Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes plagen, kusjes vragen

Pagina's : [1] 2

Corleone
19-09-2003, 15:03

Is dat echt zo wela? :confused: Zijn er nu nog steeds jongens die meisjes plagen om zo aan hun kusjes te komen :rolleyes: Kan iemand me het vertellen

miriammetje
19-09-2003, 15:04
salaam alikoem.... weet je als je diep in die zin gata is het eigelijk wel zo...jongens plagen de meiden de meiden vallen voor dejongens word een relatie en dan gooit hij har weg en gata hij de volgende "plagen'' snap je wat ik bedoel....allah jstrir.. walikoem salaam.... enmeiden die zich laten plagen zijn onwettend maar zoodra ze wetend zijn weten ze dat ze verkeerd zaten...

Dida
19-09-2003, 15:05
Volgens mij is dat niet waar hoor ... Want ik werd vroeger altijd geplaagd,gepest in elkaar geramd en geslagen ensjo maar kheb nooit kusjUs gekregen wel van Meester Tim :confused:

Zinagirl21
19-09-2003, 15:06
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Volgens mij is dat niet waar hoor ... Want ik werd vroeger altijd geplaagd,gepest in elkaar geramd en geslagen ensjo maar kheb nooit kusjUs gekregen wel van Meester Tim :confused: :lol:

Tsjelzies
19-09-2003, 15:08

bij mij is het meisjes plagen doebiz vragen :stomp:

Corleone
19-09-2003, 15:11
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem.... weet je als je diep in die zin gata is het eigelijk wel zo...jongens plagen de meiden de meiden vallen voor dejongens word een relatie en dan gooit hij har weg en gata hij de volgende "plagen'' snap je wat ik bedoel....allah jstrir.. walikoem salaam.... enmeiden die zich laten plagen zijn onwettend maar zoodra ze wetend zijn weten ze dat ze verkeerd zaten... Ik begrijp wat je bedoelt ;)

Corleone
19-09-2003, 15:12
Chida Topicverpesteraar :jammer: Yeah meester Tim :hihi: Tsjelzies :hihi:

Tsjelzies
19-09-2003, 15:25
:hihi: of niet hoezo sommige echt vet irritant echt een flinke draai om de oor nodig

Marocca
19-09-2003, 15:54
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Volgens mij is dat niet waar hoor ... Want ik werd vroeger altijd geplaagd,gepest in elkaar geramd en geslagen ensjo maar kheb nooit kusjUs gekregen wel van Meester Tim :confused: wahahahaha :haha:

0uidath
19-09-2003, 16:01
sommige meiden die een jongen leuk vinden, die pesten hem om daarmee aand8 te krijgen;)

Chyhaan
19-09-2003, 16:01
Origineel gepost door Corleone Is dat echt zo wela? :confused: Zijn er nu nog steeds jongens die meisjes plagen om zo aan hun kusjes te komen :rolleyes: Kan iemand me het vertellen Ik wordt veel geplaagd... Zou het daar misschien door komen... Ze willen me kussen;)

SweetRose
19-09-2003, 16:39
Klopt soms :D

Lady_moi
19-09-2003, 18:03
klopt altijd :hihi:

BentDagilia
19-09-2003, 23:13
Vroeger gingen we zoen tikkertje spelen en tijdens dat tikkertje werd er veel geplaagd en geslagen enzo maar uiteindelijk werd er gezoend.. ( EEJ IK WAS TOEN 5 JAAR OF ZO DUS :ego: ) :stout:

Casaouia_Style
19-09-2003, 23:54

Origineel gepost door Corleone Is dat echt zo wela? :confused: Zijn er nu nog steeds jongens die meisjes plagen om zo aan hun kusjes te komen :rolleyes: Kan iemand me het vertellen Jongens zijn triest die zoiets doen!is gewoon aand8 op de verkeerde manier vragen EN ja ik weet waar ik het over heb :rolleyes:

Pagina's : [1] 2