse jongens met blonde dames. wat vinden jullie daar eigenlijk van???? Je hebt ook gemengde relaties van marokkaanse dames met niet negers ;) Anyways, wat ik er van vind... Ik ben zelf kind van ouders uit verschillende culturen (marokkaans -nederlands indisch) en mijn partner is spaans.. deze relaties kennen net als alle andere relaties hun ups and downs..voor de rest..het is niet zo dat je hier mee bezig bent van ik kom uit een andere cultuur, hij komt uit een andere... als het klikt dan ...klikt het.. :)

RitaMaria
19-09-2003, 23:54
Origineel gepost door Tijn Wordt tijd dat ze gemengde huwelijken eens gaan verplichten, dan is `t tenminste snel afgelopen met dat domme/bange racisme ;) Dacht het ff niet :rolleyes:

Casaouia_Style
19-09-2003, 23:56
Origineel gepost door dillema je ziet vaak marokkaanse meiden met negers en marokaanse jongens met blonde dames. wat vinden jullie daar eigenlijk van???? wat valt daar over te zeggen dan.....tis gewoon triest als je alleen voor pleziertjes met die omgaat ***negers! :rolleyes:

RitaMaria
20-09-2003, 00:21
Origineel gepost door Yaminake :goedzo: dat vind ik ook!!!! Wat is dat met sommige Marokkaanse meiden die met Negers omgaan? Je kan niet eens zien of hij rood word! Je ziet alleen maar die witte ogen Bah!!! En Marokkaanse jongen Schaam Jullie!!! Zoveel mooie marokaanse meiden die daar rond lopen met die negers ==> ik zou het zelfde doen als ik een jonge was hoor :D even spelen met blondjes van hier en daarna met iemand van in de bergen trouwen die nog nooit een neger hebben gezien ;) What the **** :kwaad:

RitaMaria
20-09-2003, 00:30
Origineel gepost door HighClassLady Niet teveel op letten joh, sommige mensen kakelen maar wat als een kip zonder kop zonder te beseffen wat ze daadwerkelijk gezegd hebben. Daar kan ik me dus ook ontzettend aan ergeren, maar probeerde me nog in te houden... :jammer: HCL. Jij begrijpt me ;)

moi21
20-09-2003, 00:32

Oordelen oordelen en nog is oordelen over andere behalve naar hun zelf te kijken dat doen de meeste mensen hier, en maar iedere relatie als t zelfde zien , kijk naar buiten kijk is verder dan je eigen wereld en verplaats is wat meer in andere mensen dan gelijk jullie grote bekken open te trekken hier, eh schijnheillen, zoooo moest ik even kwijt!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7