Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn jullie niet gewoon duidelijk?

socialedienst
19-09-2003, 14:49

waarom zeggen de vrouwen nooit gewoon wat ze bedoelen? waarom die mysterie en die BULLSHT waarom niet gewoon wat je PRECIES WIL!!!! damnzz ingewikkeld woelahila............

Zinagirl21
19-09-2003, 14:53
Mysterieuze vrouwen zijn ... :stout:

socialedienst
19-09-2003, 14:59
wajaaaaaw............het spaart iedereen als jullie gewoon normaal praten en vertellen wat je wilt..... als je het wilt tenminste.... VB: zij: 'savi....we bellen?' hij: 'Ja......we bellen' zij: 'doei' hij 'ciao' 3 dagen later: ze belt, zij: 'Klootzak! je belt niet...je had beloofd te bellen...' hij: 'wat is er nou?' :confused: zij: 'weet je wat....donder op....je gebruikt me!' hij: 'huh?.....beslama dan maar' zij-----> in tranen hij -----> :maf: ewa zie je als mensen niet duidelijk zijn??????

Noa
19-09-2003, 15:00
Waarom bel je dan niet gewoon?

socialedienst
19-09-2003, 15:01

Origineel gepost door theLOVEdocter nou asociale dienst dat zal de lovedokter jou wel even uitleggen... het vrouwelijke geslacht wil afentoe zo mysterieus mogelijk overkomen zodat de man denkt dat ze moeilijk te veroveren is en daardoor gaat de man nog meer zijn best doen om een poging te doen voor een verovering van de vrouw er komen alleen problemen als mensen niet duidelijk zijn.,..........nix mysterieus aan...... als je me :verliefd: wil hebben......dan heb ik wel een leuker alternatief :stout:

intisar_nl
19-09-2003, 15:01
:stoned:...jah jah :hihi:

Zinagirl21
19-09-2003, 15:05
Origineel gepost door solcialedienst wajaaaaaw............het spaart iedereen als jullie gewoon normaal praten en vertellen wat je wilt..... als je het wilt tenminste.... VB: zij: 'savi....we bellen?' hij: 'Ja......we bellen' zij: 'doei' hij 'ciao' 3 dagen later: ze belt, zij: 'Klootzak! je belt niet...je had beloofd te bellen...' hij: 'wat is er nou?' :confused: zij: 'weet je wat....donder op....je gebruikt me!' hij: 'huh?.....beslama dan maar' zij-----> in tranen hij -----> :maf: ewa zie je als mensen niet duidelijk zijn?????? :lol: funny

socialedienst
19-09-2003, 15:07
Origineel gepost door HighClassLady Je had dr beloofd om te bellen! :ego: :hihi: Als we zeggen: "we bellen" bedoelen we meestal jij belt en wij praten! :maf2: HCL. :toink: semmmmm!! ewa HOE MOETEN WIJ DAT NOU WETEN!!! :verdomme: jullie zijn ZIEK.....heb nix beloofd.....klaar....BELLEN IS BELLEN!! ewa ja...maffemensen! :hihi:

socialedienst
19-09-2003, 15:12
Origineel gepost door HighClassLady Eigenlijk vinden wij stiekempjes, dat jongens ons horen te bellen en niet andersom, en als hij dagenlang niks van zich laat horen dan is hij niet serieus bezig. Maar ja, dat willen we tegenwoordig niet laten merken, je weet toch GirlPower enzo. :hihi: Dus, dan gaan we maar lekker ingewikkeld doen! :D HCL. 3la ingewikkeld complex! zeg gewoon: 'Ey jij! bel me ja! als je niet belt.....dan kan je oprotten!' en dan woelah ik bel :D

socialedienst
19-09-2003, 15:15
Origineel gepost door HighClassLady Maar dan gaan jullie denken dat we gierig zijn en onze beltegoed niet aan jullie willen uitgeven. :maf2: HCL. tzzz ewa waarom liegen dan? dat zijn jullie toch ook?? semm fe demm? toch? vin ik nie erg :D

divalatifa
19-09-2003, 16:32
ik begrijp dat het frustrerend voor jullie mannen is maar eigenlijk is ons gedrag heel logisch.... We moeten niet overkomen alsof we te graag willen he...ze3ma het boeit ons niet je weet toch...maar dat moeten jullie gewoon weten, gebruik je verstand een beetje!! Moeten we dan ook alles voorkauwen?? :rolleyes: nee hoor ik weet t...we zijn moeilijk!! :D :D