Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hiphop dance special

mocromagic
19-09-2003, 15:03

http://www.marmoucha.nl/html/home_images/flyer_21sept.jpg zondag 21 september: Intersection karima Ali B Samiro Casablanca Connect en vele andere Calypso Rotterdam entree €12.50 18.00 - 23.00

NA3_NA3
19-09-2003, 15:20
alleen casablanca connect is denk ik de moeite waard

AFRICAN
20-09-2003, 11:36
Thats true, alleen casaconnexion is de moeite waard en ik zie ook geen Salah edin meer vermoedelijk heeft hij zich onderscheiden van de amateurs.....want de rest is echt BULLSHIT

AFRICAN
21-09-2003, 15:12
HE SLetje Niet te veel poep praten, ik geef mijn mening over het muzikale gedeelte en ben je het niet met me eens dan luister je naar MENING naar Bullshit, dus je kan zeggen dat mensen goed bezig zijn thats cool maar kom dan niet praten over artiesten als je naar amateurs luistert. en over managen gesproken ik zal jou achter de ramen zetten en laten zien wat managen is. IF YOU CAN'T TALK THE TALK YOU BETTA SHUT THE F U C K UP

NA3_NA3
22-09-2003, 13:07

wat is talent?

AFRICAN
01-10-2003, 06:20
MIC Met kinderboek rijmpjes zoals hierboven zal je het echt niet redden laten we dat maar alvast voor de duidelijkheid voorop stellen je metaforen zijn slecht, Nappers zoals jij dienen als voorgerecht, denk je nou echt dat je mij zou kunnen stoppen? je was al blut geweest al zouden we hier op gokken en ook al zou je je beste rijms hier op deze topic droppen tegenover mijn shit zal je altijd blijven floppen inderdaad sommige boffen, maar amateurs zoals jij zullen het nooit ver schoppen en over galgje gesproken ik hang je op aan je eigen MIC cord zodat je weet hoe het is om op lucht te lopen MIC's zoals jou piepen wanneer ze dichtij de speakers komen afgekeurd op kwaliteit, maar dat had je denk ik al uit je vorige battles vernomen? Mijn werkelijkheid is anders dan jouw dromen zijn, vergelijk het maar met de percentage van Johnny en witte wijn Ik hoef het zelf niet eens te zeggen onder je naam laat je zien wat je probeert uit te leggen WANNA B MC IM OUTTA HERE AFTER I KNOCKED YOU OUT HOLLA

Elmariachi
01-10-2003, 10:16
aai lauww

NA3_NA3
02-10-2003, 10:30
ik zie meneer Beef in de verte aankomen