Bekijk originele versie : Eminem
www.canibusworld.com/audio/obietricemp3
deze moet t zijn
http://www.boomspeed.com/mfpsychoboy/obietrice.mp3
Origineel gepost door Zolodo
got some theeth :D
nog een x..:D
je bent wel vaak bij club te vinden..:D
Origineel gepost door JANACHMED
ik vind eminem ook bullshiet!!
is geen echte rap ,,leuk dat ie met woorden kan gooien ,,maar krs,2pac enz.... word ie nooit !
ga eens goed nadenken wat je zegt.....eminem is geen echte rap....wat een wacke uitspraak net zo wack als de discussie wat echte hiphop is of niet
beargumenteer dan ook waarom je m niet echt vind....dan zomaar wat te roepen
het gaat om SKILLS....en die heeft eminem in overvloed
hoe t went of keert....mag je m wel of mag je m niet.....de gast gaat een van de grootste mc's allertijden worden
hier deze link moet t wel doen
http://www.boomspeed.com/mfpsychoboy/obietrice.mp3
Eminem is wie hij is..
Ik dacht eerst ook zo over hem...
en witte rapper die iedereen dist etc etc..
maar naarmate je naar meer van zijn muziek luistert
hoor je toch wel degelijk talent...
Bij het nummer Go to sleep met DMX en Obie Trice ging
ik om...
Eminem got Skillz...
Origineel gepost door Misantazaghin
Eminem is wie hij is..
Ik dacht eerst ook zo over hem...
en witte rapper die iedereen dist etc etc..
maar naarmate je naar meer van zijn muziek luistert
hoor je toch wel degelijk talent...
Bij het nummer Go to sleep met DMX en Obie Trice ging
ik om...
Eminem got Skillz...
Geen dank :wijs:
Ik ben nu die CHeers album van Obie aan het halen...
DOpe!
zn stem niet bepaald rapachtig??? waar slaat dit op??
stem niet rapachtig....eerste keer dat ik zon onzin hoor...maar zegt al iets over je "niveau" of wat dan ook
zn teksten gaan nergens over??....hmmmm nee de "lyricall content" van gangsta rap is hoogstaand
de gast is een van de wreedste lyricists van de laatste jaren
ik vind zijn stem niet 'rapachtig ' klinken . is geen stem die ik wil horen !!! wat heeft dat met niveau te maken mongooltje >? ( gewoon havo diploma knul ! )
en zijn teksten vind IK niet boeiend . mad ik dat vinden ??
en nou opkankere met je bijdehande bek
diploma?? hehehe...........en nu?? heb je voldoende voor hiphop kennis of muziek kennis op je diploma
tazz
je klinkt gefrustreerd...je scheld enzovoort............why?? :)
hehehe
sinds wanneer is schelden gerelateerd aan locatie???het is toch een innerlijke, psychologische kwestie dan geografisch
zegt weer wat over je niveau... :)
BLA!
EMinem is een van de beste rap-artisten van dit moment, en ook van de geschiedenis
Deze man flowt em gruwelijk, en kan freestylen als de mo.therf.ucker dus
Punt
Najmatje
27-09-2003, 23:24
:boogie:Eminem is wel okeey!! :D
:bril:=Najmatje=:bril:
schelden is gerelateerd aan omgeving!! ! !jij maakt er een geografische omgeving van :confused: :D woorden verdraaier
als iemand het niet met je eens is en je probeert ook nog zijn woorden te verdraaien :p
zegt dat iets over zijn niveau????
:giechel:
je hebt zeker helemaal geen vriendjes he..? :( :giechel:
eminem ze !!! :zwaai:
omgeving is een onderdeel van geografie/demografie .............dus kom niet aanzetten met woorden verdraaien endergelijke en blijf inhoudelijk
kijk dit.....op t punt dat je inhoudelijk er niet meer uitkomt ga je zoiets zeggen.........maar dit zegt weer wat over jou weet je....beetje bij beetje kleed je je zelf uit (mooie metafoor...al zeg ik het zelf:) )
je hebt zeker helemaal geen vriendjes he..?
you exposing yourself :)
mijn taalgebruik is gerelateerd aan de mensen om mij heen ( de buurt)
en het is goed dat je nu zegt dat het een onderdeel is van geografie :giechel: ( je kon er makkelijk een simpel woord voor gebruiken ,maar wou interresant doen :giechel: )
inhoudelijk niet uitkomt ?? klaar met praten erover bedoel je
en ik heb al mijn kleren nog aan , knulletje :rolleyes:
ik heb van allah (swt) een overvloed aan mensenkennis meegekregen ,
en voel ,zonder jou ooit gezien te hebben , dat je geen vrienden /vriendinnen hebt vanwege je irritante gedrag ,en je ikweetallesbeter ( maar niet heus ) mentaliteit
:zwaai:
je verklaart mn mentaliteit? knap meneertje..
nou je je zegt dat ik irritant bent....je ervaart me dus als irritant....is dat niet iets subjectiefs?? daaruit stel je dat ik geen vrienden heb?? Alhomdoelilah heb ik op dat gebied niets te klagen.....damn jij klaart het echt............logisch, complimentjes hehehee....wat een criteria
trouwens eerst zeg je dit in een eerdere reactie:
schelden is gerelateerd aan omgeving!! ! !jij maakt er een geografische omgeving van woorden verdraaier
en dan dit:
en het is goed dat je nu zegt dat het een onderdeel is van geografie :giechel: ( je kon er makkelijk een simpel woord voor gebruiken ,maar wou interresant doen
klinkt dit niet een beetje tegenstrijdig? weet je nog wel wat je zegt?? :)
wat heb je nog aan? ik zie alleen nog maar een touwtje tussen je bilspleten :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.