Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voodoo..Geloof jij erin?..

Pagina's : [1] 2

Noena
19-09-2003, 15:51

Ik kan er niet echt in geloven.. Wie heeft er weleens wat met voodoo te maken gehad? En uuh geloof jullie in geesten? Laat het me weten ik heb al wel wat boeken gelezen hierover maar heb er gemengde gevoelens over..

0uidath
19-09-2003, 15:54
je moet in geesten geloven:) rabi nazel el insaan wal djin

Noena
19-09-2003, 16:00
Origineel gepost door 0uidath je moet in geesten geloven:) rabi nazel el insaan wal djin He Ouidath.. Ben jij dat echt op die foto?

Figaro
19-09-2003, 16:04
:schrik2: Eng he??!! Helaas is het volgens God waar... Vraag maar eens naar het verhaal van de profeet Salomon, of naar het verhaal van Mozes. Ook het verhaal van de Profeet Mohammed en de Joden die hem probeerden te betoveren is een bewijs hiervan. Verder is er ook nog een sura in de Koran genaamd: Surat al djin. Maar wees niet bang hoor, zorg dat je surat al Ikhlas of ayat al Kursi van buiten leert en af en toe opzegt als je bang bent, dan komt alles goed en zal God je beschermen. ;) Beslamma :zwaai:

Tsjelzies
19-09-2003, 16:05

jah ik geloof erin ik ben helaas ook bang voor geesten en shur bestaat ook hoor geloof mij mijn moeder heeft me geleerd als je bij mensen iets te eten of te drinken krijgt moet je het alleen eten of drinken als hun zegmaar mee eten

Noena
19-09-2003, 16:05
Origineel gepost door Figaro :schrik2: Eng he??!! Helaas is het volgens de God waar... Vraag maar eens naar het verhaal van de profeet Salomon, of naar het verhaal Mozes. Ook het verhaal van de Profeet Mohammed en de Joden die hem probeerden te betoveren is een bewijs hiervan. Verder is er ook nog een sura in de Koran genaamd: Surat al djin. Maar wees niet bang hoor, zorg dat je surat al Ikhlas of ayat al Kursi van buiten leert en af en toe opzegt als je bang bent, dan komt alles goed en zal God je beschermen. ;) Beslamma :zwaai: He Thanx broeder ik zal het onthouden! ;)

0uidath
19-09-2003, 16:08
NA3M DAT BEN IK

Figaro
19-09-2003, 16:08
Origineel gepost door Noena He Thanx broeder ik zal het onthouden! ;) Youre welcome sister... :zwaai:

omaymaa
19-09-2003, 20:02
ik geloof er in en vind dat scary allemaal.jullie niet??

Hbilaatje
19-09-2003, 20:48
Ik geloof in alles Geesten voodoo/s7oor noem maar op

Zinagirl21
19-09-2003, 23:10
Origineel gepost door Noena Ik kan er niet echt in geloven.. Wie heeft er weleens wat met voodoo te maken gehad? En uuh geloof jullie in geesten? Laat het me weten ik heb al wel wat boeken gelezen hierover maar heb er gemengde gevoelens over.. Ik geloof er wel in.. heb zelf ook iets raars meegemaakt..

independentlady
20-09-2003, 16:42
bismilahi arahmaniraheem, ik geloof ook in djnoon's dat staat zelf in de koran (wat Igti Laila al zei) en ik geloof ook in vodoo. (heb zelf al wat meegemaakt) maar echt lay 3debhoom fe dinja ol agira die dat bij mensen doen!! geloof dus sterk in Rabie s.w.t en hij staat je altijd bij als je in zo'n situatie komt. :zwaai: independentlady

Lady_moi
20-09-2003, 16:55
Ja ik geloof erin zulke dingen bestaan :jammer: en kvind het ook errug bangelijkkkkkkkkkk :schrik:

farah77
20-09-2003, 16:55
I believe!!!!!............geesten zijn er zeker, en wat betreft shur........ben ik een beetje sceptisch over, maar heb wel t een en ander gezien, dat erop wijst dat t wel degelijk bestaat!!!(scary)......;)

ThugMocro
20-09-2003, 17:21

Uit eigen ervring weet ik zeker dat geesten bestaan ........ Awielie je word er gewoon bang van

Pagina's : [1] 2