Bekijk originele versie : hier een discussie voor ons als mgarba, wat beslis jij?
socialedienst
19-09-2003, 15:31
Nice discussion voor de 2nd generation:
je hebt een dochter van 14.....
ze zit op de middelbare school..3e jaar VMBO
De school heeft een reis georganiseerd naar Parijs..........een week lang met de hele klas.....
de vraag is: MAG JE DOCHTER GAAN??????
Van mij mag ze gaan, aangezien ze mijn dochter zal zijn, zal ze zich gedragen
summergirl21
19-09-2003, 15:38
Ja natuurlijk, als jij je dochter goed opvoedt heb je niets te vrezen!!
Meisjes die heel hard thuis worden aangepakt maken meer kans om foute dingen te doen(weglopen en liegen om jongens ect.)
Ikzelf ben heel vrij opgevoed thuis, ja ging elke vrijdag en zaterdag stappen en heb diverse vriendjes gehad maar wist altijd wanneer ik een lijn moest trekken.
Groetjes Sanaa
miriammetje
19-09-2003, 15:39
salaam alikoem....
ik zal haar goed opvoeden als een goede moslima inshallah dus van mij mag ze dan zelf beslissen als ze belooft har gebeden optijd te doen en als dat niet kan er na zal ik haar niet tegen houden inshalalh....en nu de vraag wat zegt mijn toekomstige man whhwwhahhahaha die zijn wat moeilijker hier in....maar wat ik wel weet ik ga geen marokaanse cultuur opvoeding doen mar de moslimse opvoeding...dus hoe allah swt zei ''behandel uw zonen en dochters gelijk'' aan die term zal ik me houden en niet aan de marokaanse term laat zonen gaan en hou je dochters thuis allah jstir
walikoem salaam ir
Ja van mij zou ze gaan heb de volste vertrouwen in haar, net zoals mijn ouders dat hadden toenik met school naar Parijs ging...
Origineel gepost door solcialedienst
Nice discussion voor de 2nd generation:
je hebt een dochter van 14.....
ze zit op de middelbare school..3e jaar VMBO
De school heeft een reis georganiseerd naar Parijs..........een week lang met de hele klas.....
de vraag is: MAG JE DOCHTER GAAN??????
Mijn dochter zou wel mogen... Als ik geen problemen met haar heb.. Maar als mijn dochter losbollig is en weet, dat ze rare dingen zal gaan doen...
Dan mag ze niet gaan...
s_soumaya18
19-09-2003, 16:30
ZE MAG GAAN, IK ZAL HAAR VERTROUWEN NET ZOALS MIJN OUDERS MIJ VERTROUWEN IK BEN OOK NAAR PARIJS GEWEEST EN NAAR DUITSLAND, HEB NIKS VERKEERDS GEDAAN, HOOP DAT ZIJ HET DAN OOK NIET DOET
ADIOSSSS NADIA
Van mij mag ze ook gaan... Kom op sociale dienst... je kan toch wel betere discussiepunten verzinnen of niet??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.