Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : theorie

najat20
24-05-2007, 10:20

sallaam dames ik wil graag aan me theorie beginnen en dan dit keer echt volgen tot ik hem heb gehaald ik heb al zoveellessen gehad rijden enzz gaat prima maar ja die theorie ik vergeet alles heel snel wat is de beste manier om te leren en ik heb op moment geen boeken ofwat dan ook ik weet niet of er ergens progammas zijn op internet of heeft iemand een cd-rom en kan je het hier plaatsen ik hoop dat iemand goeie tips heeft :kus:

soufia
24-05-2007, 10:35
sallaam dames ik wil graag aan me theorie beginnen en dan dit keer echt volgen tot ik hem heb gehaald ik heb al zoveellessen gehad rijden enzz gaat prima maar ja die theorie ik vergeet alles heel snel wat is de beste manier om te leren en ik heb op moment geen boeken ofwat dan ook ik weet niet of er ergens progammas zijn op internet of heeft iemand een cd-rom en kan je het hier plaatsen ik hoop dat iemand goeie tips heeft :kus: Je kan oefenen op www.cbr.nl en ik raad je aan om een theorieboek te kopen.

soufia
24-05-2007, 10:36
Succes meid. InshAllah haal je 'm snel.

f_mouslima2
24-05-2007, 11:20
alstu: http://www.gratistheorie.nl/ is zelfde als theorieboek..

ellae
24-05-2007, 11:26

je meot ff doorbijten alleen zo kan je em halen is echt zonde van je geld. incha allah haal je em snel:goedzo:

maysa84
24-05-2007, 12:13
sallaam dames ik wil graag aan me theorie beginnen en dan dit keer echt volgen tot ik hem heb gehaald ik heb al zoveellessen gehad rijden enzz gaat prima maar ja die theorie ik vergeet alles heel snel wat is de beste manier om te leren en ik heb op moment geen boeken ofwat dan ook ik weet niet of er ergens progammas zijn op internet of heeft iemand een cd-rom en kan je het hier plaatsen ik hoop dat iemand goeie tips heeft :kus: Wat ik je aanraad is de theorieboek eerst goed doornemen en begrijpen wat er staat en dan de 2de keer samenvattingen maken van de belangerijkste punten en als 3de stap de vragen beantwoorden in het vragen boekje.. Dan moet je het wel halen .. met jou kracht en die van Allah (swt) Insha Allah Suc6 met alless :kus: Maysa